Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MVV-aanvraag

riffia19
29-05-2004, 14:11

salaam allermaal ik wil graag weten hoelang het heeft geduurd voordat je visum is gegaan ik wacht nu al bijna 3 maanden maar ik heb nog niks gehoord ik weet dat het al eerder is gevraagd maar help me alvast bedankt beslama

missarmani
02-06-2004, 10:08
hoi, bij mij is het de eerste keer afgewezen :kwaad: ( het duurde ongeveer 2 maanden voor dat ik een beschikking van de ind had Ontvangen) bij de tweede aanvraag kreeg ik na 3maanden percies een positief :) antw. het is heel verschillend de ene krijgt na 4 weken al een antw. de ander na 3 maanden. voldoe je aan alle eisen dan moeten ze je binnen 3 maanden een beschikking geven , dat zijn ze verplicht................ :p bel ze gerust ff op en vraag hoe ver ze zijn met je aanvraag. voor de rest wens ik je alle sbar van de wereld toe, ik weet hoe je je voelt. mijn man mocht het pas vorige week halen terwijl ik sind november vorig jaar bezig ben....................... :( schatje je kunt me altijd een pm sturen als je wat wilt weten! :zwaai:

Samira_C
02-06-2004, 10:12
Dag Zusters, Ik heb mijn aanvraag in december ingediend en in februari is hij goed gekeurd en me verloofde kwam in April in Nederland. Het is bij mij wel snel gegaan. Groetjes Samira

sisy
02-06-2004, 10:35
ik heb 15-03-2004 aanvraag gedaan en kreeg 2 weken geleden positieve uitslag dus net geen 3maanden

mistrygirl
02-06-2004, 11:20

misschien kan iemand mij helpen... ik heb een zus die hier in het verleden woonde en studeerde tot haar 17e, wegens omstandigheden woont zij in marokko, is het mogelijk om voor haar een aanvraag in te dienen....zo ja hoelang zou het duren en zijn er eisen die er worden gesteld... kan iemand mij hier meer over vertellen.

Samira_C
02-06-2004, 11:54
Origineel gepost door mistrygirl misschien kan iemand mij helpen... ik heb een zus die hier in het verleden woonde en studeerde tot haar 17e, wegens omstandigheden woont zij in marokko, is het mogelijk om voor haar een aanvraag in te dienen....zo ja hoelang zou het duren en zijn er eisen die er worden gesteld... kan iemand mij hier meer over vertellen. Volgens mij is dat nog wel mogelijk maar volgens mij wel voor dat ze 18 jaar is. Je moet natuurlijk wel aan de eisen voldoen. Je moet gewoon effe naar dit nummer bellen: 0900-1234561 en zij kunnen je verder helpen. Groetjes Samira

mistrygirl
02-06-2004, 12:52
meid bedankt voor je reactie

riffia19
02-06-2004, 16:21
hartstikke bedankt nogmaals ik weet niet hoe ik je moet bedanken dames als alles goed is dan gaat volgende week mijn visum aaaaah wat ben ik blij en

mientje007
02-06-2004, 21:37
bij mij heeft het maar 6weekjes geduurd