Bekijk originele versie : Mocroboys te veel verwend
layla_moegroer
18-11-2002, 13:50
Het wordt tijd dat onze mgharwa gestraft worden!!! Ze zijn al genoeg verwend geweest! Eerst door de ouders en daarna door de meisjes!!!
Zoals je ziet mogen onze jongens van kleins afaan doen wat ze willen want ze worden toch bijna nooit gestraft! De jongen heeft toch altijd gelijk en het meisje altijd ongelijk!! (moehiem in de meeste gevallen)!!
Onze mocroboys groeien natuurlijk en worde ‘echte mannen’. De meeste mocro’s zijn heel mooi en zien dat ze heel veel aandacht krijgen van de nederlandse en belgische meisjes! Het blijft natuurlijk niet alleen bij kusjes geven en BOEM.......RAAK..... en nog meer van al dat gedoe!
De meeste thieroemyen (nsara) weigeren onzo mocro’s toch niets!! Ze krijgen altijd hun zinnetje.............
Onze jongens expirimenteren erop los en zien meer dan dan ze ooit hebben kunnen dromen!!! (dus worden ze wéér verwend)
Nu houden onze mocro’s het niet alleen bij thieroemyen (nsara) maar proberen ze ook de marokkaanse meisjes uit!! En jah het lukt hen heel goed, ook hen krijgen ze in bed!!! En weer ..........BOEM.........RAAK.........en van al dat gedoe!!!! En weer krijgen de mocro’s het naar hun zin.....
Wallah deze wereld is 1 ORGIE!!!!iedereen doet het gewoon met iedereen...............en wie wordt er verstoten de meisjes die maagd zijn en willen blijven tot hun huwelijk!!!!Wie wilt er een onervaren persoon...een zogenaamde nurd of watje?????
Door die ‘domme’ meisjes die die jongens vanalles geven, kunnen de mannen NIET ZONDER!!!! Een serieus relatie zonder BOEM BAM en nog van al dat gedoe, houdt niet lang stand!!!
De meisjes moeten leren hun ‘onderste deuren’te sluiten, tot er een serieus iemand de juiste sleutel krijgt, dus je aanstaande man!!!!
Wallah ik begin de ISLAM meer en meer te begrijpen!! Waarom men maagd moet blijven tot men trouwt!! Anders doet iedereen het met elkaar en kent men geen grenzen meer!! Elke dag verlengen ze hun grenzen...tfoe ik begin meer en meer te walgen van deze wereld
Mijn relatie is geeindigd omdat ik mijn vriend niet wou geven wat hij van andere meisjes altijd kreeg (dus teveel verwend door ‘stomme, domme’ meiden, vooral die thieroemyen (nsara) ).
K ben blij dat Allah (swt) mij lagqel heeft gegeven en dat ik niets heb gegeven, zo zie je maaar wat hij echt van mij wou!!!..........alleen BOEM .......BAM .....RAAK .....en nog veel meer van al dat gedoe....
Deze jongens zijn de islam vergetenen denken alleen maar aan LUST! :kwaad: Ze denken wij krijgen bijna alles wat we willen in deze wereld dus ook in het hiernamaals!!!
Ze denken niet aan de DOOD, ze denken alleen maar aan SCOREN.........................dus BOEM.........BAM..........RAAK....en nog van al dat gedoe ;)
Door deze ‘probleem’ willen onze mannen niet trouwen want ze krijgen toch alles wat ze willen dus denken ze ‘WAAROM ZOU IK TRAOUWENà alleen om voort te planten en dezelfe ettertjes te creëeren
Maar alhomdoelilah zijn er toch nog jongens die schaamte kennen en niet aan deze slechte eigenschappen voldoenàjammer dat k die jongens nog niet ben tegengekomen :(
En alhamdoelilah zijn er toch nog meisjes die schaamte kennen en niet van ‘opendeurdagen’ houden :D
beslamma :zwaai:
layla_moegroer
18-11-2002, 14:14
Origineel gepost door mokaltum
meid, goed gesproken, ik geef je groot gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben het echt volkomen met je eens! ;)
dank je zuster
wij begrijpen elkaar :zwaai:
braveheart
het gaat over vogeltjes neerknallen :D
layla_moegroer
18-11-2002, 14:38
Origineel gepost door mokaltum
vogeltjes hahaha
wij begrijpen zeker elkaar, we zijn toch beiden jesies(dochters) van al hoceima!
