Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mocroboys te veel verwend

Pagina's : [1] 2

layla_moegroer
18-11-2002, 13:52

Het wordt tijd dat onze mgharwa gestraft worden!!! Ze zijn al genoeg verwend geweest! Eerst door de ouders en daarna door de meisjes!!! Zoals je ziet mogen onze jongens van kleins afaan doen wat ze willen want ze worden toch bijna nooit gestraft! De jongen heeft toch altijd gelijk en het meisje altijd ongelijk!! (moehiem in de meeste gevallen)!! Onze mocroboys groeien natuurlijk en worde ‘echte mannen’. De meeste mocro’s zijn heel mooi en zien dat ze heel veel aandacht krijgen van de nederlandse en belgische meisjes! Het blijft natuurlijk niet alleen bij kusjes geven en BOEM.......RAAK..... en nog meer van al dat gedoe! De meeste thieroemyen (nsara) weigeren onzo mocro’s toch niets!! Ze krijgen altijd hun zinnetje............. Onze jongens expirimenteren erop los en zien meer dan dan ze ooit hebben kunnen dromen!!! (dus worden ze wéér verwend) Nu houden onze mocro’s het niet alleen bij thieroemyen (nsara) maar proberen ze ook de marokkaanse meisjes uit!! En jah het lukt hen heel goed, ook hen krijgen ze in bed!!! En weer ..........BOEM.........RAAK.........en van al dat gedoe!!!! En weer krijgen de mocro’s het naar hun zin..... Wallah deze wereld is 1 ORGIE!!!!iedereen doet het gewoon met iedereen...............en wie wordt er verstoten de meisjes die maagd zijn en willen blijven tot hun huwelijk!!!!Wie wilt er een onervaren persoon...een zogenaamde nurd of watje????? Door die ‘domme’ meisjes die die jongens vanalles geven, kunnen de mannen NIET ZONDER!!!! Een serieus relatie zonder BOEM BAM en nog van al dat gedoe, houdt niet lang stand!!! De meisjes moeten leren hun ‘onderste deuren’te sluiten, tot er een serieus iemand de juiste sleutel krijgt, dus je aanstaande man!!!! Wallah ik begin de ISLAM meer en meer te begrijpen!! Waarom men maagd moet blijven tot men trouwt!! Anders doet iedereen het met elkaar en kent men geen grenzen meer!! Elke dag verlengen ze hun grenzen...tfoe ik begin meer en meer te walgen van deze wereld Mijn relatie is geeindigd omdat ik mijn vriend niet wou geven wat hij van andere meisjes altijd kreeg (dus teveel verwend door ‘stomme, domme’ meiden, vooral die thieroemyen (nsara) ). K ben blij dat Allah (swt) mij lagqel heeft gegeven en dat ik niets heb gegeven, zo zie je maaar wat hij echt van mij wou!!!..........alleen BOEM .......BAM .....RAAK .....en nog veel meer van al dat gedoe.... Deze jongens zijn de islam vergetenen denken alleen maar aan LUST! :kwaad: Ze denken wij krijgen bijna alles wat we willen in deze wereld dus ook in het hiernamaals!!! Ze denken niet aan de DOOD, ze denken alleen maar aan SCOREN.........................dus BOEM.........BAM..........RAAK....en nog van al dat gedoe :D Door deze ‘probleem’ willen onze mannen niet trouwen want ze krijgen toch alles wat ze willen dus denken ze ‘WAAROM ZOU IK TRAOUWENà alleen om voort te planten en dezelfe ettertjes te creëeren Maar alhomdoelilah zijn er toch nog jongens die schaamte kennen en niet aan deze slechte eigenschappen voldoenàjammer dat k die jongens nog niet ben tegengekomen :( En alhamdoelilah zijn er toch nog meisjes die schaamte kennen en niet van ‘opendeurdagen’ houden :D beslamma

Onslaught
18-11-2002, 13:55
hahahhahaha he je heb gelijk dat er zulke bestaan, maaaar ik ben neit zo dus:D en nog iets hahhaahahah hoe je het zeg bbbbboem ..... bam .......raak hahahah:D gekkie, maaaaaaaar je heb gelijk

layla_moegroer
18-11-2002, 13:56
Origineel gepost door Onslaught hahahhahaha he je heb gelijk dat er zulke bestaan, maaaar ik ben neit zo dus:D en nog iets hahhaahahah hoe je het zeg bbbbboem ..... bam .......raak hahahah:D gekkie, maaaaaaaar je heb gelijk dank je wel is het nog gelukt met die pic's op prikbord te plaatsen

