Bekijk originele versie : kom er maar voor uit dames!
praatjes
29-05-2004, 21:08
Bijna iedereen van al jullie dames bezit een hoe.rtje in zich zelf. Dus ontkennen heeft geen zin! Het is gewoon duidelijk, net als die schaduw die jullie allen met jullie meedragen, zo ook dat ene hoe.rtje in jullie zelf! Zeg eens eerlijk :)
Schatjee
29-05-2004, 21:10
Nee heb geen hoertje in me..! :hihi:
alhoceimachaima
29-05-2004, 21:11
ik ook niet :rolleyes:
praatjes
29-05-2004, 21:13
Origineel gepost door Schatjee
Nee heb geen hoertje in me..! :hihi:
Dacht het al, ik zie zelfs 2 in jou!
Schatjee
29-05-2004, 21:14
Origineel gepost door praatjes
Dacht het al, ik zie zelfs 2 in jou!
Taz :rolleyes: !
praatjes
29-05-2004, 21:15
Origineel gepost door alhoceimachaima
ik ook niet :rolleyes:
Nee jij ook niet, een paar euro's uit mijn zak en jij komt er vliegensvlug voor uit! :D
Wajalellayemma
29-05-2004, 21:18
Ja man hoe weet je dat we allemaal een hoertje in ons hebben?
Echt slim van jou.......................
A ga A Vieze Z E m M E L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Be3dek wat is een ****? Heb je een van ons moeten betalen voor seks oula? Die gozers van tegenwoordig gefrustreerd omdat ze ons niet kunnen straffen zoals ze hun zusjes straffen als ze zien dat zij iets doet wat in hun ogen niet door de beugel kan..... Maar ONS kunnen ze niets maken dus gaan ze ons maar naar beneden halen!!! Whuhahahahaha!!
Ik zou zeggen; WORD MAAR LEKKER GEK!!!!!!!
praatjes
29-05-2004, 21:19
Origineel gepost door Schatjee
Taz :rolleyes: !
Wat doe je moeilijk, alles wijst aan dat jij een of twee hoe.rtjes in je hebt! Alle kenmerken van een hoe.rtje in jou zijn van je af te lezen...kijk eens goed ;)
EgYpTiAn_EyEs
29-05-2004, 21:19
dus ook bij je zus en je tante en je moeder zit allemaal een hoertje diep van binnen :D
praatjes
29-05-2004, 21:22
Origineel gepost door Wajalellayemma
Ja man hoe weet je dat we allemaal een hoertje in ons hebben?
Echt slim van jou.......................
A ga A Vieze Z E m M E L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Be3dek wat is een ****? Heb je een van ons moeten betalen voor seks oula? Die gozers van tegenwoordig gefrustreerd omdat ze ons niet kunnen straffen zoals ze hun zusjes straffen als ze zien dat zij iets doet wat in hun ogen niet door de beugel kan..... Maar ONS kunnen ze niets maken dus gaan ze ons maar naar beneden halen!!! Whuhahahahaha!!
Ik zou zeggen; WORD MAAR LEKKER GEK!!!!!!!
Haha waar heb jij het over man! Jij vertoont echt zo een griezel achtige hoe.r in jou zelf. Haha al komt die hoe.r in jou zelf naar voren, nog wil ik je pooi.er niet worden! Ga weg ga! :D
LadyBerkania
29-05-2004, 21:25
Bijna iedereen van al jullie dames bezit een hoe.rtje in zich zelf. Dus ontkennen heeft geen zin! Het is gewoon duidelijk, net als die schaduw die jullie allen met jullie meedragen, zo ook dat ene hoe.rtje in jullie zelf! Zeg eens eerlijk :)
praat voor jezelf......ja..........enne besides let op je familie enne je vriendin...........
LadyBerkania
Wajalellayemma
Ga man!!! Je kan je eigen ass niet eens pimpen!!!!!!!!!!!!!!!
Don't the blame us....... maar is niet erg hoor je mag mij een **** noemen!! Maar jij bent en blijft een zielige toetsenbord nicht die zijn bil bij niemand kwijt kan!!!
Ps. afvegen en af en toe douchen helpt!!!! ;-)
Schatjee
Wat doe je moeilijk, alles wijst aan dat jij een of twee hoe.rtjes in je hebt! Alle kenmerken van een hoe.rtje in jou zijn van je af te lezen...kijk eens goed ;)
Uhu Tis ook van jou aftelezen dat je een Flik.ker.tje bent maar daar hoor je mij toch ook niet over klagen of wel .. :o
el_cousina
soo zeg dan meer tegen het hoe.rtje in je zusje en je moeder etc dat ze zich een beetje proberen in te houden
praatjes
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
dus ook bij je zus en je tante en je moeder zit allemaal een hoertje diep van binnen :D
Zie je, die hoe.r in jou heeft je duidelijk in haar greep! Je hebt de denkwijze van een hoe.r! Zo ga je ver komen, als mijn voorspelling uit zou komen ben jij in nog geen week aan het ti.ppelen op de Amsterdamse straten bitch! :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.