Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet,wat doe dan

Pagina's : [1] 2

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:01

wat doe jij als je verdriet hebt?? ga je dan muziek luisteren of ga je dan in je bed liggen of ga je naar de koran luisteren of ga je je vrienden bellen nou jaah vertel het me maar als ik verdriet heb dan ga ik meestal naar me broer toe.hij kan me altijd opvrolijken.

Dida
18-11-2002, 22:03
kheb nooit verdriet.. :rolleyes: Maar als ik het zou hebben dan zou ik denk ik.. Me kamer binnen stormen.. Cd opzetten van een schreeuwerige Mariah Carey met langzame nummers.. Mezelf neer ploffen op bed.. en huilen tot ik geen tranen meer heb..:huil:

therealjebli
18-11-2002, 22:04
Salaam Ik lees de Koran en ga vaak de naam van Allah opnoemen. Wallah het geeft je echt rust.Zoals Allah zegt:Alla bidikri Allahi tatmainoe alkoeloeb. Dus Koran reciteren is goed.Ik heb hetzelf ervaren.Geloof me,je gaat je echt fijn voelen. Moge Allah je beschermen tegen het kwaad van de shajtaan. Wa salaam, je broeder Mohamed

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:04
Origineel gepost door -RaChiDa¿- kheb nooit verdriet.. :rolleyes: Maar als ik het zou hebben dan zou ik denk ik.. Me kamer binnen stormen.. Cd opzetten van een schreeuwerige Mariah Carey met langzame nummers.. Mezelf neer ploffen op bed.. en huilen tot ik geen tranen meer heb..:huil: jaa hoor heb je echt nooit verdriet nee dat kan niet heb je zo'n perfecte leven :confused:

Meknessia_warda70
18-11-2002, 22:05

ik heb verdriet dan ga ik naar mijn vrienden zoals nu ik ben oboos op je.....

Dida
18-11-2002, 22:06
Origineel gepost door BENTGHATAR jaa hoor heb je echt nooit verdriet nee dat kan niet heb je zo'n perfecte leven :confused: Kheb geen perfect leven, kheb mezelf gewoon geiscoleerd van al het verdriet en ellende in het leven..:)

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:06
Origineel gepost door therealjebli Salaam Ik lees de Koran en ga vaak de naam van Allah opnoemen. Wallah het geeft je echt rust.Zoals Allah zegt:Alla bidikri Allahi tatmainoe alkoeloeb. Dus Koran reciteren is goed.Ik heb hetzelf ervaren.Geloof me,je gaat je echt fijn voelen. Moge Allah je beschermen tegen het kwaad van de shajtaan. Wa salaam, je broeder Mohamed salaam bro als ik naar de koran ga luisteren krijg ik alleen maar meer verdriet,want dan moet ik er steeds meer over gaan denken( datgene waar ik dan verdiet om heb). maar het is wel rustgevend

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:07
Origineel gepost door mariam18 ik heb verdriet dan ga ik naar mijn vrienden zoals nu ik ben oboos op je..... :zwaai: veel plezier :D

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:08
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Kheb geen perfect leven, kheb mezelf gewoon geiscoleerd van al het verdriet en ellende in het leven..:) soo knap van je dat je dat kan :)

flexiegirl
18-11-2002, 22:10
Salaam, Als ik verdrietig ben ga ik eten. Savie met eten ben ik meteen te kalmeren hahahaahahahha. Ma3a salamaaaaaaa :zwaai:

Dida
18-11-2002, 22:11
Origineel gepost door BENTGHATAR soo knap van je dat je dat kan :) hehe..dat kan ik neit hoor..:D ik weet het niet..als ik verdriet heb..dan word ik eerder boos en chagerijnig..enzo..

BENTGHATAR
18-11-2002, 22:14
Origineel gepost door -RaChiDa¿- hehe..dat kan ik neit hoor..:D ik weet het niet..als ik verdriet heb..dan word ik eerder boos en chagerijnig..enzo.. wooooooooow nou dan wil ik jouw niet kennen als je verdietig ben. dan kan ik beter afstand van je gaan nemen want voor je het weet :auw:

Meknessia_warda70
18-11-2002, 22:16
ik ga anders meestal koran lezen.....

Dida
18-11-2002, 22:17
Origineel gepost door BENTGHATAR wooooooooow nou dan wil ik jouw niet kennen als je verdietig ben. dan kan ik beter afstand van je gaan nemen want voor je het weet :auw: ...ja..bij mij thuis krijgen ze het wel altijd te verduren..maar ik geef gelijk me ouders de schuld..het zijn hun genen..heheh..:)

ZiLaaL
18-11-2002, 22:21

ik sluit me op in mn kamer. switch de tv aan. en houd insomnia :)

Pagina's : [1] 2