hey lieverd
k ga je meteen pmtje sturen
dus opletten he :D :zwaai:
layla_moegroer
18-11-2002, 14:45
wallah a siedie a marokkaanseroos
ze zijn heel egoistisch, en je hebt gelijk ze willen alleen maar iemand hebben om hun naam aan hun kindjes over te dragen
ze hebben schrik dat hun ozo trotse achternaam uitsterft :D
ik durf echt niet aan de toekomst denken, k heb er best wel schrik voor
het enige wat me nu interesseert is mijn school
k moet mijn diploma behalen, dat is het enige dat heel mijn leven bij me blijft dus ik kan het nog altijd goed gebruiken :p
:zwaai:
layla_moegroer
18-11-2002, 14:58
Origineel gepost door Marokkaanseroos
Natuurlijk moet je eerst je diploma behalen want tegenwoordig ben je niets zonder dat papiertje en lieve meid, kop op er is van de 100 jongens wel 1 goede tussen, ze zijn wel schaars maar ik wens je die 1ne jongen toe.
Mag ALLAH je gebeden verhoren deze maand Amien
dank je zuster
jij ook insha allah
en al de goede moslims :zwaai:
METALSIA
19-11-2002, 00:32
:D WAHAHAHAHAHAHA, ALS JE HONGER HEBT EN JE KRIJGT TE ETEN, DAN EET JE WEL, MAAR JE MOET WEL ALTIJD EEN BEETJE MOEITE DOEN VOOR DAT ETEN HE???
MAAR LAYLA, IK VIND DAT JE HELEMAAL GELIJK HEBT HOOR, ZE ZIJN ZEKER VERWEND!!! MAARRE T KOMT ALLEMAAL INCHAALLAH WEL GOED!!!
BESLEMA MENSEN :zwaai:
sneakdsm
19-11-2002, 11:40
IK wil trouwen, inshallah.
En als ik een meisje tref met wie het klikt dan zal ik tog gelukkig zijn als zij ook gelukkig is, of niet. Dat is in mijn ogen een huwelijk, 2 personen die goed met elkaar op kunnen schieten en van elkaar houden en elkaar gelukkig willen maken. Jammer genoeg kom ik doordat ik overdag op kantoor werk en dus alleen sávond ff wat ga drinken of zo niet vaak in contact met marokkaanse dames. Ik heb eigelijk nog nooit iets gehad met een marokkaanse, maar word binnekort 22 dus ik moet me wel op die markt gaan begeven. Dus Dames , enige suggesties voor deze jonge uit utrecht
layla_moegroer
19-11-2002, 13:35
Origineel gepost door al hoceima
hmmmm.......
ik ben een marokkaanse jongen.
ik vind jullie wel lief hoor.
maar je moet een ding weten de marokkaanse meisjes kunnen er ook wat van.
vergeet dat niet.
probeer niet alles op ons te schuiven.
en als je respect hebt voor jezelf, maakt niet uit op welke manier dan pluk je daar altijd zelf de vruchten van.
dus laat de marokkaanse jongens lekker doen wat ze willen doen.
maar je kan gewoon van een jongen eisen dat ie maagd is.
die zijn er ook hoor, meestal niet vrijwillig maar ze zijn er wel hoor.
nou dames niet zo hard tegen ons.
iwa als je honger hebt en je krijgt te eten dan eet je toch.
snappie?????
hhahaah honger yek azjoeg
wel dan wordt het tijd dat je op dieet gaat
want blijkbaar eet je teveel :D
dus je wilt daarmee ook zeggen dat je alles eet wat je
voorgeschoteld krijgt :giechel:
enneuh k wil helemaal niet veralgemenen
want de meisjes treffen ook schuld
en dat heb ik duidelijk op mijn topic vermeld
"ze moeten leren om hun deuren te sluiten"
er zijn ook heel veel meisjes die met gevoelens van de jongens spelen en ik keur dat ZEKER NIET GOED!!!
en k heb ook geschreven dat er toch nog jongens zijn
die zich daar gelukkig niet mee bezighouden alhamdoelilah
(en meisjes natuurlijk :D )
maar waar vind je hen :(
layla_moegroer
19-11-2002, 13:53
salaam
METALSIA bedankt voor je steun en insha allah komt het voor al de moslims goed, we moeten hoop blijven koesteren!!
