Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dieet-dagboek

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Mehisa
25-09-2009, 03:15

Daar zit ik dan. Midden in de nacht aan het internetten en dan voornamelijk zoeken naar geschikte dieeten. Ik ben inmiddels alweer zo lang aan het proberen om af te vallen..helaas wilt het niet lukken. Nou, het afvallen zelf lukt eigenlijk wel hoor, tot nu toe val ik bij elke afvalpoging goed af maar als snel mis ik de zoetigheid en geef ik het op. Ik ben niet iemand die houdt van vettig avondeten. In tegendeel, ik eet eigenlijk best veel groente en fruit. Mijn probleem is gewoon zoetigheid. Ik vind het heerlijk om mezelf te verwennen met chocola, koekjes, vla enzovoorts. En achteraf heb ik zo'n spijt! Ik heb overigens elk dieet wel een keer geprobeerd en ik ben achter iets gekomen. Het maakt niet uit watvoor dieet je doet het gaat er om dat je het vol houdt. Of je nou Sonja Bakker doet of een eigen dieet. Het maakt niet uit. Volhouden is echt het enige wat je moet doen. Na tal van pogingen ga ik het toch weer proberen. Ik heb alle zoetigheid de deur uit gedaan vandaag en ik ga morgen boodschappen doen voor de eerste week van mijn dieet. Ik begin gewoon morgen dus geen 'ik begin maandag' verhalen. Ik wil trouwens proberen om elke dag 1 uur aan Zumba te doen. Dat schijnt wel een goede manier te zijn om af te vallen. 1 uur elke dag is natuurlijk erg hoog gegrepen maar ik wil in ieder geval elke dag 1 uur bewegen dus een wandeling maken is ook goed. Ik wil inchaAllah in 3 maanden 15 kilo kwijt. Dat is 5 kilo per maand. Als ik echt keihard mijn best doe met het wel lukken. Ik ben niet van plan een specifiek dieet te volgen. Ik ga mijn eigen dieet samenstelling met de dingen die gezond zijn en die ik lekker vind. Ik zal morgen weer in dit dagboekje schrijven. Dat is wat ik in ieder geval van plan ben, elke dag een klein stukje schrijven. Hopelijk kan dit dagboekje mij een beetje motivatie bieden. Groet, Mehisa

Mehisa
25-09-2009, 03:50
Oproep: Ik ben op zoek naar 5 spontane meiden in de 20 (ik ben zelf bijna 23) die zelf ook 15 kilo willen afvallen. Ik ben wel specifiek op zoek naar meiden die zich echt 3 maanden lang aan het dieet willen houden en die daar hun uiterste best voor willen doen. De reden waarom ik maar op zoek ben naar 5 meiden is het feit dat deze topic op die manier overzichtelijk kan blijven. We kunnen elkaar hier in deze topic beter leren kennen en ervaringen met elkaar delen. Ook kunnen we elkaar motiveren! Misschien is het ook een idee om 1 keer in de maand bij elkaar te komen en een soort evaluatie te houden (we kunnen bijvoorbeeld een sportdagje organiseren). Het is me opgevallen dat afvallen veel beter lukt als je een klein groepje hebt waar je steun in kan vinden. Ik heb overigens genoeg vriendinnen en familieleden die een maatje meer hebben maar het lijkt mij gewoon erg leuk om 5 nieuwe meiden te leren kennen die in hetzelfde schuitje als ik zitten. Dus: - Ben jij een meid van in de 20 - Wil jij in 3 maanden 15 kilo kwijt - Ben jij iemand die echt heel graag wilt afvallen en dus niet op zal geven - Heb jij behoefte aan een klein groepje meiden waar je je ervaring mee kunt delen Het plan: Ik hoop dat ik morgen 5 geschikte meiden heb gevonden die met mij mee willen doen. Met deze meiden wil ik een deal maken om het dieet 3 maanden lang goed vol te houden. Elke dag moeten wij hier even een verslagje uitbrengen met wat we die dag wel niet hebben gegeten en wat we aan beweging hebben gedaan. Ook kun je gewoon over je persoonlijke leven het 1 en ander kwijt. Ik ben van plan elke week een vraag hier te stellen waar we dan met zn alle antwoord op kunnen geven. Kan jij je wel vinden in het bovenstaande en voel je je aangesproken? Stuur mij dan een pm! De vraag van deze week zal hier komen te staan zodra ik een clubje heb! Naam club: dagboek club Lid 1: Mehisa Lid 2: SelmaC Lid 3: _Nouhaila_ Lid 4: mevrouwvanmeneer Lid 5: misnassima JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN VOOR DEZE TOPIC. EXCUSES VOOR HET ONGEMAK! Groet, Mehisa

