Bekijk originele versie : Twee jaar voor Texsaanse gluurder
Twee jaar celstraf voor Texaanse gluurder
Een man uit de Amerikaanse staat Texas is tot twee jaar cel veroordeeld omdat hij stiekem beeldopnamen maakte van vrouwen in de kleedruimte van zijn sportschool.
19de eeuw
De 47-jarige gluurder mag bovendien als hij zijn straf heeft gezeten, tien jaar lang geen tv, videorecorder, dvd-speler, fototoestel, videocamera of een mobieltje met camera hebben. Volgens de rechter moet de sportschooleigenaar 'terug naar de negentiende eeuw om te leven als een monnik'.
ZOU HET BUSH KUNNEN ZIJN :DDIE TEXAAN
Dit is het internet tijdperk.....wie de film Enemy of the state heeft gezien weet dat je overal bespied wordt.
Ook Nederland zit tegenwoordig vol met webcams...even kijken wie er op de kalverstraat loopt,of op scheveningen zit,doe je tegenwoordig vanaf je PC.
En om eerlijk toe te geven....heb ik wel eens op een illegale site gekeken naar een paar cams die waren geplaatst in enkele zonnestudio's in A'dam(dat is weer een paar jaar geleden).....en dat meen ik echt serieus.
Nu ga ik waarschijnlijk WEER pm'etjes krijgen van mensen die ook een kijkje willen nemen op die site.....helaas...al mijn illegale links ben ik kwijt:)
Origineel gepost door a3ir
19de eeuw
De 47-jarige gluurder mag bovendien als hij zijn straf heeft gezeten, tien jaar lang geen tv, videorecorder, dvd-speler, fototoestel, videocamera of een mobieltje met camera hebben. Volgens de rechter moet de sportschooleigenaar 'terug naar de negentiende eeuw om te leven als een monnik'.
Origineel gepost door sahira
vraag me af hoeveel gevangene deze rechter trug heeft gestuurd naar de 19e eeuw :D
Origineel gepost door a3ir
vraag me af hoeveel gevange deze rechter trug heeft gestuur naar de 19e eeuw :D
In ieder geval te weinig, want er lopen nog steeds gekke mensen rond die ongestraft door gaan met dit soort praktijken.
Overigens hoef je niet helemaal naar Texas te gaan voor dit soort berichten, helaas. Ik ben heel wantrouwend wat sportleidingen betreft, gelukkig is hun vader begeleider en gaat zo altijd mee met wedstrijden van de kinderen. En die camera's bij zwembaden enzo moet je ook in de gaten houden...(mocht je daar heen gaan)
In ieder geval te weinig, want er lopen nog steeds gekke mensen rond die ongestraft door gaan met dit soort praktijken.
Overigens hoef je niet helemaal naar Texas te gaan voor dit soort berichten, helaas. Ik ben heel wantrouwend wat sportleidingen betreft, gelukkig is hun vader begeleider en gaat zo altijd mee met wedstrijden van de kinderen. En die camera's bij zwembaden enzo moet je ook in de gaten houden...(mocht je daar heen gaan)
Fijn he, om in deze tijd je kinderen groot te brengen :(
Origineel gepost door Deliana
Fijn he, om in deze tijd je kinderen groot te brengen :(
Het is het mooiste wat me over komen is in mijn leven, met de aller grootste verantwoordelijkheid.
Ik vind het een mooie taak om kinderen op te mogen opvoeden, maar het is niet makkelijk als je om je heen kijkt hoe men met kinderen omgaat in de maatschappij. Dat is een zorg van alle moeders en vaders, wij moeten er voor zorgen dat deze maatschappij niet naar de kloten gaat omdat wij onze kinderen verwaarlozen of zelfs mishandelen.
Overigens hoef je niet helemaal naar Texas te gaan voor dit soort berichten, helaas. Ik ben heel wantrouwend wat sportleidingen betreft, gelukkig is hun vader begeleider en gaat zo altijd mee met wedstrijden van de kinderen. En die camera's bij zwembaden enzo moet je ook in de gaten houden...(mocht je daar heen gaan) Bij ons hier in Zeeland hebben we gelukkig nog geen camera's bij het zwembad(die wij bezoeken dan ,van de rest weet ik het niet)in de zomer als het weer mee is ,hebben we de zee nog.hoop niet dat ze ook daar camera 's gaan plaatsen. :schreeuw:
Origineel gepost door Eiffer_2diaS
Terug naar de 19e eeuw? Sinds wanneer werken ze in Texas volgens de Sharia. ;) :rolleyes:
said_denhaag
02-06-2004, 23:22
2 jaar cel ,geen straf .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.