Bekijk originele versie : so eruhg help
alhoceimachaima
29-05-2004, 15:43
ik liep net in de stad met me moeder dus ik hoor so opeens psst psst zina ik draai me niet om dus ik hoor weer psst zina en dan opeens Chaimaa me naam dus ik so :eek: draai me om zie ik dat er 2 antilianen uit me klas zijn dus ik gewoon knikken met me hoofd dus ik loop zo door ik so gelukig me ma heeft het niet gehoord zegt ze opeens zeg maar tegen die jongens als je naar school gaat dat ze je in de stad nie mogen roepen bij je naam ik zo moet dat zei so jah moet anders stap ik zelf op hun af dus ik loop weer verder zie ik 2 andere gast hij so een knipoog en een knik met zijn hoofd weet je wel en me ma zegt daar nix van:confused: maarjah dat moest er ff uit bileh nu moe tik na hun toe gaan en zegguh ik moest van me ma zegguh dat jullie me nie tmee rin de stad mogen roepne :zwaai:
missriffia03
29-05-2004, 15:49
en gelijk heeft je ma toch....... want ouders hebben altijd gelijk
alhoceimachaima
29-05-2004, 15:51
Origineel gepost door missriffia03
en gelijk heeft je ma toch....... want ouders hebben altijd gelijk
ik weet maar dan nog begrijp ik het bij de ene wel en bij die andere zegt ze nix meschien komt het omdat die andere me in de stad nie heeft geroepen bij me naam
missriffia03
29-05-2004, 16:04
wie weet ?????????
alhoceimachaima
29-05-2004, 16:06
daarom:)
missriffia03
29-05-2004, 16:23
waarom
asjeblieft, zet voortaan wat punten en komma's neer; ik werd zoooo duizelig net.... maar goed.
Ze zullen het vast nie kwaad bedoelen, denk ik, maar stel nu dat het nie je ma maar je PA was die bij je liep en zij riepen je....:O
Je zegt gewoon op een grappige manier ;)
kje zegt dat je ouers daar streng op zijn, en als je met hen bent dat ze moeten doen alsof je ze ni kent :) anders pakkie slaag :hihi:
alhoceimachaima
29-05-2004, 16:32
Origineel gepost door Benkiro
asjeblieft, zet voortaan wat punten en komma's neer; ik werd zoooo duizelig net.... maar goed.
Ze zullen het vast nie kwaad bedoelen, denk ik, maar stel nu dat het nie je ma maar je PA was die bij je liep en zij riepen je....:O
sorry kan geen kommas en punten neer zetten ben het niet gewent :D
maar eumm dingens me pa zou er nix van zegguh hij is van die persoon gelijk als iemand van me klas me groeit gelijk zegt wie is dat :kwaad: en dan met so kop ik denk dat me vader gewoon was door gelopen en net heeft gedaan of di e het niet heeft gehoord maar allah oealem
PowerQueen
29-05-2004, 16:32
Idd
alhoceimachaima
29-05-2004, 16:33
Origineel gepost door mazhar
Je zegt gewoon op een grappige manier ;)
kje zegt dat je ouers daar streng op zijn, en als je met hen bent dat ze moeten doen alsof je ze ni kent :) anders pakkie slaag :hihi:
me ouders slaan me niet ik denk dat ze gewoon wel wat van zegguh maar slaan nee denk het niet ze slaan me nooit :)
Ik wil nou nie overdrijven ofzo, maar misschien denken je ouders aan de mogelijkheid dat er iets zwaar mis zou kunnen gaan wanneer je met je toekomstige echtgenoot op straat loopt en dan gebeurt er dit....?
Wen nou asjenlieft aan die punten en komma's, ASJEBLIEFT!!!!
alhoceimachaima
29-05-2004, 16:50
Ik wil nou nie overdrijven ofzo, maar misschien denken je ouders aan de mogelijkheid dat er iets zwaar mis zou kunnen gaan wanneer je met je toekomstige echtgenoot op straat loopt en dan gebeurt er dit....?
Wen nou asjenlieft aan die punten en komma's, ASJEBLIEFT!!!!
hahahha jah das wel so heb je gelijk in.
zie je hebt er een punt neer gezet:hihi::D
Beter bel je ze op een vertel je het.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.