Bekijk originele versie : brazilian wax rotterdam
wieeeeeeeeee?????????????????:banana: :banana:
mona in rotterdam. zij is echt goed!
http://www.monaasbrazilianwax.nl/php/
is zeker de moeite waard!!
louise76
30-09-2009, 13:27
Ik heb nog een adres voor jullie.
Zij doet de [U]originele[U] Brazilian Wax en ook Body Sugaring. (ontharen met suiker zoals ze dat vooral in Turkije, Israël doen). De salon is gevestigd in Nieuwerkerk a/d IJssel (vlakbij Rotterdam / Utrecht). Ik ga zelf met de trein (5 minuten lopen).
De salon heet Bonita Beleza. Haar website is www.bonitabeleza.nl. Ze heeft heel veel klanten, die overal uit het land komen.
Ze werkt heel goed en neemt de tijd voor je!!!!
Ik heb lang moeten zoeken, maar nu eentje gevonden die het op de goede manier doet!!!!!!!
Ik heb nog een adres voor jullie.
Zij doet de [U]originele[U] Brazilian Wax en ook Body Sugaring. (ontharen met suiker zoals ze dat vooral in Turkije, Israël doen). De salon is gevestigd in Nieuwerkerk a/d IJssel (vlakbij Rotterdam / Utrecht). Ik ga zelf met de trein (5 minuten lopen).
De salon heet Bonita Beleza. Haar website is www.bonitabeleza.nl. Ze heeft heel veel klanten, die overal uit het land komen.
Ze werkt heel goed en neemt de tijd voor je!!!!
Ik heb lang moeten zoeken, maar nu eentje gevonden die het op de goede manier doet!!!!!!!
He meid,
Heb even gekeken op haar site...nou niet bepaald goedkoop. Ik ga al jaren bij Mona in Rotterdam...tussen de 50 en 60 euro heb je al je tenen, je hele benen, je poes tot aan de anus en je oksels...Dat je het even weet. EN EN EN niet te vergeten, super gezellige meid en ook zij neemt de tijd voor je.
Maar tuurlijk als je het ook goed kan vinden bij Bonita Beleza moet je dat zeker blijven doen. Ieder zijn ervaring, toch?
xx
louise76
30-09-2009, 20:31
Ik hoef alleen de Brazilian Wax behandeling, dus qua prijs zit er niet zoveel verschil. Wat voor mij belangrijs is; is zeer zeker hygiëne en niet te vergeten de klantvriendelijkheid en privacy.
Ben eerder bij andere salons geweest en het was niet wat ik zocht.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Iedereen gaat waar zij zich prettig voelt.
brunette
30-09-2009, 21:26
He meid,
Heb even gekeken op haar site...nou niet bepaald goedkoop. Ik ga al jaren bij Mona in Rotterdam...tussen de 50 en 60 euro heb je al je tenen, je hele benen, je poes tot aan de anus en je oksels...Dat je het even weet. EN EN EN niet te vergeten, super gezellige meid en ook zij neemt de tijd voor je.
Maar tuurlijk als je het ook goed kan vinden bij Bonita Beleza moet je dat zeker blijven doen. Ieder zijn ervaring, toch?
xx
hoe pijnlijk is het om je poesje te harsen???????
Sweet_Angel87
30-09-2009, 21:43
notif
louise76
01-10-2009, 08:20
De eerste keer is het pijnlijk, maar wel te verdragen. Naarmate je het vaker doet is de pijn stukken minder. Het beste is om de behandeling om de 4 à 5 weken te doen. Ik laat nu de Brazilian Wax via de Body Sugaring methode (harsen op suikerbasis) doen en ik merk dat de haren al minder en fijner worden. Je huid voelt ook na zo'n suikerbehandeling superzacht!!! Wat ik ervan begrepen heb is dat naarmate je het vaker laat sugaren de haren steeds langer wegblijven en zelfs definitief kunnen verdwijnen. Voor mijn zomervakantie heb ik een Total Body behandeling (heel het lichaam) genomen, zodat mijn huid superzacht was.:)
Echt super!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.