Bekijk originele versie : Draadloos internet.
Purification
26-09-2009, 14:40
Salaamoe 3aleikoem,
Ik wil in openbare ruimtes, waar dat kan, draadloos internetten. Toch krijg ik op mn laptop geen signaal te zien dat er draadloos internet is. Netwerkadapters zijn gewoon ingeschakeld dus ik weet niet wat het probleem is. Weet iemand een oplossing?
En ik heb Windows Vista.
Mvg,
TheInvisibleMen
27-09-2009, 18:28
Er moet wel draadloos internet zijn :)
en wie weet zijn de ssid verborgen
Purification
27-09-2009, 18:47
Er moet wel draadloos internet zijn :)
en wie weet zijn de ssid verborgen
Mijn laptop geeft anders aan dat er geen draadloos netwerk gevonden kan worden.
Ssid? Wat is dat?
TheInvisibleMen
27-09-2009, 18:50
Mijn laptop geeft anders aan dat er geen draadloos netwerk gevonden kan worden.
Ssid? Wat is dat?
Naam van het netwerk
Purification
27-09-2009, 18:56
Naam van het netwerk
Minimale kans, anders zou er niet staan dat er geen netwerk gevonden kan worden.
Iets met een firewall misschien?
Bedankt voor je inzet :)
TheInvisibleMen
27-09-2009, 18:58
Er is gewoon netwerk in de buurt :)
Purification
27-09-2009, 19:01
:haha:, jaaa maar die -het signaal- ontvangt mijn laptop op de een of andere manier niet.
heb je de wireless-knop wel aangezet : D heb ik ook 1 keer gehad
Purification
27-09-2009, 22:44
heb je de wireless-knop wel aangezet : D heb ik ook 1 keer gehad
Zo'n knop zit niet op mijn laptop, heb gehoord dat wirelessknoppen op redelijk oude pc's zitten (langer dan drie jaar oud ofzo). Deze van mij is nieuw. Er zit wel zo'n lampje aan de voorkant, een wireless-icoontje, dat aan zou moeten gaan als er een draadloos netwerk is. Doet ie dus niet.
Nu je begint over dat knopje, wanneer de laptop aangeeft geen netwerk te kunnen vinden, geeft ie als mogelijk probleem op dat je zo'n knop moet indrukken of een TOETSENCOMBINATIE moet uitvoeren. Welke toetscombinatie dat is, geeft ie niet aan.
Zo'n knop zit niet op mijn laptop, heb gehoord dat wirelessknoppen op redelijk oude pc's zitten (langer dan drie jaar oud ofzo). Deze van mij is nieuw. Er zit wel zo'n lampje aan de voorkant, een wireless-icoontje, dat aan zou moeten gaan als er een draadloos netwerk is. Doet ie dus niet.
Nu je begint over dat knopje, wanneer de laptop aangeeft geen netwerk te kunnen vinden, geeft ie als mogelijk probleem op dat je zo'n knop moet indrukken of een TOETSENCOMBINATIE moet uitvoeren. Welke toetscombinatie dat is, geeft ie niet aan.
die ene die ik had is ook maar net paar weken oud. bij mij had ik een touchpad. het is niet een knopje maar je moet hem toch met je vinger indrukken
Purification
27-09-2009, 23:59
die ene die ik had is ook maar net paar weken oud. bij mij had ik een touchpad. het is niet een knopje maar je moet hem toch met je vinger indrukken
Ooh weet wat je bedoelt, in dat geval, zo'n teken -van als het goed is wirelessontvangst- staat op de F1-toets. Ook die heb ik geprobeerd en toen ingedrukt, maar mocht niet baten :D (heb dus shift-f1/alt+ctrl-f1 geprobeerd etc.).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.