Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrijgezel....

Pagina's : [1] 2

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 14:22

Ik lees iedere keer dat iedereen maar verliefd is en tips wil en al dat geblader maar ik vraag me af of er hier ook mensen zijn die vrijgezel zijn..... Speak.....

lellaDina
18-11-2002, 15:02
ja he ik ben ook vrijgezel!!!! leuk he groetjes lellaDina

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 15:18
Ik ben dus ook vrijgezel....maar als vrijgezel vind ik wel dat je wat mist....

jimpie
18-11-2002, 15:18
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Ik ben dus ook vrijgezel....maar als vrijgezel vind ik wel dat je wat mist.... Wat denk je dan dat je mist?

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 15:22

De warmte van iemand die om je geeft en van wie je houdt....

jimpie
18-11-2002, 15:24
Origineel gepost door AnouarBlueEyes De warmte van iemand die om je geeft en van wie je houdt.... Hoe komt het dan dat je nog vrijgezel bent..ben je te kieskeurig?

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 15:25
I Guess.... Maar dat kan ook niet anders....heb al teveel meegemaakt en ik ben niet zo iemand die van de een naar de ander gaat....

sherine
18-11-2002, 15:28
ik ben weer vrijgezel

amor25
18-11-2002, 15:28
gelukkig ben ik vrijgezel en heb nooit vriendjes gehad (alhamdoelilah ) begin ik ook niet aan en jullie(zusjes) hoop ik ook niet ja ik bedoel natuurlijk laat je niet misleiden door praatjes van jongens maar sirieus heid is een ander verhaal ieder geval thala

yasminar
18-11-2002, 15:37
hallo allemaal, Nou ik kan jullie zeker zeggen dat jullie wat missen het mooiste wat je kan hebben is iemand die van je houd en er altijd voor je klaar staat en insallah ook je man gaat worden.Maar het moet wel de ware zijn en ik heb zelf nu een jaar een relatie en ik heb de beste man die je maar kan wenzen (hamdoelillah) Groetjes Y

mimi_tangaouia
18-11-2002, 15:38
mimi is ook vrijgezel, maar gesetteld is ook wel leuker iemand om je heen hebben die je lief hebt is toch betern zoals anouar al zei

layla_moegroer
18-11-2002, 15:41
Origineel gepost door Mustapha AA jij bent gemeen :kwaad: je geeft de zusters wel advies en de broeders niet Heren laat je niet verleiden door de bewegingen en rondingen van de vrouw hahahahaha waarlijk zij werken samen met de shaitan :lekkerpuh hahahahahahahahahahah alhamdoelilah voor mij ook geen vriendin tot ik een verloofde krijg hi hi hi discriminatie yek k ben blij dat k vrijgezel ben voor mij geen relaties meer ik geloof er niet meer in k geloof alleen in iemand beter leren kennen als het goed klikt en het wordt wat dan moet hij maar met soekar of remrah naar mijn huis komen :D

jimpie
18-11-2002, 15:42
Leuke nickname heb je layla_moegroer :giechel:

layla_moegroer
18-11-2002, 15:54
Origineel gepost door Mustapha AA hahahahahaha ik kom met al mel7a hahahaha of ziet is dat ook goed?? hahahahah peace hahha allebei is ook goed of alle vier soek mel7a ziet en natuurlijk jij :Iluvu: :D :D dank je jimpie :zwaai:

oearda
13-12-2002, 16:30

ha ha! layla, die was leuk! laat hem inderdaad maar naar je huis komen met een schaap en soukar ha ha!!! vrijgezel zijn is heerlijk, een zware last van je schouders, maar jah, anouar heeft gelijk, je mist inderdaad iets. voor iedereen verschillend natuurlijk wat ie mist, ik zou zeker de warmte liefde van zo iemand missen, maar ook de humor en alles wat je aan hem leuk vond/vind. LOVE HURTS, ASPECIALLY WHEN YOU'RE ADDICTED TO IT...

Pagina's : [1] 2