Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Problemen met Internet Explorer.

M0EBISH
19-09-2009, 21:42

Sinds vorige week kan ik niet internetten op mijn eige account, ik werk nu op de account naam van mijn partner, ik heb geprobeerd om een nieuwe account te openen maar ik krijg hetzelfde probleem. Als ik op internet klik krijg ik dit te zien. En paar sec later krijg ik het vakje wat onderop staat. http://img186.imageshack.us/img186/5215/inetv.jpg Wie kan mij helpen bij dit probleem, ?

cotedor
19-09-2009, 23:34
ga onder de account van beheerder zitten. dat is die van jouw of die van je partner of misschien beiden. doe dan eens een Systeemherstel naar een datum toen het nog wel goed werkte en als het goed is, probleem opgelost. tenzij je een programma in die tussentijd hebt geinstalleerd, dan raak je die kwijt. documenten etc.. blijven netjes op hun plek. Start, Alle Programma's, Bureau-Acces.., Systeemwerkset, Systeemherstel. eerdere status herstellen datum/tijd vetgedrukt datum kiezen toen het nog werkte. en de rest volgt zichzelf. Goodluck en Aid Mubaarek!

TheInvisibleMen
20-09-2009, 01:34
Moet ik je weer helpen jij :)

M0EBISH
20-09-2009, 11:33
ga onder de account van beheerder zitten. dat is die van jouw of die van je partner of misschien beiden. doe dan eens een Systeemherstel naar een datum toen het nog wel goed werkte en als het goed is, probleem opgelost. tenzij je een programma in die tussentijd hebt geinstalleerd, dan raak je die kwijt. documenten etc.. blijven netjes op hun plek. Start, Alle Programma's, Bureau-Acces.., Systeemwerkset, Systeemherstel. eerdere status herstellen datum/tijd vetgedrukt datum kiezen toen het nog werkte. en de rest volgt zichzelf. Goodluck en Aid Mubaarek! Ik heb het gedaan zoals je hier boven beschreef maar niks.. heb hem naar een datum gezet toen internet het nog wel deed maar krijg nog steeds hetzelfde te zien.

M0EBISH
20-09-2009, 11:34

Moet ik je weer helpen jij :) :o kan je dat

cotedor
20-09-2009, 13:55
Ik heb het gedaan zoals je hier boven beschreef maar niks.. heb hem naar een datum gezet toen internet het nog wel deed maar krijg nog steeds hetzelfde te zien. hm.. probeer anders via google te zoeken naar Internet Explorer 7 of 8 afhankelijk welke je hebt en die opnieuw te installeren.

M0EBISH
20-09-2009, 21:57
laat maar toch bedankt voor je hulp, ik breng van de week me laptop wel weg en laat hem gewoon helemaal schoonmaken.

TheInvisibleMen
20-09-2009, 22:09
laat maar toch bedankt voor je hulp, ik breng van de week me laptop wel weg en laat hem gewoon helemaal schoonmaken. BReng hem bij mij binnen :o

M0EBISH
20-09-2009, 23:18
Waar binnen?

TheInvisibleMen
21-09-2009, 20:10
Bij mij thuis