En CASTIAGO k hoop dat je gelijk hebt! je moet je inbeelden dat je als vrouw het véél moeilijker hebt dan man
een man geraakt toch aan een vrouw of hij nu getrouwd of gescheiden is
(oke er zijn uitzonderingen maar de meerderheid trouwt of hertrouwt wel)
dus je moet begrijpen dat ik zekerheid wil hebben in mijn leven!
en ik ben door mijn laatste relatie heel onzeker geworden :(
niet over mezelf maar over de toekomst!!!
hey SNEAKDSM :stout: looking for somebody :D
er zijn genoeg mooie marokkaanse meisjes in utrecht (moehiem overal)dus je vindt wel iemand insha allah die aan jou 'eisen' voldoet :zwaai:
ahlan MOROCCAN_LADY20
ik zal nooit in mijn leven veralgemenen,dus ook niet in dit onderwerp
en dat heb ik duidelijk geschreven
maar toch het vertrouwen in onze mocroboys ben ik kwijtgeraakt :(
maar beetje per beetje begint het vertouwen terug te komen
doordat ik in contact ben gekomen met 'goede' jongens
enneuh wat betreft die testen; iedereen test elkaar, ik doe dat ook altijd
ik stel doodsimpele vragen en kijk hoe hij erop antwoord :p
en dan pas maak ik een conclusie
ik heb in mijn vorige relatie al die tests doorstaan en k weet zeker dat ik het behaald heb met onderscheiding :D
wallah hij mocht niet aan mij komen
dat is voor mijn toekomstige, k zeg altijd ik wil niets doen waar ik later spijt van zal krijgen dus don't even think about it :D
en toch heeft hij mij laten zitten :( en geen moeite gedaan om het uit te maken
en meid insha allah zul je de ware tegenkomen :goedzo:
andalusie
19-11-2002, 14:04
he moroccan lady een jongen hoort je met respect te behandelen en jij hoort hem natuurlijk ook met respect te behandelen. En hij hoort je niet te aanbidden!!!!!!!!!!
Weet je ook wat het is met marokkaanse meisjes, zodra ze weten dat een jongen gek op hen is (en zij vindt hem ook leuk) dan doen ze mindere moeite voor hem of maken ze er misbruik van. Dan bedoel ik dat de jongen en het meisje al een relatie met elkaar hebben. Terwijl dat bij nederlandse of meisjes van een andere afkomst anders is. Dit is niet alleen mijn mening maar van veel marokkaanse jongens.
En zal ik jullie wat zeggen het zijn er tegenwoordig zoveel die verdwaalt zijn (bij wijze van spreken), ik vind dat echt triest. Maar wie ben ik om over iemand te oordelen. Heilig ben ik zelf ook niet, maar wat ik wil duidelijk wil maken is dat het heel moeilijk is voor een marok. meisje om zich te ontrekken van dat soort zaken als ze zich daarmee bezig heeft gehouden; m.a.w. een jongen kan makkelijk terugkeren naar het oude. Bij een meisje is dat anders, dat hoef ik niet uit te leggen. Tuurlijk God maakt geen onderscheid bij het plegen van Zina, dat is duidelijk. Maar ik heb het over de zaken daarom heen bijvoorbeeld; ouders etc.
En je proberen elkaar hier te adviseren, die meisjes die het betreffen die komen volgens mij niet op deze sites, alhoewel je hebt nog de jongere dames.
layla_moegroer
19-11-2002, 14:14
Origineel gepost door Mr. Cap
he moroccan lady een jongen hoort je met respect te behandelen en jij hoort hem natuurlijk ook met respect te behandelen. En hij hoort je niet te aanbidden!!!!!!!!!!
Weet je ook wat het is met marokkaanse meisjes, zodra ze weten dat een jongen gek op hen is (en zij vindt hem ook leuk) dan doen ze mindere moeite voor hem of maken ze er misbruik van. Dan bedoel ik dat de jongen en het meisje al een relatie met elkaar hebben. Terwijl dat bij nederlandse of meisjes van een andere afkomst anders is. Dit is niet alleen mijn mening maar van veel marokkaanse jongens.
En zal ik jullie wat zeggen het zijn er tegenwoordig zoveel die verdwaalt zijn (bij wijze van spreken), ik vind dat echt triest. Maar wie ben ik om over iemand te oordelen. Heilig ben ik zelf ook niet, maar wat ik wil duidelijk wil maken is dat het heel moeilijk is voor een marok. meisje om zich te ontrekken van dat soort zaken als ze zich daarmee bezig heeft gehouden; m.a.w. een jongen kan makkelijk terugkeren naar het oude. Bij een meisje is dat anders, dat hoef ik niet uit te leggen. Tuurlijk God maakt geen onderscheid bij het plegen van Zina, dat is duidelijk. Maar ik heb het over de zaken daarom heen bijvoorbeeld; ouders etc.
