Bekijk originele versie : Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip
Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip
Uitgegeven: 28 mei 2004 18:19
LUSAKA - Een 50-jarige Zambiaan heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend.
De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=330972&c=119
Het wordt met de dag gekker :D
En die krijgt een onwetende Zambiaan vanavond op zijn bordje :D
morpheus
28-05-2004, 19:55
Wel goed van ze dat ze die kip meteen hebben afgemaakt, t arme beest zou de schande nooit overleefd hebben :(
Cicatrice
28-05-2004, 19:57
nee idd, die kip zou daarnaast 24/7 last krijgen van blaasontsteking :(
BerberLayD
28-05-2004, 20:01
*Kippenvel
Ongelooflijk, wat een verhaal.
:maf:
Zieke mensen heb je overal.... :rolleyes:
Tjah...ieder zo z'n ding...zeg ik maar altijd...:o
Origineel gepost door KohiNoor
Pfff ik voel me al zwaaar KUT en nu word het nog ff erger :(
Dat spijt me dan KohiNoor, geniet van de jonge avond...het is heerlijk buiten..(loop af en toe naar buiten en ruik de paarden en de koeien.. :cool: )
;)
Origineel gepost door grendel
Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip
Uitgegeven: 28 mei 2004 18:19
LUSAKA - Een 50-jarige Zambiaan heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend.
De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt.
[url]http://www.nu.nl/news.jsp?n=330972&c=
Het wordt met de dag gekker :D Pony's, koeien,honden, geiten en nu een kip :eek: Wie is de volgende Bambie of mieky mous :schreeuw:
Probeer me een en ander te visualiseren maar op de een of andere manier lukt dat gewoon niet.
Waarschijnlijk wilde hij opscheppen bij zijn vrienden door te zeggen dat hij weer een chick had gehad.....sommige mensen zijn echt ziek...lah jkoen fil 3aoun
Origineel gepost door klonbyz
Probeer me een en ander te visualiseren maar op de een of andere manier lukt dat gewoon niet.
Daar moet je heel veel voor spacen, misschien dat je het dan wel lukt.
said_denhaag
28-05-2004, 22:27
Origineel gepost door morpheus
Wel goed van ze dat ze die kip meteen hebben afgemaakt, t arme beest zou de schande nooit overleefd hebben :( eerwraak ,zielig voor die kip ,laat kohinor het niet horen .eerst word hij verkracht en daarna vermoord ,die verkrachter was vast en man met en nederlandse achter grond :D
said_denhaag
28-05-2004, 22:30
Pfff ik voel me al zwaaar KUT en nu word het nog ff erger :( heb je het al gehoord ,ahahahah kipzonder c ontje en kopje :D
said_denhaag
28-05-2004, 22:56
Origineel gepost door Eiffer_2diaS
Ja verrek, dat dacht ik ook al.
Het was zeker een Marokkaanse Nederlander die zo gauw geen pony kon vinden. :D ben je soms peejdo of zo ?
je ben niet meer welkom :D hihihihihihih
Kan niet genieten. Heb net een boek gelezen van een poesje die zijn oog uitgestoken had en de strot werd doorgesneden (boek van Mark Nykanen) en ik voel me slecht nu :tranen: Maar bedankt voor het advies :D
Ik kan me voorstellen dat je niet in 'the mood' bent, wat een drama in dat boek... :(
'k Heb net twee films gezien, heerlijk zo'n jankfilm op zijn tijd, lucht op!
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.