Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen een onderneming of niet.

Pagina's : [1] 2 3

AbdelMO
29-05-2004, 12:46

Helemaal als je moet trouwen, het lijkt wel alsof je een bedrijf aan het runnen bent. je moet alle soorten shahadas hebben, shahada lisdijet, soekna, halmadanija. een hele gedoe dus. hier in nederland hebje inschrijving van kamer van koophandel alleen maar nodig. En als je je vrouw hier naar holland mee neemt, zegt ze opeens ""ewa zin, ma dini shen tmunjeth''? Als het al zo duur is geef me dan een vrouw dat nog een beetje kostbesparend is. Alsof de euros al niet zo duur zijn. Zijn vrouwen van nature altijd zo geldlustig? of zijn er nog meiden die het tegendeel kunnen bewijzen? Ewa mensen help mij even, zit met me handen in het haar.

Najib26
29-05-2004, 12:50
Veel Marokkaanse meiden geven veel om geld. En om uiterlijke praal. Zeker op hun bruiloft. Op de dag dat Allah je huwelijk moet zegenen, willen zij gaan overdrijven: duizenden euro's willen zij uitgeven aan een zaal, 10gangen-menu, kleding, harambandjes, etc. De meeste mannen willen hun bruiloft bescheiden houden, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen dat er nog lang over hun bruiloft wordt gesproken. Terwijl verkwisting haram is.

3ayshalak
29-05-2004, 13:07
Ik benn niet zo:o maar dat geloof je tog niet ..en ik zal niet de enige zijn die zo is er zijn genoeg meisjes die ik ken die niet zo zijn ..niet iedereen over 1 kam scheren ;)

riffiette
29-05-2004, 13:21
Origineel gepost door Najib26 Veel Marokkaanse meiden geven veel om geld. En om uiterlijke praal. Zeker op hun bruiloft. Op de dag dat Allah je huwelijk moet zegenen, willen zij gaan overdrijven: duizenden euro's willen zij uitgeven aan een zaal, 10gangen-menu, kleding, harambandjes, etc. De meeste mannen willen hun bruiloft bescheiden houden, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen dat er nog lang over hun bruiloft wordt gesproken. Terwijl verkwisting haram is. ben ik helemaal mee eens, wat een show, wat een verkwisting en na een paar weken, maanden hoor je dat ze gescheiden zijn allahiehfed :(

3ayshalak
29-05-2004, 13:24

aahha ja en dan die man huilen over het geld dat ie had verspilt aan die bruiloft meskien :jammer:

Miss_Honey
29-05-2004, 13:45
Origineel gepost door AbdelMO Helemaal als je moet trouwen, het lijkt wel alsof je een bedrijf aan het runnen bent. je moet alle soorten shahadas hebben, shahada lisdijet, soekna, halmadanija. een hele gedoe dus. hier in nederland hebje inschrijving van kamer van koophandel alleen maar nodig. En als je je vrouw hier naar holland mee neemt, zegt ze opeens ""ewa zin, ma dini shen tmunjeth''? Als het al zo duur is geef me dan een vrouw dat nog een beetje kostbesparend is. Alsof de euros al niet zo duur zijn. Zijn vrouwen van nature altijd zo geldlustig? of zijn er nog meiden die het tegendeel kunnen bewijzen? Ewa mensen help mij even, zit met me handen in het haar. Ik wil een gezellige intieme bruiloft met niet al te veel gedoe! Al dat geld kun je beter bewaren voor andere dingen, zoals je toekomst... En al dat goud op je hoofd, aan je nek, om je armen, etc...dat hoeft voor mij allemaal niet. Wil wel lekker kunnen dansen zonder me druk te maken dat ik omval ofzo...:hihi:

alhoceimachaima
29-05-2004, 16:08
Origineel gepost door levuuuh ewa jah ze willen een dag om nooit te vergeten jah is tog zou zou jij ook willuh :zwaai:

