Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lelijkerd & Ihsane 83 Doua Topic!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

REDOU
18-11-2002, 22:54

Sallaam allemaal!!! Na het lezen van de tragische nieuws wat betreft onze 2 mede leden heb ik besloten om dit Doua topic te openen!!! Het idee erachter is dat iedereen die een doua wil houden het ff hier op deze topic plaatst. Het leven kan in een klap een Nare wending nemen. Onthoudt dat!! Dus doe iets goeds en Help Ze!!! Ya rabbie laat ze ontwaken en de draad van hun gewone leven weer oppakken!! ya rabbie!!! Amin.......... Ik hoop dat julie allemaal gaan reageren!!! Ik wens iedereen die een directe relatie met onze broeder en zuster heel veel sterkte en moge allah over julie waken en over julie nageslacht en ga zo maar door...... Amin...

xxNOUNAxx
18-11-2002, 23:02
Ya rabbie, laat ze ontwaken uit hun coma..... Ya rabbie laat ze nog genieten van hun leven ze zijn nog zo jong.... Ik probeer zo vaak mogelijk doua te doen iedereen moet het doen plzzz

BENTGHATAR
18-11-2002, 23:02
ik wens alle familieleden,vrienden,kennisen van ihsane en tarik veel sbar toe. ishallah zullen ze ontwaken.

cheetah
18-11-2002, 23:03
Moge Allah hun beide bijstaan :(

Onslaught
18-11-2002, 23:05

IK hoop inshalla dat ze zullen ontwaken en lang en gelukkig leven inshallah, ik hoop dat als ik iets kan doen ik ook van hulp kan zijn inshallah en ik hoop dat dit allels goed komt inshallah, allah akbar

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 23:06
Moge Allah ze helpen en hun familie en vrienden steunen in deze moeilijke tijd.... :( :( :( Ik hoop dat ze snel uit hun coma ontwaken inschagelah. groetjes Saida

SweetRose
18-11-2002, 23:08
Allah ou akbar... xxx

Najib26
18-11-2002, 23:08
O Allah! Verwijder de moeilijkheden., O heer der mensheid, geef genezing want U bent de Genezer! Er is geen genezing zonder U, genezing die geen ziekte achterlaat. Allahaahumma adh hibal baas rabban naas. Ishfi wa'antash-shaafie laa shifaa-a illaa shifaa'uk. Shifaa al laa yughaadiru saqamaa.

-Reda-
18-11-2002, 23:10
keep ya head up...ik kan nix meer zeggen, mn hoofd is leeg...behalve allah ou akbar...veel sterkte...one love, Reda...

RaZer
18-11-2002, 23:11
Ya rabie helpt hij ze te ontwaken uit hun Coma Insh Allah..... En zullen ze hier weer gezellig discussieren en met ons lachen!!! Ik ben pas sinds eergister lid dus heb ze niet kunnen leren kennen... Allah Akbar

saidaaatje
18-11-2002, 23:11
i dont know what to say...blijf vechten..allebei...dont give up both...jullie moeten terugkomen op deze forum inshallah..............pleaseeee blijf vechten........ ben echt gewoon helemaal ontdaan en......ik weet t echt niet meer...sorry...

BentDagilia
18-11-2002, 23:12
La Ila Ha ILla Lah Mohamed Rasoel allah... Allah ontneem ze hun leven niet en laat ze nog voor eventjes genieten van het leven en doe hun familie geen verdriet.... Ya Rabie Bent Dagilia

Dida
18-11-2002, 23:16
Ik hoop inscha' allah dat ze zullen ontwaken uit hun coma..:(..zoveel sterke en steun voor de familie's en ouders van tarik en Ihsane..:(

Najib26
18-11-2002, 23:19
De vrouw die Ihsane bezoekt moet onderstaande zeggen en tegelijkertijd haar aanraken/kloppen met de hand. En de man die Lelijkerd bezoekt, doet hetzelfde. Origineel gepost door Najib26 O Allah! Verwijder de moeilijkheden., O heer der mensheid, geef genezing want U bent de Genezer! Er is geen genezing zonder U, genezing die geen ziekte achterlaat. Allahaahumma adh hibal baas rabban naas. Ishfi wa'antash-shaafie laa shifaa-a illaa shifaa'uk. Shifaa al laa yughaadiru saqamaa.

mimi_tangaouia
18-11-2002, 23:26

Origineel gepost door Najib26 De vrouw die Ihsane bezoekt moet onderstaande zeggen en tegelijkertijd haar aanraken/kloppen met de hand. En de man die Lelijkerd bezoekt, doet hetzelfde. soukran als ik morgen bij haar mag dan zal ik het zeker gebruiken insjallah hoop ik dat ze mij kan horen zodat ik aan haar kan vertellen dat jullie allemaal aan haar denken!! soukran blijven hopen mensen en neem hun allebei mee in jullie gebeden liefs mimi

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7