Bekijk originele versie : Wie heeft dit tegen puistjes al gebruikt?
Zusterke001
29-05-2004, 19:22
Wie heeft de Teatree van Kruidvat tegen puistjes en acne al eens gebruikt? In een druppelflesje. Heeft het geholpen of is het maar goedkoop spul?
alhoceimachaima
29-05-2004, 19:48
ikw eet nie nooit gebruikt:S heb wel puistejes maar een keer per maand:o
salama_19
31-05-2004, 19:19
ja ik heb het echt gebruikt en mn face werd er alleen maar ergerr van! ik was mn gezicht met seba med zeep is bijna zeep vrij met een ph waarde van 5,5 en het is echt goed voor een huid met acne hoe vaak je je gezicht ook wast met seba med het droogt niet uit of gaat jeuken echt een heerlijk gevoel. het brengt je gezicht ook best wel tot rust maar dan moet je het wel een lange tijd je blijven gebruiken op de bij sluiter staat er ook dat het effectief tege acne is.
x salama
maghrebgirl20
31-05-2004, 19:50
ken het niet
ClassyCasaouia
31-05-2004, 23:28
Je moet gewoon dat systeem van Garnier Pure gebruiken. Ik heb maandelijks altijd het probleem met acne maar ik gebruik nu al een tijd de scrubgel, masker en lotion van Garnier en ALHAMDOELLILLAH, tot nu toe heb ik een gave huid.
thats_me
04-11-2004, 21:50
ik gebruik em niet maar mijn vriedin wel, en die is vet goed.....
bij de een is ie goedwerkend maar bij de ander niet, het ligt aan je huid.
xxxmoi
ikram246
16-11-2004, 12:59
nou ik zal je eens vertellen mijn vrien gebruikt het en het werkt harstikke goed vooral omdat hij na het scheren van die puisten aanval krijgt weet ik dat het zeker helpt en mijn nichtje gebruikt het nu ook en geloof me je hebt echt resultaat. dus kopen die handel.
soesjanah
16-11-2004, 13:20
ik gebruik pure zone van loreal paris
het helpt wel eigelijk maar dan moet je wel stap
1 2 en 3 gebruiken
en zeker je puistjes niet uitknijpen!!!
het is bij mij wel een stuk minder geworden
-xx-
Tranquille
16-11-2004, 19:26
Als ik eerlyk moe zyn.. ik gebruik nooit producten van Kruidvat i.v.m u huid & lichaam & verzorging & pille enzo. Ik vertrouw da egwoon nie allahyester god weet wa der allemaal in zit & vooral als het goedkoop spul is.
Koopt gewoon iets van een betrouwbaar merk als clearsil of iets dergelyks. Da ge der meer geld voor moe uithale zal misschien wel zo zyn ma vergeet nie dat het hier om u lichaam gaat.
Selaam,
Ik heb het zelf een tijdje gebruikt ik heb gebruik gemaakt van die gel en het masker maar het geeft neit veel resultaat je huid wordt er alleen gereinigd. ik gebruik nu een zeep(genaamd lifebuoy) en dat helpt beter!
Wie heeft er ervaring met Inderm!! zo'n flesje alcohol?
die heb ik (volgens mij) een keer gehad,door de huisarts voorgeschreven...ben er alleen niet mee doorgegaan nadat het eerste flesje op was maar volgens mij werden de puistjes wel minder. Ik had er alleen langer mee door moeten gaan voordat je het echte resultaat ziet. Maar denk dat het beetje agressief spul is...beter om zachtere producten te gebruiken..
NadiaStyle
23-12-2004, 23:45
Tea tree is een zeer effectief, ontsmettend middel dat heel goed helpt bij onstekingen, acne,...
Koop een klein flesje etherische olie en gebruik er maar ENKELE druppeltjes van zoals het beschreven wordt
greets
NadiaStyle
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.