SelmaC
25-09-2009, 07:47
Ik moet 20kilo afvallen, mag ik ook mee doen?

ElHamdoellilaah
25-09-2009, 09:15
Ik ook! Ik wil in het totaal 18.7 kilo afvallen. Binnen twee maanden wil ik zeker 10 kilo afvallen en dan de resterende 8 in de laatste maand. Ik wil ervoor gaan!

Mehisa
25-09-2009, 12:32

Dankjulliewel voor jullie reactie meiden! Dat wil zeggen dat jullie mijn topic helemaal hebben doorgelezen en enthousiast zijn geworden. Jullie behoren nu officieel tot de dieet-dagboek club. Vanaf vandaag gaan we er flink tegenaan! We zijn nu nog op zoek naar de laatste lid!

Mehisa
25-09-2009, 12:44
Leden van de dagboek club, zouden jullie even een schemaatje willen maken over jullie persoonlijke situatie? Mijn persoonlijke gegevens: Naam: Mehisa Lengte:1.71 Gewicht: 83.2 kilo Streefgewicht: 68.2 kilo Af te vallen: 15 kilo Dieet: ik wil in de komende paar dagen een persoonlijk dieet uitschrijven. In dit dieet ga ik proberen gezonde dingen te combineren met dingen die ik lekker vind. In de ochtend wil ik bijvoorbeeld beginnen met een stuk fruit, in de middag een boterhammetje met halvajam en in de avond stukje vis wokken met groente. Ik wil in ieder geval rond de 1000 kcal zitten per dag. * Ik ben trouwens wel van plan elke avond te wokken. Je kunt elke keer andere producten gebruiken en het is super gezond en vooral lekker! Zodra ik mijn dieet heb zal ik 'm uiteraard hier plaatsen!

vrouwvanmeneer
25-09-2009, 12:49
naam: vrouwvanmeneeer lengte: 1.64 gewicht: 95 kilo :eek: streefgewicht: 70 kilo :o af te vallen: 25 kilo, maar wil eerst met 15 kilo beginnen inshallah. Dieet: Ik wil dagelijks opschrijven wat ik eet en wat ik allemaal heb gedaan aan beweging. Heb vaker geprobeerd af te vallen, helaas is het me niet altijd gelukt met succes.

misnassima
25-09-2009, 13:05
hoi Ik wil ook meedoen ik zal me zelf voorstellen Ik ben Nassima ik ben 1,55 lang Ik weeg 90 kilo Streefgewicht 70 ik moet 20 kilo kwijt Ik begin op 28-09 beginnen met dieeten,ik weet alleen niet welk dieet ik zal volgen. Ik zal ook hier mijn ervaringen zetten. sterkte allemaal

Mehisa
25-09-2009, 13:13
Welkom meiden! We hebben nu officieel ons clubje! We zullen inchaAllah hier onze ervaringen met elkaar delen en elkaar steunen in moeilijke dieet-tijden. Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Vandaag en komend weekend wil ik experimenteren met wat dieeten. Aanstaande maandag wil ik een duidelijk dieet hebben waar ik mij aan ga houden. Ik zal dan ook maandag hier mijn dieet neerzetten. De eerste vraag van deze week luidt: 'Hoe is het zover gekomen bij jou? Hoe komt het dat je op dit gewicht zit?' Het antwoord hoeft niet vandaag hierop te staan hoor! De nieuwe vraag komt hier aanstaande maandag te staan! Groet, Mehisa

