Bekijk originele versie : marokaanse wijven die je geil aankijken
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen:D
:zwaai:.
thement_return
29-05-2004, 19:45
Origineel gepost door _the_eyes_
waarom gaan die marokaanse wijven altijd eerst je geil aankijken en als je dan probeert contact te maken krijgen ze meteen kapsones van wat doe je of wat wil je van me. dat zijn nou echt die wijven die je in si grafkelder moet zetten en dan die kelder vol met aanwijzingen moet zetten zoals het op de muur schrijven zodat als ze eruit komen weer normaal worden en dan als ze wat of wie willen er dan zelf op af stappen:D
:zwaai:
geil waarom kijken ze geil. snap dat niet als ze dat niet doen krijgen ze geen kans ofzo. tzzz zielig zulke wijven :rolleyes:
MissMarOc15
29-05-2004, 19:46
je denkt dat z eje geil aankijken maar volgens mij kijken ze je vies aan...
en is toch logisch als ze dan vragen wat doe je...
jullie zijn hier de geile mannetjes die niets te doen hebben!!!
ga leven zoeken en niet zo lopen kwijlen achter de meiden!!!
LadyBerkania
29-05-2004, 19:46
:ego:
Dan kijken ze je aan alsof ze je willen opeten, ofzo, dan l*ullen ze dat het niet zo bedoeld was, WTF kijk je me dan aan!!
Schatjee
29-05-2004, 19:47
Misschien kijken ze gewoon normaal maar vind jij dat ze geil kijken :maf:
thement_return
29-05-2004, 19:48
Origineel gepost door Schatjee
Misschien kijken ze gewoon normaal maar vind jij dat ze geil kijken :maf:
:lol: denkbeeld :lol:
Schatjee
29-05-2004, 19:49
Origineel gepost door thement_return
:lol: denkbeeld :lol:
Jatoch dus als hij actie wil ondernemen gaan ze kapsones doen :D !
Origineel gepost door MissMarOc15
je denkt dat z eje geil aankijken maar volgens mij kijken ze je vies aan...
en is toch logisch als ze dan vragen wat doe je...
jullie zijn hier de geile mannetjes die niets te doen hebben!!!
ga leven zoeken en niet zo lopen kwijlen achter de meiden!!!
whauhahah oulahilla a MissMarOc15 althans dat denk ik ook, hahahahah oulah die was goed sorry
whahahahaha
thement_return
29-05-2004, 19:51
Origineel gepost door Schatjee
Jatoch dus als hij actie wil ondernemen gaan ze kapsones doen :D !
:lol: wallah hila maar goed sommigen :hihi:
Schatjee
29-05-2004, 19:52
Origineel gepost door thement_return
:lol: wallah hila maar goed sommigen :hihi:
hahahahah :hihi:
opdat ej waarschjijnelijk in gaat op hun geilheid..... kom anders in contact... als ze je geil aankijkt... loop erop af en begin een gesprek via een andere weg alsof je geilheid niet zag..... ze weten bijna altyd wat er lekker is aan hun...
trouwens zulke meiden geef ik nooit aandacht... gewoon 1 beurt geven... en dan loesoe... safi..
want ze hoeven maar 2 eter verder te lopen en ze kyken een ander weer geil aan...
:giechel: :giechel: :giechel:
:giechel: :giechel:
:giechel:
LadyBerkania
29-05-2004, 19:57
Origineel gepost door SABRI_Y
opdat ej waarschjijnelijk in gaat op hun geilheid..... kom anders in contact... als ze je geil aankijkt... loop erop af en begin een gesprek via een andere weg alsof je geilheid niet zag..... ze weten bijna altyd wat er lekker is aan hun...
trouwens zulke meiden geef ik nooit aandacht... gewoon 1 beurt geven... en dan loesoe... safi..
want ze hoeven maar 2 eter verder te lopen en ze kyken een ander weer geil aan...
:schok:
Schatjee
29-05-2004, 19:58
Origineel gepost door SABRI_Y
Wahahaha Yeh onzin :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.