Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 Yasminaleden in Coma..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

SweetRose
18-11-2002, 22:13

LELIJKERD ..Die onlangs een auto-ongeluk had ligt in coma..incha allah zal hij terug bijkomen..incha allah IHSANE83 ..Die vijf dagen geleden een hartstilstand heeft gehad omwille van haar leukemie die ze al een hele lange tijd heeft...:huil: ik hoop zo hard dat Allah haar leven niet ontneemt..want is een schatje van een meid...ze doet niets verkeerd...:( Deze beiden horen niet waar ze nu zijn..ze zijn nog beiden zeer jong..hebben nog niet of weinig van het leven genoten...mijn tranen zijn onophoudelijk sinds ik vandaag weet dat ihsane een hartstilstand heeft opgelopen..want ik hou van haar als mijn eigen zusje..ik ben nu eenmaal zeer emotioneel..en dan pfffff..waarom die twee..der zijn er zoveel stoute moslims..die niet in deze wereld behoren..maar neen..Allah heeft beslist deze twee de dood voor de ogen te laten zien...ik zweer jullie..mijn ogen rusten niet van de tranen...ik weet niet of ik het nog aankan...:( Allah..sta me bij..sta hen bij..Allah waar ben je..? Incha allah zullen ze het beiden overleven..want dat is waar ik naartoe streef..Amien...beslama

ZiLaaL
18-11-2002, 22:14
Allah y koun fel 3oun :( Van lelijkerd/tarik wist ik het wel... maar van ihsane.... meskiena... Laat ze aub snel ontwaken!!

Meknessia_warda70
18-11-2002, 22:15
wajoooooooooooowwww neeeeeeee dat meen je niet niet ihsane niet alweeer...... http://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif whaaa ik kan het niet meer..... yarabiee.... neej http://www.smilies.nl/crying2.gif

Chaimaa
18-11-2002, 22:15
Origineel gepost door zin 'n midar LELIJKERD ..Die onlangs een auto-ongeluk had ligt in coma..incha allah zal hij terug bijkomen..incha allah IHSANE83 ..Die vijf dagen geleden een hartstilstand heeft gehad omwille van haar leukemie die ze al een hele lange tijd heeft...:huil: ik hoop zo hard dat Allah haar leven niet ontneemt..want is een schatje van een meid...ze doet niets verkeerd...:( Deze beiden horen niet waar ze nu zijn..ze zijn nog beiden zeer jong..hebben nog niet of weinig van het leven genoten...mijn tranen zijn onophoudelijk sinds ik vandaag weet dat ihsane een hartstilstand heeft opgelopen..want ik hou van haar als mijn eigen zusje..ik ben nu eenmaal zeer emotioneel..en dan pfffff..waarom die twee..der zijn er zoveel stoute moslims..die niet in deze wereld behoren..maar neen..Allah heeft beslist deze twee de dood voor de ogen te laten zien...ik zweer jullie..mijn ogen rusten niet van de tranen...ik weet niet of ik het nog aankan...:( Allah..sta me bij..sta hen bij..Allah waar ben je..? Incha allah zullen ze het beiden overleven..want dat is waar ik naartoe streef..Amien...beslama is dat die ihsane van die verhaal van cheeta :schok: dat is een vriendin van me :schok: zeg sneeeeeeeeel

soumaya1
18-11-2002, 22:16

ooooh mijn god, neee meen je niet !!! oh wat erg, en ik wilde haar nog bellen vandaag, nee dit is te veel, ooh mijn god ihsane, mn schatje!!

Chaimaa
18-11-2002, 22:17
Origineel gepost door soumaya1 ooooh mijn god, neee meen je niet !!! oh wat erg, en ik wilde haar nog bellen vandaag, nee dit is te veel, ooh mijn god ihsane, mn schatje!! soumaya zeggggggggg niet ihsane uit denhaag :schok: ????

Kais
18-11-2002, 22:17
Ik wist het alleen van Ihsane............... :( Ik wens ze allemaal heel veel succes, en Laah ie Jeb Algheer. Allah wa akbar kais

Onslaught
18-11-2002, 22:18
WOW, DAMMMMMMMMMMMM SJIT MAN, HET LIJK WEL OF ER GEEN EIND KOMT AAN DIT. PFFFFFFFFFFFFFFFFFF IK HOU DAT ZE BEIDE ONTWAKEN INSHALLAH, IK HOOOP HET !!!!!

SweetRose
18-11-2002, 22:18
HET IS DE WAARHEID..Ik ga hier zeker en vast niet over liegen..geloof me..haar tweelingzusjes hebben het me derstraks verteld..ik was echt in choque..ik moest bijna ervan overgeven..En ik voel me echt misselijk...:(

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:19
wat erg joh allah(swt) neemt altijd de goede mensen mee. :tranen:

_MaJesTeiT_
18-11-2002, 22:19
Ik hoop dat ze allebei snel beter worden inschagelah en snel uit hun coma ontwaken inschagelah.... Moge Allah hun familie steunen en helpen in deze tijd....... M'A Salaam Saida

Najib26
18-11-2002, 22:20
Inchallah dat ze er weer bovenop komen. Je kunt ze op 1 manier helpen: doe du3a voor ze.

flexiegirl
18-11-2002, 22:21
Salaam, OOh wat erg zeg dat wist ik helemaal niet mseken. Allah ie7fedhoem Allah ie3awan 3oem Allah iechieb tisir Ik hoop dat ze inshallah beter worden. Allah iechieb siefe3 inshallah Ma3a salamaaa :(

Chaimaa
ik krijg hier hartstilstand :schok:

SweetRose

Voor wie het vroeg..ja het is ihsane van het verhaal..mensen ik weet niet wat ik moet doen..ik weet echt niet wat....ik heb geen tranen meer... :tranen: :huil:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18