Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meningen

Pagina's : [1] 2

TWL
21-09-2009, 00:11

nette nederlandse vrouwen die het geloof van hun marokkaanse man accepteren en er altijd rekening mee houden en hem in zijn geloof steunen, de kinderen volgens zijn geloof opvoeden, maar zelf niet moslim willen worden.

TWL
21-09-2009, 00:16
Wat Vinden Jullie Daarvan??

Dorra
21-09-2009, 00:48
Van de islam toegestaan. Vind het prima.

cotedor
21-09-2009, 20:09
nette nederlandse vrouwen die het geloof van hun marokkaanse man accepteren en er altijd rekening mee houden en hem in zijn geloof steunen, de kinderen volgens zijn geloof opvoeden, maar zelf niet moslim willen worden. een moslim mag NIET trouwen met een ongelovige (dus GEEN) moslim. dat hij/zij de anders geloof respecteren en willen toepassen.. dat is niet voldoende. en opzich als je het aan mij vraagt: als ze toch alles waardeert, opvoeding islamitisch, halal eten neem ik aan.. waarom wordt ze dan geen moslim?? maar voor zover ik weet MAG NIET!!

myhypothese
21-09-2009, 20:41

nette nederlandse vrouwen die het geloof van hun marokkaanse man accepteren en er altijd rekening mee houden en hem in zijn geloof steunen, de kinderen volgens zijn geloof opvoeden, maar zelf niet moslim willen worden. :goedzo:

reduana1
21-09-2009, 23:56
bij ons werkt het al 21 jaar prima

reduana1
22-09-2009, 00:10
we halen uit allebei de culturen het beste en vieren ook de feestdagen.ben zelf niet gelovig opgevoed en zolang ik er voor mezelf niet geheel achter sta kan ik wel zeggen dat ik moslim ben zoals velen maar dan is het voor een deel gespeeld en dat wil ik niet.Mijn kind wordt wel islamitisch opgevoed maar niet heel streng en dat is prima te combineren

cotedor
22-09-2009, 00:47
we halen uit allebei de culturen het beste en vieren ook de feestdagen.ben zelf niet gelovig opgevoed en zolang ik er voor mezelf niet geheel achter sta kan ik wel zeggen dat ik moslim ben zoals velen maar dan is het voor een deel gespeeld en dat wil ik niet.Mijn kind wordt wel islamitisch opgevoed maar niet heel streng en dat is prima te combineren misschien wil je het niet snappen of anders boeit het je man niet. het is gewoon Haram!! een moslim mag enkel met een moslim trouwen. en de intentie moet gewoon echt moslim zijn.. en niet alleen om te kunnen trouwen en samen te leven.. nee je wordt moslim omdat je moslim wilt zijn.. en niet voor het samenleven of zijn auto/villa of skateboard...:maf: dus jij bent gewoon 7araam voor je man, hij krijgt daar zondes voor. zal hij op dag des oordeels voor beoordeeld worden, als het goed is dan weet hij dit ook, maar mogelijk boeit het hem niet.

cotedor
22-09-2009, 01:07
En de waarde van haram is voor zo een ongelovige? Juist nul en de onderbouwing zit daar niet ver vanaf hé. misschien dat 7aram een woord is wat nog niet bekend is bij ongelovigen. of ze weten het wel, maar WILLEN het gewoon niet HOREN of SNAPPEN! maar nogmaals 'indien het NOG niet duidelijk is' 7araaaaaaaaam Haraaaaaaaaam VERBODEN de overeenkomst is NIETIG VERBOTEN (volgens mij zo in het duits geschreven) Nicht Moklich!! NEIN NEIN NEIN zelfs jullie kinderen zijn HARAM!!! want kinderen zijn op een 7aram intentie verwekt! vraag mij af waarom ga je niet met je niet-Legale-halal man praten hij hoort dit allemaal te weten. dan hoef je hier je tijd niet te verspillen aan meningen waar je geen gelijk van zult krijgen.

reduana1
22-09-2009, 09:54
Ik ben niet getrouwd,dat mag niet ok.Ben geen moslima, dat mag niet ok.Het enige dat ik ter verdediging kan zeggen is dat we uit liefde bij elkaar zijn al 21 jaar en dat ik een geweldige zoon heb gekregen.Ik ben een eerlijk persoon,doe goed werk (verpleging) . De enige die mij zou kunnen veroordelen is in het hiernamaals en niet een marokko lid.

Imaneexx
22-09-2009, 09:59
Ik ken ook mensen die het hebben gedaan , maar vroeg of later zijn ze het tog niet mee eens en dan gaan ze scheiden,, dus ik zou het niet doen,, en het is ook haram zoals hierboven al werd vermeld

zoetje30
22-09-2009, 11:18
misschien wil je het niet snappen of anders boeit het je man niet. het is gewoon Haram!! een moslim mag enkel met een moslim trouwen. en de intentie moet gewoon echt moslim zijn.. en niet alleen om te kunnen trouwen en samen te leven.. nee je wordt moslim omdat je moslim wilt zijn.. en niet voor het samenleven of zijn auto/villa of skateboard...:maf: dus jij bent gewoon 7araam voor je man, hij krijgt daar zondes voor. zal hij op dag des oordeels voor beoordeeld worden, als het goed is dan weet hij dit ook, maar mogelijk boeit het hem niet. Jij moet eerst maar eens onderzoek gaan verrichten voordat je iets roept. In de islam is het HALAL voor een man om met een khatolieke of joodse vrouw te trouwen, het is alleen niet toegestaan om een ongelovige (kofar) te huwen.

cotedor
22-09-2009, 16:54
Ik ben niet getrouwd,dat mag niet ok.Ben geen moslima, dat mag niet ok.Het enige dat ik ter verdediging kan zeggen is dat we uit liefde bij elkaar zijn al 21 jaar en dat ik een geweldige zoon heb gekregen.Ik ben een eerlijk persoon,doe goed werk (verpleging) . De enige die mij zou kunnen veroordelen is in het hiernamaals en niet een marokko lid. veroordelen, doet alleen Allah. (vooroordelen doen mensen) zij vroeg om een mening of het kan, NEE het kan niet. waarom als ze er al zoveel voor over heeft, is het zo'n GROTE stap om je volledig over te geven aan de ISLAM?????????????????????

cotedor
22-09-2009, 17:06
Jij moet eerst maar eens onderzoek gaan verrichten voordat je iets roept. In de islam is het HALAL voor een man om met een khatolieke of joodse vrouw te trouwen, het is alleen niet toegestaan om een ongelovige (kofar) te huwen. onderzoek laat ik aan jouw over, want ik heb daar geen behoefte aan. en jij hebt als het goed is voor haar alle islamitische argumenten klaar liggen. dus kwestie van even uittypen voor haar/hem. goodluck

tangaouiaatje
22-09-2009, 17:19

@ Zoetje30... Ze geeft zelf aan Niet TE geloven,, Dus is ze ongelovig,, Kufar,, Dus haram voor hem,, Lees eerst goed :) Jbilo,, 3andek al7aqq,, Xxxx

Pagina's : [1] 2