Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vind jij jezelf.....

Pagina's : [1] 2

Meknessia_warda70
18-11-2002, 15:01

LELIJK?????? wel eerlijk beantwoorden he....http://www.smilies.nl/happy/supergrin.gif Liefs MAriam

amor25
18-11-2002, 15:12
ben het helemaal eens met independent helemaal gelijk hoor wat de ander vindt hoeft een ander toch niet te vinden

Meknessia_warda70
18-11-2002, 15:16
nou jahh dit was gewoon een test wat je van jezelf vind de meeste vinden dat ze zelf namelijk lelijk zij omdat ze adt helemaal niet zijn of omdat een ander dat zegt.....

Icao
18-11-2002, 15:17
Echt een vrouwen onderwerp...Ik zeg altijd Alhamdoelilah.Veel mensen hebben het slechter!!!

fatoucha_k
18-11-2002, 15:23

het ligt er aan hoe je bent op dat moment???? als ik pas wakker ben en ik kijk in de spiegel dan schrik ik wel wakker (boeshboesh haar,dikke wallen enz), maar als ik later op de dag naar de spiegel kijk dan denk ik van ik zie er best wel goed uit!!!! maar dat gebeurd niet vaak, hoor!!! en trouwens het is niet verkeerd om je zelf knap te vinden hoor.....ik bedoel als je jezelf knap vindt dan noem ik dat eerder zelfvertrouwen dan kopsones, zoals mensen denken. behalve de meisjes die make-up doen en erbij lopen als h***tjes nou dat noem ik kopsones (sorry meisjes, maar het de waarheid en de waarheid kan heel hard zijn) ik hoop dat sommige mensen begrijpen wat ik bedoel

yasminar
18-11-2002, 15:43
ik vind mezelf afwisselend de ene dag zie ik er goed uit maar ik draag geen make up maar de ene dag dan heb ik wallen en ben ik bleek en dan zie ik er niet uit maar ik heb nog nooit een negatief reactie gehad op me uiterlijk van niemand!!!!!

lynamina
18-11-2002, 15:46
Origineel gepost door fatoucha_k het ligt er aan hoe je bent op dat moment???? als ik pas wakker ben en ik kijk in de spiegel dan schrik ik wel wakker (boeshboesh haar,dikke wallen enz), maar als ik later op de dag naar de spiegel kijk dan denk ik van ik zie er best wel goed uit!!!! maar dat gebeurd niet vaak, hoor!!! en trouwens het is niet verkeerd om je zelf knap te vinden hoor.....ik bedoel als je jezelf knap vindt dan noem ik dat eerder zelfvertrouwen dan kopsones, zoals mensen denken. behalve de meisjes die make-up doen en erbij lopen als h***tjes nou dat noem ik kopsones (sorry meisjes, maar het de waarheid en de waarheid kan heel hard zijn) ik hoop dat sommige mensen begrijpen wat ik bedoel DE WAARHEID SORRY MEID MAAR VOLGENS MIJ DENK IK DAT JIJ LELIJK BENT!!! heb ik gelijk maar moet DE WAARHEID ZEGGEN Hé excusa-mia!!!! :eek:

lynamina
18-11-2002, 15:47
vind dat iedereen iets moois in zich heeft!!!! EN DAT IS DE WAARHEID MOGEN ER HIER NOG ZOVEEL TRIENEN ZITTEN DIE BEWEREN DAT ZE AL DAN NIET MOOIER ZIJN MET SHMINK!!!! meisjes krik jullie zelfvertrouwen een beetje op en dan is alles BUENOS!!!! CHILL!

benali
18-11-2002, 16:37
hey ik vind dit een goede vraag meisje echt ,maar kijk ik vind persoonlijk dat ik niet mis ben bij de ene jongen zit het zo en bij de andere anders ik bedoel er zijn veel die niet prachtig zijn van buiten maar prachtig van binnen ik bedoel om eerlijk te zijn ik zou toch niet kunnen leven met een lelijke jongen ookal is ie goed van binnen zenne want moest je gewoon vrienden zij n dan wat maakt het uit maar geef toe als je getrouwd bent en je moet sex hebben met die bahhhhhh

Morgaine
18-11-2002, 16:37
Ik ben zoooooo knap dat ik geen foto van mezelf als avatar zou kunnen nemen omdat jullie dan allemaal verblind zouden worden door mijn schoonheid ! http://www.smilies.nl/bounce/huepfenicon111.gif Morgaine

Lunatic
18-11-2002, 18:13
ik zag er vandaag heel erg dood uit je had me niet willen zien lijkt net alsof ik net uit the excorsist ben gestapt :hihi:

Dayna22
18-11-2002, 18:36
Alhumdolillah

Nadiah
18-11-2002, 18:45
Origineel gepost door Kadir Ik vind mezelf lekker:cool: Dacht ik al!! :giechel: :zwaai: :rolleyes:

Ghizlanetje
18-11-2002, 18:55
Ik ben en heb gewoon alles wat een man in een vrouw zoekt... K ben gewoon perfect :D (hoezo arogant :rolleyes: )

SweetRose
18-11-2002, 18:57

Origineel gepost door Ghizlanetje Ik ben en heb gewoon alles wat een man in een vrouw zoekt... K ben gewoon perfect :D (hoezo arogant :rolleyes: ) :D dat noemen ze zelfvertrouwen...:) houden zo...:goedzo:

Pagina's : [1] 2