Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wejoooow....wat zal jij doen???

Pagina's : [1] 2 3

emsoem
18-11-2002, 21:09

heeeeeeeeeeiwaaaaaaaaaa mensen alles goed allemaal????? nou ik heb een vraag voor jullie;WAT ZAL JIJ DOEN ALS JE MOEDER VREEMD GAAT EN JE VADER ER NIETS VAN WEET??? :D ja kwam ineens in me op wat zal je dan doen???????? =emsoem=

Tnawie
18-11-2002, 21:12
Ik heb niks gedaan :p

emsoem
18-11-2002, 21:14
Origineel gepost door TNAwie Ik heb niks gedaan :p :kwaad: :ego: =emsoem=

soumaya1
18-11-2002, 21:14
niks, ik zou helemaal niks doen, ik denk als iemand vreemd gaaat, daar wel een reden voor zou hebben! ik zou het niet leuk vinden omdat het mn moeder is, maar verder zou ik me erniet mee bemoeien!! maar gelukkig is het een stel je voor vraag, want ik kan me niet voorstellen dat mn moeder het zou doen, ze zijn al heel lang bij elkaar, en ze hebben bijna nooit ruzie!

emsoem
18-11-2002, 21:17

Origineel gepost door soumaya1 niks, ik zou helemaal niks doen, ik denk als iemand vreemd gaaat, daar wel een reden voor zou hebben! ik zou het niet leuk vinden omdat het mn moeder is, maar verder zou ik me erniet mee bemoeien!! maar gelukkig is het een stel je voor vraag, want ik kan me niet voorstellen dat mn moeder het zou doen, ze zijn al heel lang bij elkaar, en ze hebben bijna nooit ruzie! aha ik zou ook niks zeggen dan deze 3 woordenyou go girl :hihi: =emsoem=

MissBlaBla
18-11-2002, 21:18
Don't wanna think about that! BlaBla

soumaya1
18-11-2002, 21:18
Origineel gepost door emsoem aha ik zou ook niks zeggen dan deze 3 woordenyou go girl :hihi: =emsoem= hahaha, ja precies!!!! :D

emsoem
18-11-2002, 21:19
Origineel gepost door Super_Marokkaan Waarom vraag je het?.....................heb je het zelf meegemaakt of zo :D marokaanen toch ok :rolleyes: ik zei toch ja kwam zomaar in me op :D dus beter lezen jij meneer slaapkop(je weet jouw fotos haha) =emsoem=

emsoem
18-11-2002, 21:21
Origineel gepost door MissBlaBla Don't wanna think about that! BlaBla did i said think about it???? :rolleyes: =emsoem=

emsoem
18-11-2002, 21:22
Origineel gepost door soumaya1 hahaha, ja precies!!!! :D :D =emsoem=

emsoem
18-11-2002, 21:24
Origineel gepost door Super_Marokkaan hahahah..........1-0 voor jou :) ......wacht maar af..........ik bedenk wel wat. :D ow kan jij dat nog denken :D ;) =emsoem=

Tnawie
19-11-2002, 02:12
Origineel gepost door emsoem :kwaad: :ego: =emsoem= kan ik er wat aan doen, het is haar leven. begrijp je nu mn topic van vorig keer? :D

SweetLady
19-11-2002, 06:12
Origineel gepost door charif2000 Ik zou zeggen:heeeeeeeeeeyyyyyyyyyyy mamisssssssiiiiiiiiiieeeeeeeeeee :jammer: Doe je het wel veilig???????????? :jeweetog:En zorg er voor dat je geen kleine marokkaantjes maakt :melk:want dat vindt papppppppsssssssssiiiiiiiieeeeeeeeeeee niet zo fijntjes???????????????:auw: Hahahhahahahahhaahahaa Kleine marokkaantjes !!! :D :D :D

loella
19-11-2002, 09:34
Origineel gepost door independent ik zou echt ruzie met haar maken, want het is niet eerlijk tegenover mijn vader maar ik zou het niet aan mijn vader doorvertellen dat laat ik aan haar... maar ja gelukkig zou mijn mams zoiets toch nooit doen.xx :zwaai: Ik zou niks zeggen... Maar kijk al was het andersom wel, dan zou ik het wel tegen me moeder zeggen... ik weet niet waarom. Tuurlijk wens ik mn ouders het beste toe allebei maar ik zou het wel tegen me ma zeggen maar niet tegen me pa... :confused:

emsoem
19-11-2002, 14:40

Origineel gepost door TNAwie kan ik er wat aan doen, het is haar leven. begrijp je nu mn topic van vorig keer? :D als ik eerlijk ben:IK SNAP 'M NIET :( maar jij kunt vast goed uitleggen he dus vertel...... =emsoem=

Pagina's : [1] 2 3