Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : panga filet vis of gif?

Pagina's : 1 [2] 3

Ommo_Amin
24-09-2009, 11:34

zoiezo vind ik die panga filet echt zo een neppe smaak hebben, ik kan het geen vis meer noemen.. diepvries kabeljauw is nog wel te doen vind ik....

kar1
24-09-2009, 11:55
het is zoiezo gekweekte vis, vandaar de neppe smaak. of de verpakking staat dat t riviervis is, uit viatnam of elders. IK hoorde al lang geruchten dat t uit vervuild/vies water is en dat t gevoed werd met abnormale dingen.................Maar of t urine is..?????...kweet niet Maar k eet die troep zoeizo niet, sinds ik hoorde dat t in vies water groeide.:jammer: Wat k nu voor mn gevoel 100% weet, is dat r wel degelijk iets mis is met pangafilet!

majdouline83
24-09-2009, 12:06
geloof er niets van

lach_parel
24-09-2009, 13:54
Ik gelooft 't, er was ooit een docu op strosradar over vissen die gekweekt werden en ze werden volgespoten met rotzooi. voor mij geen panga meer, panga heeft een nare smaak je proeft amper vis.

NajatB
24-09-2009, 14:44

En hoe komen ze aan de urine van een zwangere vrouw :maf: Een goeie deal met moeders voor moeders misschien? :hihi:

i_like_mo
24-09-2009, 14:53
ik had er eens een topic over geopend voor mij alleen zee vis geen gekweekte jakes maar khair insah allah veel eten panga filets ts ook goedkoper denk ik lekker weet ik niet heb het nooit gegeten

oemashraf
24-09-2009, 15:02
panga filet heeft zoiezo een naar smaakje. heb het nooit lekker gevonden, heb een keer 2 kilo filet regelrecht de prullenbak ingegooid door die vieze smaak die er aan hing getver nu ik dit lees ben ik van overtuigd waarom het zo vies smaakt oemashraf

Kippenhok2
24-09-2009, 15:02
Ik denk dat dit nep is waarom? Er is een actie in Nederland die heet moeders voor moeders. Zwangere vrouwen kunnen hun urine geven aan een bedrijf die het HCG hormoon uit de urine van vrouwen haalt en dat word gebruikt voor vrouwen die moelijk en niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Dit proces vergt miljoenen liters urine om ook maar een beetje van dit medicijn te kunnen maken. Nou staat er op die site van die panga filet dat ze het HCG hormoon gebruiken en dat injecteren bij die vissen. Dan vraag ik me af hoeveel zwangere vrouwen hun urine schenken want er worden miljoenen vissen gekweekt in die rivier..Dat gaat nooit joh :maf: Onzin, ik geloof best dat die rivier vervuild is en dat die vissen gekweekt worden met vies eten of een groei middeltje maar zeker niet het HCG hormoon hoor :moe:

mevr_watata
24-09-2009, 15:18
Ik denk dat dit nep is waarom? Er is een actie in Nederland die heet moeders voor moeders. Zwangere vrouwen kunnen hun urine geven aan een bedrijf die het HCG hormoon uit de urine van vrouwen haalt en dat word gebruikt voor vrouwen die moelijk en niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Dit proces vergt miljoenen liters urine om ook maar een beetje van dit medicijn te kunnen maken. Nou staat er op die site van die panga filet dat ze het HCG hormoon gebruiken en dat injecteren bij die vissen. Dan vraag ik me af hoeveel zwangere vrouwen hun urine schenken want er worden miljoenen vissen gekweekt in die rivier..Dat gaat nooit joh :maf: Onzin, ik geloof best dat die rivier vervuild is en dat die vissen gekweekt worden met vies eten of een groei middeltje maar zeker niet het HCG hormoon hoor :moe: is het niet dat door die hoormoon de vissen sneller gaan paren en zo meer visjes komen. of paren vissen niet. Hoe worden visjes geboren?

Klunss
24-09-2009, 15:26
Ik ben er dol op... een rare smaak ik merk er niets van.. Allemaal onzin! Eerst was het DEO toen LIPGLOSS dat je kanker kunt krijgen.. nu zit er gif in PANGAFILET volgende keer zijn het de garnalen .. Ik ben super gezond en jullie horen het wel als ik een ziekte heb of er wat gebeurt is..

Ilhampje
24-09-2009, 15:46
Nou dat verhaaltje over urine weet ik niet, maar wat wel zo is dat ze gekweekt worden in zo'n vieze rivier de Mekong in Vietnam....zoals ik al zei vindt het geen lekker vis het smaakt niet eens naar vis!

friesmeisje
24-09-2009, 15:51
Ik ben er dol op... een rare smaak ik merk er niets van.. Allemaal onzin! Eerst was het DEO toen LIPGLOSS dat je kanker kunt krijgen.. nu zit er gif in PANGAFILET volgende keer zijn het de garnalen .. Ik ben super gezond en jullie horen het wel als ik een ziekte heb of er wat gebeurt is.. ik snap ook niet waarom mensen zeggen dat é vies smaakt vind het heerlijk!

sunset
24-09-2009, 16:20

Ik heb het wel eens bij mijn schoonzus gegeten maar vond het niet lekker nu weet ik waarom ik heb altijd verse zeevis en wat ik in de vriezer heb is vissticks maar daar zit koolvis in

Kippenhok2
24-09-2009, 21:30
is het niet dat door die hoormoon de vissen sneller gaan paren en zo meer visjes komen. of paren vissen niet. Hoe worden visjes geboren? Een vrouwelijke vis spuugt haar eitjes uit vanuit haar vagigi en wanneer ze klaar is met die eitjes uitspugen na een paar minuten komt er een mannetjes vis om ze te bevruchten. Maar dat verhaal van hormonen van de vrouw is klinkklare onzin joh.

yosrina
03-10-2009, 15:33
Pangafilet heeft echt een neppe smaak als je het vergelijkt met echt vers vis. echt vies gewoon, zo smakeloos!

Pagina's : 1 [2] 3