Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou je doen?

Pagina's : [1] 2

SABRI_Y
29-05-2004, 19:33

weer een gek gedachte.. sorry mensen..maar ik wilde graag weten hoe jullie zouden reageren als je je vader zag vreemd gaan? wat zou je doen? zou je het je moeder vertellen....? zou je verantwoordelijk willen zijn als je ouders scheiden?? :(

Schatjee
29-05-2004, 19:34
ik zou echt gek worden !

SABRI_Y
29-05-2004, 19:35
ik heb hetover je vader, niet je man!!!

Schatjee
Origineel gepost door SABRI_Y weer een gek gedachte.. sorry mensen..maar ik wilde graag weten hoe jullie zouden reageren als je je vader zag vreemd gaan? wat zou je doen? :( Hoe kom je daar eigenlijk op ..? :(

Mouny

Wejouw... neri neri... Mijn vader is allah je rahmou overleden..maar ik zou t wel hebben geweten.. kzou da wijf alle hoeken van limburg laten zien.. aangezien zij toch achter n getrouwde man aangaat.. enne me pa.. die zou ik gaan chanteren!! Yust joking ALLAH JE STER OU SAFFIE

stardust
29-05-2004, 19:36
Heb je dat gezien dan?

Schatjee
29-05-2004, 19:36
Origineel gepost door puur_vrouw ook vreemd gaan Je hebt goed gelezen :moe:

alhoceimachaima
29-05-2004, 19:37
allah hfied me ma is wel belangrijk maar ik vertel alles aan me ma dus als ik me vader zie had ik het wel gezegt maar zoals ik zei allah hfied

thement_return
29-05-2004, 19:37
Origineel gepost door SABRI_Y ik heb hetover je vader, niet je man!!! :lol: sommigen willen het niet snappen

MissMarOc15
29-05-2004, 19:39
ik zou het niet tegen me moeder zeggen...ik zou hem alleen nooit kunnen aankijken!! maar, als ik zie dat hij me moeder ook gewoon goed behandeld dan zou ik het laten, maar als hij haar in een keer links laat liggen en haar afsnauwd zou ik zeggen waarvoor de reden is... maar dit zijn maar woorden..als het je echt overkomt dan handel je misschien heel erg anders!! *woede overwint veel!!*

SABRI_Y
29-05-2004, 19:43
als ze zou scheiden omdat jij je mond heb open getrokken... zou je mammie jou zelf na een tydje links laten liggen .... omdat ze liefde mist

Schatjee
29-05-2004, 19:51
Origineel gepost door puur_vrouw ik heb goed gelezen maar een domme vraag krijgt domme antw Oh zo :D !

MissMarOc15
29-05-2004, 19:52
liefde van ahar man die haar bedriegd zeker...i don't thinks so... ik weet dat als ikw eet dat me avder vreemd gaat en ik zal het me moeder niet vertellen dan zou ze f.uking boos op em worden!!

el_cousina
29-05-2004, 20:29
ik zou mijn vader geen blik meer gunnen,ik zou hem nooit meer aankijken, en het kan me dan ook niet schelen als hij iets zegt als ik iets misdoe want niets is erger dan dat,.....

MissMarOc15
29-05-2004, 20:47

Origineel gepost door el_cousina ik zou mijn vader geen blik meer gunnen,ik zou hem nooit meer aankijken, en het kan me dan ook niet schelen als hij iets zegt als ik iets misdoe want niets is erger dan dat,..... en dat si de reden dat jij dan allemaal verkeerde dingen mag doen..sorry meid maar je praat nu echt onzin.. het lijkt net alsof je dan expres dingen gaat doen, om je vader ook pijn te bezorgen..maar je bezorgd jezelf alleen pijn als je zo handeld!!!

Pagina's : [1] 2