Bekijk originele versie : MOgoolitiegenoot
je bent echt een rare vogel je doet of je gek bent maar je bent wel een brave jongetje met een bril op. kom een keer met een normale reactie op topic en ga niet steeds schelden enz.(reageer ff..met schelden zeker)(
appiegogogo
28-05-2004, 16:09
sorry maar ik moet nu dus echt wel opkomen voor coalitiegenoot....hij ziet dingen heel helder en kan ze goed verwoorden...hij is de held van de iemarak....hij zal ons leiden naar een zonnige toekomst vol liefde en geluk...........
LadyBerkania
28-05-2004, 16:10
Origineel gepost door appiegogogo
sorry maar ik moet nu dus echt wel opkomen voor coalitiegenoot....hij ziet dingen heel helder en kan ze goed verwoorden...hij is de held van de iemarak....hij zal ons leiden naar een zonnige toekomst vol liefde en geluk...........
Ben je toevallig H.O.M.O..........
appiegogogo
28-05-2004, 16:11
Origineel gepost door LadyBerkania
nee ik ben hetero
coalitiegenoot
28-05-2004, 16:12
Origineel gepost door REACTIE
je bent echt een rare vogel je doet of je gek bent maar je bent wel een brave jongetje met een bril op. kom een keer met een normale reactie op topic en ga niet steeds schelden enz.(reageer ff..met schelden zeker)(
weer een vieze hond die een poging wilt doen om naambekenheid te bouwen op deze site over mijn rug!! als ik op sta voel jij je knieen trillen deen mouk!! ik ben de reus en jij de schaap dus hou je bek en ga terug naar je kudde!!
Elhoub_girl
:lol: mogoolitiegenoot hahahahaha en wat *** jij apiegogo JE doet alsof hij allah is ofzo Alleen allah kon ons leiden :auw2: damz..
coalitiegenoot
hou jij je bek en ga je terug naar je feedback hoertjes bestaan :rolleyes:
LadyBerkania
28-05-2004, 16:13
Origineel gepost door appiegogogo
nee ik ben hetero
OK......K HAD ZO'N DONKERBRUIN VERMOEDEN VAN NIET.......... :o
coalitiegenoot
Origineel gepost door Elhoub_girl
:lol: mogoolitiegenoot hahahahaha en wat *** jij apiegogo JE doet alsof hij allah is ofzo Alleen allah kon ons leiden :auw2: damz..
wie hebben we hier de gefrustreede ho!!
LadyBerkania
Origineel gepost door coalitiegenoot
Je blijft me verbazen vriend.....ben k al die aand8 wel waardt dan??
Koessies..........LadyBerkania
appiegogogo
28-05-2004, 16:14
nee dat bruine is poep...veeg het even onder stoel vandaan dan kun je verder met tiktiktik
Elhoub_girl
:aftel: ****k you lelijkerd : zeikwijf jij bent hier de gefrusteertde ho Plaksel :haha:
:giechel: Zo droog!
coalitiegenoot
coalitiegenoot
28-05-2004, 16:15
Origineel gepost door Elhoub_girl
:aftel: ****k you lelijkerd : zeikwijf jij bent hier de gefrusteertde ho Plaksel :haha:
nog even en ik zet je te koop sletje :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.