Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden Soulfa Heeft Al 2 Dagen Niet Gereageerd, Volgens Mij Is Ze Aan T Bevallen.....

Pagina's : [1] 2 3

Sardina
29-05-2004, 17:40

ZE WAS NAMELIJK AL OP DE 25 UITGEREKEND VOLGENS MIJ. EN NORMAAL REAGEERT ZE BIJNA ELKE DAG, EN NU AL 2 DAGEN NIET. DUS IK DENK DAT HET ZOVER IS VOOR DR. IK HOOP DAT ZE EEN MAKKELIJKE BEVALLING TEGEMOET GAAT INCHA-ALLAH.

Saloua1978
29-05-2004, 21:42
Ik denk het ook. Echt leuk voor haar. Ik hoop dat ze binnenkort een berichtje plaatst om ons te laten weten hoe het is gegaan..

soulfa
30-05-2004, 11:38
Dag dames Nee ik ben nog niet bevallen, :( was het maar waar. Ik had geen tijd om te reageren. Maar ik wacht dus nog steeds. Ik voel nog helemaal niks. Als het zover is laat ik het jullie weten. Ik vind het zo lief van jullie, dat jullie aan me denken. groetjes Soulfa

Amattallah
30-05-2004, 12:12
Moge Allah swt je helpen zuster soulfa, allah yewfqek bel khair insha allah.

maghrebgirl20
31-05-2004, 19:57

komt allemaal goed inshallah

Samiralover15
31-05-2004, 22:01
Inschallah zal je een makkelijke bevaliing krijgen, Groetjes

soulfa
02-06-2004, 08:48
Ben nog steeds niet bevallen, ik ga zo naar de verloskundige. Ik hoop niet dat ik ingeleid word, ik voel echt helemaal niks wat op bevalling lijkt.

Saloua1978
02-06-2004, 09:03
Succes meid, je bent er bijna. :zwaai:

soulfa
02-06-2004, 11:59
Ben dus naar de verloskundige geweest. Volgende week komt ze zelf langs. Als er dan nog niks is moet ik naar het zieknehuis, en dan worden de weeen opgewekt. Ik hoop dat het niet zover zal komen en dat het een deze dagen zover is. Maar ik hou jullie op de hoogte.

saadia29
02-06-2004, 12:09
Soulfa, ik weet hoe je je voelt, zelf was ik ook pas 14 dagen over de uitgerekende datum heen. Elke ochtend dacht ik "ik hoop dat het vandaag komt". Ik voelde helemaal niets, had geen voorweeen, niks. Na die twee weken dus werd ik ingeleid, eigenlijk valt het wel mee, je hoort best wel enge verhalen over inleiden, maar bij mij hamdoellilah is het wel meegevallen (achteraf natuurlijk:)). Je weeen worden dmv een infuus ogewekt, en je vliezen worden gebroken, ik kreeg toen gelijk hevige weeen die 3 kwartier lang duurde, ik had geen tussenstop, ze werden steeds heviger, maar goed na 3 kwartier was de kleine d'r. Zo meid, ik wens je inscha allah een vlotte bevalling en een gezond, mooi kind insa allah.

tangia21
02-06-2004, 20:44
nou ik werd ook ingeleid bij de 1e en ik zeg je eerlijk het was echt geen pretje.Die stomme ziekenhuis lieten mij en mijn man helemaal in mijn eentje totdat het hoofd eruitkwam.en over die infuus.tfoee er was een marokkaanse zuster die stopte dat ding verkeerd en zegt ze sorry we doen het nog een keer.(ik leek net een proefdier voor hen).en ze deden die weeen veelste hoog ik werd gewoon para van

soulfa
02-06-2004, 20:47
Daarom hoop ik dat het eerder komt, gewoon op de natuurlijke manier. Want de meeste verhalen die ik over inleiden hoor zijn niet best.

alhoceima_hayat
03-06-2004, 10:02
Origineel gepost door soulfa Daarom hoop ik dat het eerder komt, gewoon op de natuurlijke manier. Want de meeste verhalen die ik over inleiden hoor zijn niet best. wij doen doua voor je meiske..alles komt goed..biêdni laah!! en hou ons op de hoogte.. ;) het komt goed insaâlaah..op de natuurlijke manier ook nog...Allah is groot en machtig :)

Sardina
03-06-2004, 14:04
inchaAllah soulfa komt het niet zover dat je ingeleid moet worden. hou ons op de hoogte!

Johanna
07-06-2004, 10:42

En, is de kleine er al en wat is het geworden.

Pagina's : [1] 2 3