En je proberen elkaar hier te adviseren, die meisjes die het betreffen die komen volgens mij niet op deze sites, alhoewel je hebt nog de jongere dames.
he mr cap
natuurlijk hoort een jongen een meisje niet te aanbidden
dat is haraam, dat is shirk!!
je mag maar 1 persoon aanbidden en dat is allah (swt) en NIEMAND ANDERS
en ja dat kan wel dat er meisjes zijn die misbruik maken van een jongen die hen teveel liefheeft daarom zeg ik altijd geef je hart nooit aan iemand tot je weet dat hij of zij de ware is
k heb ondertussen mijn les geleerd!!!
k vind dat je gelijk hebt dat meisjes zich niet snel van iets kunnen ontrekken,
als zij iets gewend zijn dan kunnen ze het moeilijk loslaten (niet alle meisjes he :D ) vooral als het met aandacht te maken heeft!!
en wat bedoel je met meisjes die het betreffen die komen volgens jou hiet niet!! daar wil ik wel meer over weten
:zwaai: insha allah zul je ook de ware vinden ;)
layla_moegroer
19-11-2002, 14:35
Origineel gepost door sweetdroopy
miss layla moegroer,
met veel toewijding en bewondering heb ik naar jou mening geluisterd.ik kan gewoon 1 ding zeggen en dat is de vralgemening van al het gedachtegoed dat we hebben en tevens ook de oplossing.Wij gezamelijk moeten ons meer gaan bezig houden met de leer van de islma en die ook toepassen op alle gebied.God heeft het ons gemakkelijk gemaakt om ons een voorbeeld te stellen hoe we eigenlijk zouden moeten zijn 'onze profeet' en alles heeft hij vervat in het heilig boek de Koran.We beseffen eigenlijk gewoon niet wat voor soort kracht dit boek uitstraalt totdat we zelf in de diepe put van verderf vallen.dus de fout ligt gewoon bij ons allen.kijk gewoon naar jezelf en probeer conclusies te trekken uit je fouten.alleen zo kunnen webouwen en niet steeds iemand andres de shuld geven.er zijn alhamdoelilaah nog mensen met tarbiya i!slamiya.
zoals ik al zei ik begin de islam meer en meer te begrijpen
al die regels zijn in onze voordeel maar wij beseffen dat niet
shajtan speelt met onze gevoelens
en wij beseffen dat nog steeds niet
insha allah zal er een dag komen dat al onze moslims de juiste weg volgen of blijven volgen
en sweetdroopy insha allah dat jij je geluk ook ergens vind
ik wens dit toe voor al onze moslims :)
enneuh by the way sweetdroppy k heb je foto nog steeds niet gezien
zit je een spelletje te spelen :kwaad:
:D
layla_moegroer
19-11-2002, 14:42
http://www.PictureTrail.com/sweetdroopy
dit moet hem zijn layla en spelletjes spelen is niet mijn sterkste troef.eerlijk zijn wel
wajaaw ben jij dat echt :Iluvu: :Iluvu:
mag ik jou foto hier plaatsen :D
ghataar zieghenta fesjkel mgarwa
en jij bent van antwerpen
waar ergens :stout: hi hi
mokultoum
is heel goed van jou dat je interesse hebt voor ons geloof
interesse is heel belangrijk als je iets wilt realiseren ;)
layla_moegroer
19-11-2002, 14:54
mijn beste layla hopelijk doe je dat niet want ik hou een beetje van discretie.en als je mijn fotos dan toch zo mooi zou vinden waarom ze dan delen met een ander.
oke je hebt gelijk
wallah fesjkel die pak
waar heb je die foto getrokken
layla_moegroer
19-11-2002, 15:04
in atwerpen waar ik ook vandaan kom.geboren op de ancht van 4 op 5 oktober om 23.45.woog 2.500 gram bij de geboorte en ben nu uitgegroeid tot een 1.70 lange sportieve dappere jongen.what about u?
mijn tweelingzus mokaltum heeft al genoeg gezegd :D
we kunnen dit beter bespreken op die andere topic
voor layla_moegroer
deze topic is serieus snappie ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.