Onslaught
18-11-2002, 13:59
welke. oooooooooooooo ben je haar hahahhaha ja dank je wel lieverd:D hahahahha jij was degen die me helpte haha dannk je wel

layla_moegroer
18-11-2002, 14:03

Origineel gepost door Onslaught welke. oooooooooooooo ben je haar hahahhaha ja dank je wel lieverd:D hahahahha jij was degen die me helpte haha dannk je wel ja ik ben 'haar' :D geen dank, makajn moeshkiel :zwaai:

Onslaught
18-11-2002, 14:04
okeeeeeeee dank je haha gekkie:D aha jij bent het, maar ja toch blijf ik met je eens meid en ik ga nu wel weg ahahah

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 14:05
Je hebt gelijk laila alleen elke jongen zegt van zichzelf dat hij NIET zo is (zie het antwoord van onslaught) het is heel moeilijk om iemand te vinden die niet zo is.....en je moet zeker niet alles geloven wat je hoort....

Onslaught
18-11-2002, 14:08
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Je hebt gelijk laila alleen elke jongen zegt van zichzelf dat hij NIET zo is (zie het antwoord van onslaught) het is heel moeilijk om iemand te vinden die niet zo is.....en je moet zeker niet alles geloven wat je hoort.... wat nu weer heb ik weer iets verkeerd gedaan pffffffffff

layla_moegroer
18-11-2002, 14:13
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Je hebt gelijk laila alleen elke jongen zegt van zichzelf dat hij NIET zo is (zie het antwoord van onslaught) het is heel moeilijk om iemand te vinden die niet zo is.....en je moet zeker niet alles geloven wat je hoort.... mensen geloven daar heb ik het nu heel moeilijk mee :(

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 14:13
Origineel gepost door Onslaught wat nu weer heb ik weer iets verkeerd gedaan pffffffffff Het was een voorbeeld geen persoonlijke kwestie....

layla_moegroer
18-11-2002, 14:44
Origineel gepost door Marokkaanseroos Hey Layla, Wat je hier hebt beschreven, klopt 101%. Mannen van tegenwoordig zijn gewoon niet meer te vertrouwen, ze zeggen wel dat ze serieus zijn en blablablabla.... Maar zoals je zei waarom moeten ze nog trouwen als ze al alles kunnen krijgen! En trouwen, waarom? Om iedere dag hetzelfde te eten te krijgen, wel voor de meesten is dat saai, want ze willen vanalles proeven en nu hoeven ze er ook niet meer voor te betalen :( En, als ze 35jaar worden dan denken ze aan trouwen, want iemand moet de naam toch verder dragen, dus denken ze aan de voortplanting, aan die kleine ettertjes dus :p Ze moet wel maagd zijn natuurlijk dat meisje want iemand die al ervaring heeft opgedaan die kunnen ze best missen als kiespijn :confused: Ja ja de Islam? Dat kennen ze wel maar of ze zich daar aan gaan houden, nee want de verleiding is te groot !!! Marokkaanse jongens zijn egoisten!!! wallah a siedie a marokkaanseroos ze zijn heel egoistisch, en je hebt gelijk ze willen alleen maar iemand hebben om hun naam aan hun kindjes over te dragen ze hebben schrik dat hun ozo trotse achternaam uitsterft :D ik durf echt niet aan de toekomst denken, k heb er best wel schrik voor het enige wat me nu interesseert is mijn school k moet mijn diploma behalen, dat is het enige dat heel mijn leven bij me blijft dus ik kan het nog altijd goed gebruiken :p :zwaai:

Onslaught
18-11-2002, 14:45
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Het was een voorbeeld geen persoonlijke kwestie.... voorbeeld van wat, bedoel je slecht of goed:D

AnouarBlueEyes
18-11-2002, 14:48
Ik ben nu 23 en ik wil insha Allah op mijn 25ste trouwen....dus dat Marokkaanse jongens nooit willen trouwen daar ben ik het niet echt mee eens....en over die thieroemiejien....die doen mijn niks.....

layla_moegroer
18-11-2002, 14:50
Origineel gepost door AnouarBlueEyes Ik ben nu 23 en ik wil insha Allah op mijn 25ste trouwen....dus dat Marokkaanse jongens nooit willen trouwen daar ben ik het niet echt mee eens....en over die thieroemiejien....die doen mijn niks..... iwa jij hoort bij die jongens die alhamdoelilah toch nog schaamte kennen en niet aan die slechte eigenschappen voldoen :goedzo:

loella
18-11-2002, 15:25

You go girl!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2