Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames wie wel loempia's op zijn feest?

livies
28-05-2004, 13:23

voor de dames die gaan gaan trouwen alvast van harte gefeliciteerd moge we allemaal gelukkig leven. Ik maak graag voor de mensen loempia's je mag zelf weten hoeveel voor 40 euro maar de spullen moet je zelf kopen ik maak dat klaar bij je s'ochtends of s'middags watje zelf wilt als er echt geen optie is maak ik het eventueel bij mij thuis maar heel zelden wie graag loempia op zijn feestje wat trouwens erg leuk is wil serveren kan je bij mij terecht ookzullen we kijken of we het niet mooi serveren op uiterlijk met vriendelijke groet livies als je interesse hebt kun je mij mailen op faatje_2@hotamail.com

ElQaida
28-05-2004, 13:30
We zitten niet in Vietnam :lol: :melig: grapje hoor.... Maar mij niet gezien :D

livies
28-05-2004, 13:39
hahaahahahahahahaD

livies
28-05-2004, 13:40
ik vind trouwens loempia's hartstikke lekker is het niet zo dat je op je feestje alleen maar lekker dingen op tafel moet zetten

Mysticalia
28-05-2004, 13:51

daar is toch nix mis mee met loempias ? vind het juis lekker op een trouwfeest. heb het al 2x meegemaakt en vond het een welkome afwisseling :D dus Livies :goedzo: :belgie:

ElQaida
28-05-2004, 13:57
Doe mij maar gewoon op zijn traditioneel marokkaans... Gebraden kip Vlees met lberkoek en een grote fruitschaal na!!:giechel: Maar jah ieder zijn mening ;) :zwaai: succes!

Mysticalia
28-05-2004, 14:01
Loempia als hapje. de traditionele mekla, daar komt men niet aan :kwaad: :hihi: Met loempia rondgaan, zoals je met koekjes rondgaat e.d. :belgie:

ElQaida
28-05-2004, 14:34
ooooooooooh sjeg dat dan...:maf:

misstomatisch
28-05-2004, 14:43
Nou zeg. Waar slaan al die negatieve reacties nou weer op. Loempia's worden tegenwoordig gewoon als tussendoortje gereserveerd hoooor. Met een lekker sausje bij de thee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmmmmmmmmm

beni_bouyachie
28-05-2004, 14:52
Loepmia s zijn yammie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar ik mag ze geloof ik voorlopig niet eten :huil:

ElQaida
28-05-2004, 15:00
Origineel gepost door misstomatisch Nou zeg. Waar slaan al die negatieve reacties nou weer op. Loempia's worden tegenwoordig gewoon als tussendoortje gereserveerd hoooor. Met een lekker sausje bij de thee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmmmmmmmmm Misschien moet je leren lezen??! :rolleyes: Onze reacties (tenminste die van mij) waren niet negatief!Ik maakte maar een geintje, en duhu wij weten ook wel dat die als tussendoortje geserveerd worden (niet gereserveerd!! :lol: ) Je moet de dingen een beetje kunnen relativeren...een beetje lachen kan geen kwaad, ipv zo chagarijnig af te snauwen! Is maar een tip! ;) Wa salam aleikoum

Mysticalia
28-05-2004, 15:09
Origineel gepost door ElQaida ooooooooooh sjeg dat dan...:maf: :o vergeten ElQ :hihi: :maf3: ik dacht dat iedereen het wist :ego:

ElQaida
28-05-2004, 15:14
Origineel gepost door Mysticalia :o vergeten ElQ :hihi: :maf3: ik dacht dat iedereen het wist :ego: :maf3: :melig: