Bekijk originele versie : Leeftijd om te trouwen passeren
Bachelorette
30-05-2004, 00:47
Salaam 3alaykoem yal binet wa awlad :D
Ik weet dat het mektaab is wanneer je gaat trouwen, maar hoe komt het dat van die rustige dames pas op late leeftijd trouwen en de meiden die materialistisch zijn ingesteld meestal al op hun 20ste zijn getrouwd?
tonen zij meer initiatief?
en zijn de rustige dames mischien kieskeurig? of zijn ze te romantisch?
of zijn er gewoon geen mannen meer :moe:
wat denken jullie? :engel:
ps. ja, het is mektaab, maar vergeet niet dat je veel in de hand hebt whether je wel of niet trouwt met een persoon.
Denk dat ze te rustig zijn een niet veel buiten komen denk ik daarom komen ze niet aan de man ze hebben er ook minder behoeft aan dan die straatmeiden.
Origineel gepost door Bachelorette
Salaam 3alaykoem yal binet wa awlad :D
Ik weet dat het mektaab is wanneer je gaat trouwen, maar hoe komt het dat van die rustige dames pas op late leeftijd trouwen en de meiden die materialistisch zijn ingesteld meestal al op hun 20ste zijn getrouwd?
tonen zij meer initiatief?
en zijn de rustige dames mischien kieskeurig? of zijn ze te romantisch?
of zijn er gewoon geen mannen meer :moe:
wat denken jullie? :engel:
ps. ja, het is mektaab, maar vergeet niet dat je veel in de hand hebt whether je wel of niet trouwt met een persoon.
Voor een deel komt het omdat driekwart van de Marokkaanse mannen hun vrouw uit Marokko haalt (daar is onderzoek naar gedaan). En geef ze eens ongelijk als je ziet hoe de meeste meiden tegenwoordig zich gedragen en hoe ze denken.
En een andere reden is dat sommige meiden hele goede kandidaten afzeggen. Ze willen verliefd worden, een haramrelatie hebben.
Bachelorette
30-05-2004, 01:00
Origineel gepost door AbdelMO
Denk dat ze te rustig zijn een niet veel buiten komen denk ik daarom komen ze niet aan de man ze hebben er ook minder behoeft aan dan die straatmeiden.
maar ze komen toch wel buiten?
ze werken, ze gaan naar school, doen leuks met vriendinnen
waar wachten ze dan op? :jammer:
en die straatmeiden hebben het getroffen. ze zijn tenminste getrouwd :D
Bachelorette
30-05-2004, 01:02
Origineel gepost door Najib26
Voor een deel komt het omdat driekwart van de Marokkaanse mannen hun vrouw uit Marokko haalt (daar is onderzoek naar gedaan). En geef ze eens ongelijk als je ziet hoe de meeste meiden tegenwoordig zich gedragen en hoe ze denken.
En een andere reden is dat sommige meiden hele goede kandidaten afzeggen. Ze willen verliefd worden, een haramrelatie hebben.
is verliefd worden haram dan? :confused:
jammeer dat de mannen dat doen, want wat geeft ze de garantie dat die vrouwen daar wel :goedzo: zijn.
PS: En sommige vrouwen willen niet eens trouwen. Ze willen eerst hun studies afmaken en als ze de 25 jaar zijn gepasseerd melden ze zich op de huwelijksmarkt. Voor Marokkaanse begrippen is dat vrij laat. En dan worden ze wanhopig. Tja, had ze tijdens haar studie er maar open voor moeten staan.
miss_curly87
30-05-2004, 01:06
ik denk dat sommige mensen niet leven om te trouwen, en de ''meisjes van de straat'' die wel want die nemen genoegen met alles. (niet iedereen)
Meiden van de straat trouwen echt niet zo snel. Ze gaan met Hassan, Jan en Alleman. Als ze willen trouwen, wil niemand ze hier. EN dan halen ze maar een man uit Marokko.
Bachelorette
30-05-2004, 01:09
PS: En sommige vrouwen willen niet eens trouwen. Ze willen eerst hun studies afmaken en als ze de 25 jaar zijn gepasseerd melden ze zich op de huwelijksmarkt. Voor Marokkaanse begrippen is dat vrij laat. En dan worden ze wanhopig. Tja, had ze tijdens haar studie er maar open voor moeten staan.
ik ben 22 en er wordt al van alle kanten gezeurd
ik wil ook trouwen, maar sorry, ik settle ook niet met de eerste de beste die op me af komt..:o
niet dat er iemand komt :rolleyes:
maar ja, dat is wel zo...in dat opzicht zijn ze wel materialistischer opgesteld (carriere etc) maar dat is een ander groep ;)
Bachelorette
30-05-2004, 01:11
Origineel gepost door miss_curly87
ik denk dat sommige mensen niet leven om te trouwen, en de ''meisjes van de straat'' die wel want die nemen genoegen met alles. (niet iedereen)
dat denk ik dus ook, die meiden hebben het aan de ene kant wel goed aangepakt...alleen is het haram begonnen :) wallahoe a3lam
en eigenlijk weten we ook niet de reden waarom ze zo vroeg trouwen..;)
Bachelorette
30-05-2004, 01:12
Meiden van de straat trouwen echt niet zo snel. Ze gaan met Hassan, Jan en Alleman. Als ze willen trouwen, wil niemand ze hier. EN dan halen ze maar een man uit Marokko.
tis wel zo, als ik kijjk naar mensen om me heen enzo, zie ik dat dat soort meisjes wel mooi getrouwd zijn met een jongen van hier.
en de mannen die DAAROM een meid van maroc halen zijn ook geen haar beter!
miss_curly87
30-05-2004, 01:47
ach de mannen moeten niet zeuren die hun vrouwen uit marokko halen omdat de meisjes van nederland niet goed zijn. ze halen liever een of andere domme wicht uit de bergen waar ze alleen maar kinderen bij maken en de hele avond/ nacht hangen ze liever uit in de cafe met allemaal hoeren die ze de hele n8 kunnen n.e.u.k.e.n voor 20 euro ze zijn natuurlijk niet allemaal zo maar veel wel te veel zelfs er zijn ook mannen die hun vrouw uit marokko halen omdat ze van haar houden.
Trouwen kun je nog altijd je moet je niet eraan haasten . of je nou 18 bent of 30 je trouwt toch , je moet er wel klaar voor zijn een niet trouwen omdat je denkt dat je al oud bent.,
Kom op bach, als jij wilde trouwen kon je zo trouwen je hebt bepaalde eisen waar niet de eerste de beste Marokkaan aan voldoet. :o
amira_roosje
30-05-2004, 01:53
da is wel de meisjes die thuis blijven en koken en opruimen die vinden eigenlijn iemand die met hen wilt trouwen maar de meisjes van straat die durven meer en dan gaan ze op een gevenen moment toch iemand vinden die heel goed is mss te geod voor haar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.