Mouny
29-05-2004, 16:20
Origineel gepost door Najib26 Veel Marokkaanse meiden geven veel om geld. En om uiterlijke praal. Zeker op hun bruiloft. Op de dag dat Allah je huwelijk moet zegenen, willen zij gaan overdrijven: duizenden euro's willen zij uitgeven aan een zaal, 10gangen-menu, kleding, harambandjes, etc. De meeste mannen willen hun bruiloft bescheiden houden, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen dat er nog lang over hun bruiloft wordt gesproken. Terwijl verkwisting haram is. Ik zou ook zo'n zmar bruiloft gaan geven.. en door al die stress om de bruiloft heen gaat ie niet eens meer door... Ik weet t nu wel.. ik ga geen bruilfot meer geven als ik nog ooit ga trouwen.. Insha Allah een etentje met mijn familie en that;s it.. voor dat geld wil ik met mijn man el 3omra doen Insha Allah

miss_saliha
29-05-2004, 18:12
Scheer niet iedereen over èèn kam a.u.b! Niet alle marokkaanse meiden zijn hetzelfde waarom geven jullie dat niet toe terwijl het gewoon een feit is???

lhouceimagirl1
29-05-2004, 18:22
goed geszegd nasi,:zwaai:

yasmineNR1
29-05-2004, 18:26
Als je er over gaat nadenken dan is het alleen maar rehram inderdaad..maar aan de andere kant wil je ook de dag van je leven zo uitgebreid mogelijk vieren..zonder eromheen te draaien, ik wil dat wel inshallah..je trouwdag is wel iets wat je nooit kan vergeten..en als er nou een band by moet zijn..10 lagen taarten of wat voor besteding je nog meer kan bedenken..dan let it be..je trouwt maar 1 keer in je leven..de meeste dan..;)

AbdelMO
29-05-2004, 20:42
Origineel gepost door Najib26 Veel Marokkaanse meiden geven veel om geld. En om uiterlijke praal. Zeker op hun bruiloft. Op de dag dat Allah je huwelijk moet zegenen, willen zij gaan overdrijven: duizenden euro's willen zij uitgeven aan een zaal, 10gangen-menu, kleding, harambandjes, etc. De meeste mannen willen hun bruiloft bescheiden houden, maar de meeste Marokkaanse vrouwen willen dat er nog lang over hun bruiloft wordt gesproken. Terwijl verkwisting haram is. Ja de meeste zijn zo beste Bro maar ja wat moet je doen als je zegt ik wil een kleine feestje zegt ze ja dan trouwen we niet he , of blijven ze toch zeuren ik wil zia.na ik wil koekjes ik wil stoeltjes hoe groter hoe beter dat is wel jammer.

Najib26
30-05-2004, 00:45
Origineel gepost door miss_saliha Scheer niet iedereen over èèn kam a.u.b! Niet alle marokkaanse meiden zijn hetzelfde waarom geven jullie dat niet toe terwijl het gewoon een feit is??? Er is niemand die het had over ALLE MArokkaanse meiden.

Najib26
30-05-2004, 00:47
Origineel gepost door yasmineNR1 Als je er over gaat nadenken dan is het alleen maar rehram inderdaad..maar aan de andere kant wil je ook de dag van je leven zo uitgebreid mogelijk vieren..zonder eromheen te draaien, ik wil dat wel inshallah..je trouwdag is wel iets wat je nooit kan vergeten..en als er nou een band by moet zijn..10 lagen taarten of wat voor besteding je nog meer kan bedenken..dan let it be..je trouwt maar 1 keer in je leven..de meeste dan..;) Dus je neemt een snipperdag op wat betreft de islam?

Najib26
30-05-2004, 00:48

Origineel gepost door AbdelMO Ja de meeste zijn zo beste Bro maar ja wat moet je doen als je zegt ik wil een kleine feestje zegt ze ja dan trouwen we niet he , of blijven ze toch zeuren ik wil zia.na ik wil koekjes ik wil stoeltjes hoe groter hoe beter dat is wel jammer. Echt als ik ooit ga trouwen en de vrouw en/of haar familie willen een overdreven feest, dan zeg ik dat het hele feest niet doorgaat. Dan bekijken ze het maar. Gaan ze maar een rijke player zoeken die wel aan geldverkwisting wil doen.

Pagina's : [1] 2 3