Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liedjes...

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Honey
29-05-2004, 14:46

Ik moet weer ff nieuwe liedjes hebben voor me minidisc...de liedjes die ik nu luister dateren nog van de vorige eeuw :o Kennen jullie nog wat leuke nummers die ik bij m'n lijstje kan zetten please?????????????? :D Oja wilde nog vragen of jullie een nummer kennen: het is een engelstalig nummer met een beetje koelie-rap ofzo erin...het wordt gezongen door 2 koelies, eentje heet Richie Rich ofzo. De clip speelt zich af op straat...er wordt in een kring gedanste enzo. Als iemand me kan helpen graaaaaaaaaag! :) :zwaai: Ps. geen rockmuziek ;)

mazhar
29-05-2004, 14:48
Origineel gepost door Miss_Honey Ik moet weer ff nieuwe liedjes hebben voor me minidisc...de liedjes die ik nu luister dateren nog van de vorige eeuw :o Kennen jullie nog wat leuke nummers die ik bij m'n lijstje kan zetten please?????????????? :D Oja wilde nog vragen of jullie een nummer kennen: het is een engelstalig nummer met een beetje koelie-rap ofzo erin...het wordt gezongen door 2 koelies, eentje heet Richie Rich ofzo. De clip speelt zich af op straat...er wordt in een kring gedanste enzo. Als iemand me kan helpen graaaaaaaaaag! :) :zwaai: Ps. geen rockmuziek ;) kelis: tricky

ik_oke_is
29-05-2004, 14:49
cha cha slide van Dj casper :hihi: ps: je moet em tijdens het luisteren ook eens proberen en me laten weten of het je lukte :engel: :maf:

Miss_Honey
29-05-2004, 14:56
Mazhar...die heb ik al, maar toch bedankt meid! ;) Ik_oke_is...ik ken 'm al, is m'n dagelijkse workout! Sliiiiiiide to the left....sliiiiiiide to the right...cha cha now y'all!! :boogie: :boogie: Doe je mee??? :maf2:

QuiQueBoe
29-05-2004, 14:57

Socca 2003- Tempted 2 touch

Miss_Honey
29-05-2004, 15:00
Origineel gepost door QuiQueBoe Socca 2003- Tempted 2 touch Juist die is goed!! Thnx ;) Tempted 2 touch tempted 2 touch blablablablabla need you so much! :D :boogie: :boogie: :boogie: :stoned:

mazhar
29-05-2004, 15:00
Origineel gepost door Miss_Honey Mazhar...die heb ik al, maar toch bedankt meid! ;) Ik_oke_is...ik ken 'm al, is m'n dagelijkse workout! Sliiiiiiide to the left....sliiiiiiide to the right...cha cha now y'all!! :boogie: :boogie: Doe je mee??? :maf2: :banana: bubbling muziek i zalig met dees weer

Marusa
29-05-2004, 15:01
Jammer geen rock ...want Lenny Karvitz's Where are we runnin' is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nummer :)

PowerQueen
29-05-2004, 15:02
Origineel gepost door Miss_Honey Ik moet weer ff nieuwe liedjes hebben voor me minidisc...de liedjes die ik nu luister dateren nog van de vorige eeuw :o Kennen jullie nog wat leuke nummers die ik bij m'n lijstje kan zetten please?????????????? :D Oja wilde nog vragen of jullie een nummer kennen: het is een engelstalig nummer met een beetje koelie-rap ofzo erin...het wordt gezongen door 2 koelies, eentje heet Richie Rich ofzo. De clip speelt zich af op straat...er wordt in een kring gedanste enzo. Als iemand me kan helpen graaaaaaaaaag! :) :zwaai: Ps. geen rockmuziek ;) Iets van I just wanna dance with you..

Miss_Honey
29-05-2004, 15:03
Origineel gepost door PowerQueen Iets van I just wanna dance with you.. Ja precies zoiets ja...maja ik moet precies die naam en nummer weten :confused:

Marusa
29-05-2004, 15:07
Bedoel je Rishi Rich met Dance with you?

Miss_Honey
29-05-2004, 15:08
Origineel gepost door Marusa Bedoel je Rishi Rich met Dance with you? Hmmm is het zo makkelijk??? :confused: Feeling best wel stupid nu...:o Thnx meid! :D

ik_oke_is
29-05-2004, 15:09
Origineel gepost door Miss_Honey Mazhar...die heb ik al, maar toch bedankt meid! ;) Ik_oke_is...ik ken 'm al, is m'n dagelijkse workout! Sliiiiiiide to the left....sliiiiiiide to the right...cha cha now y'all!! :boogie: :boogie: Doe je mee??? :maf2: met jou .... altijd :maf:

Miss_Honey
29-05-2004, 15:11
Origineel gepost door ik_oke_is met jou .... altijd :maf: Yallah zied...Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide to the left...sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide to the right.....cha cha now y'all! :boogie: :boogie: :boogie: :stoned:

Marusa
29-05-2004, 15:13

Origineel gepost door Miss_Honey Hmmm is het zo makkelijk??? :confused: Feeling best wel stupid nu...:o Thnx meid! :D You're welcome :) Er bestaat ook een remix... ze hebben het dan geremixt met die beat van Lumidee - Oh Oh. Best cool! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3