Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *Mannen*

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

riffiette
29-05-2004, 23:44

Stel jou man/verloofde zegt tegen u , je mag doen wat je wil, hij geeft je zoooveel vrijheid, je hoeft geen hoofddoek te dragen,de kleren die je aandoet laat hem ook koud hoe kort of hoe verleidelijk ze ook mogen zijn, mohiem in het kort gezegd een watje, een mietje echt iemand die tegen zijn vrouw zegt dat ZIJ de broek in huis moet dragen, dat zij de MAN(bij wijze van spreken) is. Zou je dat willen? ik persoonlijk niet :o heb liever een echte man, mé ballen ( bij wijze van spreken hé :) ) iemand die me soms zegt van ola wat doe je. :o tell me peepzz

Mouny
29-05-2004, 23:46
Iemand die de vloer met je kan dweilen yek.. wat hebben wij vrouwen toch met de mannen die aso zijn???

riffiette
29-05-2004, 23:49
Origineel gepost door Mouny Iemand die de vloer met je kan dweilen yek.. wat hebben wij vrouwen toch met de mannen die aso zijn??? wasda aso??? :confused: iemand die weet wat hij wil, nie streng maar ook nie een watje dat zijn vrouw zomaar laat doen :)

Mouny
29-05-2004, 23:51
Kformuleer t verkeerd.. tuurlijk wil ik geen man waarvan ik alles mag en kan.. kheb nm altijd iemand nodig die me een beetje onder de duim kan houden ... Maar zo's aso vent bedoel ik die je hele leven overhoop gaat halen totdat t na zijn wensen is

Chyhaan
29-05-2004, 23:52

Origineel gepost door riffiette Stel jou man/verloofde zegt tegen u , je mag doen wat je wil, hij geeft je zoooveel vrijheid, je hoeft geen hoofddoek te dragen,de kleren die je aandoet laat hem ook koud hoe kort of hoe verleidelijk ze ook mogen zijn, mohiem in het kort gezegd een watje, een mietje echt iemand die tegen zijn vrouw zegt dat ZIJ de broek in huis moet dragen, dat zij de MAN(bij wijze van spreken) is. Zou je dat willen? ik persoonlijk niet :o heb liever een echte man, mé ballen ( bij wijze van spreken hé :) ) iemand die me soms zegt van ola wat doe je. :o tell me peepzz Ik wil een lieve rechtvaardige man! Op wie ik kan bouwen en altijd kan rekeken:)

riffiette
29-05-2004, 23:53
Origineel gepost door Mouny Kformuleer t verkeerd.. tuurlijk wil ik geen man waarvan ik alles mag en kan.. kheb nm altijd iemand nodig die me een beetje onder de duim kan houden ... Maar zo's aso vent bedoel ik die je hele leven overhoop gaat halen totdat t na zijn wensen is oh ok :o had et effe nie begrepen

minora
29-05-2004, 23:54
Tussenin

riffiette
Origineel gepost door Chyhaan Ik wil een lieve rechtvaardige man! Op wie ik kan bouwen en altijd kan rekeken:) inshaAllah :)

Skatje
Ik hoef door niemand onder de duim gehouden te worden? Ik snap niet dat jij dat zou willen??? Ik ken mn eigen grenzen en mijn man hoeft mij nergens op te wijzen..

Mouny
29-05-2004, 23:55
Origineel gepost door Skatje Ik hoef door niemand onder de duim gehouden te worden? Ik snap niet dat jij dat zou willen??? Ik ken mn eigen grenzen en mijn man hoeft mij nergens op te wijzen.. Als je mij zou kennen.. :D dan zou je weten da ik da soms nodig heb!!

Chyhaan
29-05-2004, 23:56
Origineel gepost door riffiette inshaAllah :) Insha Allah:) Geldt zelfde voor jou meid!

riffiette
Origineel gepost door Skatje Ik hoef door niemand onder de duim gehouden te worden? Ik snap niet dat jij dat zou willen??? Ik ken mn eigen grenzen en mijn man hoeft mij nergens op te wijzen.. jullie begrijpen me verkeerd, en ik kan het moeilijk uitleggen :confused: tuurlijk kan je voor jezelf uitmaken wat goed en wat verkeerd is , maar ik heb al vaak zo'n mannen gezien die hun vrouwen echt de vrije loop laten gaan :confused: en dat begrijp ik niet, ik vind dat de man mag zegge wat hij van zijn vrouw verwacht en omgekeerd, en haar soms in bedwang houd als ze tever zou gaan :)

IkBenSaliha
Origineel gepost door riffiette Stel jou man/verloofde zegt tegen u , je mag doen wat je wil, hij geeft je zoooveel vrijheid, je hoeft geen hoofddoek te dragen,de kleren die je aandoet laat hem ook koud hoe kort of hoe verleidelijk ze ook mogen zijn, mohiem in het kort gezegd een watje, een mietje echt iemand die tegen zijn vrouw zegt dat ZIJ de broek in huis moet dragen, dat zij de MAN(bij wijze van spreken) is. Zou je dat willen? ik persoonlijk niet :o heb liever een echte man, mé ballen ( bij wijze van spreken hé :) ) iemand die me soms zegt van ola wat doe je. :o tell me peepzz Zo een man zou helemaal niets voor mij zijn...

Benkiro
29-05-2004, 23:57
Het huwelijk zie als een soort teamspel; je hebt het recht (man/vrouw) de ander op bepaalde daden ofzo aan te spreken..

Chyhaan
29-05-2004, 23:58

Origineel gepost door Skatje Ik hoef door niemand onder de duim gehouden te worden? Ik snap niet dat jij dat zou willen??? Ik ken mn eigen grenzen en mijn man hoeft mij nergens op te wijzen.. Ben ik t niet mee eens! Kijk ik heb een Marokkaanse vriend! Ik draag rokjes en topjes en hotpans en noem maar op... Mijn grens is dat ik niet verder ga dan het dragen van ene hotpans, nu is mijn vriend tegen die hotpans en mini rokjes!! Nu zal ik me moeten aanpassen, omdat ik we iets samen hebben! Hij mag me wijzen op fouten, waar Allah swt het mee eens is!! DUs hij mag me rechtvaardig beoordelen en ik vind dat alle mannen dat mogen doen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7