Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me aub

kickboxgirl
18-11-2002, 20:08

salam meiden ik heb hulp nodig ik heb een relatie met een jonge we zijn erg gelukkig maar 1ding een paar dagen geleden belde z'n ex hem op en wil hem terrug :confused: ik weeet niet wat ik moet doen ik heb tegen hem gezegd hoelang ken je haar hij zei we waren eerst goede vrienden voor een lange tijd en en we hadden 8maanden met elkaar en ik zei en waarom is het uit hij zei ze wou graag verloven maar ik vond het te jong. het is nu al een halfjaar ui tussen hun sinds zomervakantie aan maand later kregen wij iets met elkaar. dus ik zei wil je haar terrug ja of nee hij antwoorde:IK WEET HET NIET wat vinden jullie er van ik hou van hem en hij van mij wij hebben iets ongelooflijks en wil hem niet kwijt wat denken jullie zal terrug gaan naar haar of niet ik weet niet wat ik moet doen ik loop alleen te kotsen te huilen te denken me maag ik kan nx eten alles vind ik vies op dit moment. komt het jullie bekend voor wat hebben jullie gedaan meiden aub dit is ergg belangrijk graag goede argumenten en reacties plaese heb hulp nodig ik kan elke moment inelkaar storten beslama en snel hoop ik bericht te krijgen :zwaai:

JustAgirl
18-11-2002, 20:16
Nou je kan in principe weinig doen, het is aan hem...als zijn liefde voor jou sterker is, dan die voor dat andere meisje..dan zal hij jou niet kwijt willen. Je moet gewoon open met hem er over praten, en proberen achter te komen wat hij precies over denkt, en wat zijn gevoelens zijn. Hij moet jou ook niet in onzekerheid laten, hij moet weten wat hij wilt! Sterkte, Just a girl

Rosanna
18-11-2002, 20:21
Hmm ik denk dat als ie écht van je houdt, hij niet zou twijvelen. Kom op zeg, hij zegt: weet ik niet! Ik zou uit elkaar knallen van woede!! Rot dan maar mooi op naar die ex van jou die het lef heeft hem zomaar op te bellen en vragen haar weer terug te nemen!! Maar goed, je houdt heel veel van hem dus ik begrijp dat dat echt heel moeilijk voor je is... Maar alsjeblieft meid, hou de eer aan jezelf en zeg dat ie niet meer hoeft te kiezen, want dat jij de keuze al gemaakt hebt: OPROTTEN! Als je dat echt niet kunt, zou ik afwachten... maar de teleurstelling zal dan heel groot zijn en ik denk dat je je dan verdrietiger en kwader zult voelen dan nu. (Als ie ten minste terug gaat naar die ex dan he) Jij moet een jongen hebben die 100% voor jou gaat!! Veel succes en sterkte! xx rosanna

kickboxgirl
18-11-2002, 20:26
yep als ie van ie echt van me hield zou ie me niet zo laten en voor mij kiezen zonder twijfels,maar ik hoop alleen dat ik een antwoord krijg en als het nog steeds niet weet dan geef ik het antwoor wel voor hem ik laat hem gaan en hij mag het wel uitzoeken met haar en uitvinden of ie van haar houdt en nog steeds om haar geeft ik kan het niet langer aan ik word echt helemaal gek bedankt meiden beslama

kickboxgirl
18-11-2002, 21:05

ja meid hij weet wat ze voor hem voelt zei wil hem terrug en ze zal niet stoppen tot ze hem krijgt in haar leven. dat is het en nu moet ik w8 neeee ik ga gewoon einde aan maken dat is het en verder met me leven al is het zo moeilijk ik moet verder beslama

zakia_1984
18-11-2002, 21:21
meskiena wat moeilijk lijkt me dat voor je. Allah ie zjieb alle antwoorden, voor nu veel sterkte meid

kickboxgirl
18-11-2002, 21:35
ja meid ik bid alleen en bid zodat god me kracht geeft,ik ben al ziek en nu nog zieker en iedereen vraagt zich af waarom ik niet eet maar ze moeten maar eens weten. ik wil niet tegen me ouders liegen maar het moet wel. me zus helpt me me vriendinnen zijn er voor me. alah jhawani alah kheriem. beslama

klai
19-11-2002, 01:51
hij aantwoordt:IK WEET HET NIET. aan zijn aantwoord ken jij merken dat hij tussen jullie twijfelt, en dat hij van haar nog steeds hout.

Onslaught
19-11-2002, 01:59
als hij van amsterdam kom, dan misschien ken ik hem, ikw eet neit, maar als neit, dan ga ik emtde antwoorden van klai en rosana mee meid, maar ja succes en hou je taai