ElHamdoellilaah
25-09-2009, 16:03
Mijn persoonlijke gegevens: Naam: _Nouhaila_ Lengte: 1.70 Gewicht: 78.7 kilo Streefgewicht: 60 kilo Af te vallen: 18.7 kilo Dieet: ik heb geen specifiek dieet dat ik volg, maar ga gewoon zo gezond mogelijk eten en niet later dan 18u00. Drie maaltijden en gezonde tussendoortjes. :banana:

ElHamdoellilaah
25-09-2009, 16:05
'Hoe is het zover gekomen bij jou? Hoe komt het dat je op dit gewicht zit?' Bij mij heeft het vooral te maken dat ik sinds november medicatie innam die nogal heftig was en ik de hele tijd aan eten dacht. Toen ik die pil gestopt had, ging het wat beter, totdat ik ijzertekort had en die pil moest innemen. Die pil geeft je ook heel veel zin om te eten en op het einde van deze maand mag ik met die ijzerpil stoppen.

Chaouniyya
25-09-2009, 19:42
Salaam ladies, ik meld me ook aan! :hoera: Naam: Chaouniyya Lengte:1.74 Gewicht: 58 kilo Streefgewicht: 56 kilo Af te vallen: 2 kilo Dieet: heb bij Allaah geen idee, zo gezond mogelijk. Ik wil me tijdelijk afzonderen van deegwaren, brood, melk, en dingen waar veel suikers en kolhydraten in zitten. Ik hoop dat ik zodoende binnen korte tijd de 2 kilo kan verliezen, waarna is alles wilt verstevigen in de sportschool :o Antwoord op de vraag: Ik heb geen idee. Ik ben een tijdje bezig geweest met afvallen en het ging superdeduper goed, deze laatste 2kilootjes lijken het zwaarst. Maar het moet goed komen, in shaa Allaah. Liefs, :sjans:

madam70kgram
25-09-2009, 23:08
Salaam ladies, ik meld me ook aan! :hoera: Naam: Chaouniyya Lengte:1.74 Gewicht: 58 kilo Streefgewicht: 56 kilo Af te vallen: 2 kilo Dieet: heb bij Allaah geen idee, zo gezond mogelijk. Ik wil me tijdelijk afzonderen van deegwaren, brood, melk, en dingen waar veel suikers en kolhydraten in zitten. Ik hoop dat ik zodoende binnen korte tijd de 2 kilo kan verliezen, waarna is alles wilt verstevigen in de sportschool :o Antwoord op de vraag: Ik heb geen idee. Ik ben een tijdje bezig geweest met afvallen en het ging superdeduper goed, deze laatste 2kilootjes lijken het zwaarst. Maar het moet goed komen, in shaa Allaah. Liefs, :sjans: seg jij bent al mager meiske en 1.74 m is wel lang voor 'n vrouw wil je model worden ofzo:moe:

madam70kgram
25-09-2009, 23:19
hey mense ik moet ook een paar kilo's kwijt, mag ik meedoen Naam: madam70kgram Lengte:1.67 Gewicht: 66.5 kilo Streefgewicht: 55 kilo Af te vallen: 11 kilo dieet: geen idee

Chaouniyya
25-09-2009, 23:57

seg jij bent al mager meiske en 1.74 m is wel lang voor 'n vrouw wil je model worden ofzo:moe: Laat me niet zo schrikken jij.. :eek: Lange vrouwen zijn zeldzaam maar ik heb het van mn paps, die is tegen de 2meter :o Ik weet dat dat het minimale is wat ik mag wegen, en wil graag ervoor gaan. Ik ben nog niet tevreden, en dat mag ik zijn. Shokran, :sjans:

Pagina's : [1] 2 3 4 5