Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen, andere stad?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
28-05-2004, 13:04

Hallo, ik vroeg mij af of er meer dames zijn die doordat ze getrouwd zijn in een andere stad zijn gaan wonen? Zo ja, vanwaar naar waar ben je dan verhuisd? bevalt het of juist totaal niet? ik ben zelf vanuit Zwolle naar Amsterdam verhuisd. Ben benieuwd hoeveel andere meiden er kilometers zijn verhuisd. Groetjes..

dinalina22
28-05-2004, 13:05
ik verhuis ook maar heel dichtbij en ik zie dat zelf niet zitten. raar gewoon 5km ongeveer en ik wil niet.

Nadia_Antwerpen
28-05-2004, 13:06
assalaam wa aleikum dinalina, waarheen verhuis je dan? mha salama

dinalina22
28-05-2004, 13:07
hier dichtbij geloof me van borgerhout naar kiel/hoboken

Mysticalia
28-05-2004, 13:07

Ik zal ook moeten verhuizen als ik trouw, zo'n 45km inshAllah :verdriet: Ben wel benieuwd reacties te lezen van leden die al getrouwd zijn en die hebben moeten verhuizen en hoe het is gegaan verder met hun leven. :belgie:

dinalina22
28-05-2004, 13:08
raar he zo dicht maar toch ik hou van borgerhout kan er niets aan doen. ahahahhahahah;)

Nadia_Antwerpen
28-05-2004, 13:13
kan ik geloven :) ik woon zelf in berchem, geboren en getogen en ik kan me niet voorstellen ergens anders te wonen. maar he, ik denk dat niemand graag naar kiel verhuist! mijn zus is getrouwd naar daar en ze haat het daar! tis daar echt niet te doen. dan zou ik nog liever in borgerhout wonen.

dinalina22
28-05-2004, 13:15
jaaa ik ook. ik haat het maar hij heeft al ziijn broers en zussen daar dus ik moet wel mee.en alles is nu bijna geregeld daar mijn appartement bedoel ik. tfoe kiel ik haat het daar en ik woon er nog niet eens .

dinalina22
28-05-2004, 13:21
Origineel gepost door Mysticalia Ik zal ook moeten verhuizen als ik trouw, zo'n 45km inshAllah :verdriet: Ben wel benieuwd reacties te lezen van leden die al getrouwd zijn en die hebben moeten verhuizen en hoe het is gegaan verder met hun leven. :belgie: elke verhuis is aanpassen. je moet alles terug opnieuw gaan zoeken en de wegen leren kennen waar je heen moet gaan en de bussen en tramen welke je moet pakken. tfoe al dat werk :zwaai:

Ghizlan23
28-05-2004, 13:21
Hoi limoentje, Ik ga ook bijna verhuizen. Ik ga Amsterdam verlaten en maak plaats voor jou. Ik verhuis naar Rotterdam. Het zal wel raar zijn, maar heb het er wel voor over.

Mysticalia
28-05-2004, 13:23
Origineel gepost door dinalina22 elke verhuis is aanpassen. je moet alles terug opnieuw gaan zoeken en de wegen leren kennen waar je heen moet gaan en de bussen en tramen welke je moet pakken. tfoe al dat werk :zwaai: pfff... :( je hebt gelijk en daarboven op nog een ander job zoeken. :rolleyes: 'tfoe'? :lol::lol: ach het went wel zeker op den duur inshAllah. :o En Kiel is zo'n ramp nog nie :D . Je hebt de Abdijstraat toch? :hihi: :belgie:

Nadia_Antwerpen
28-05-2004, 13:24
hahahahaha dinalina, ja jij hebt toch ook al je broers en zussen in borgerhout? ik snap niet waarom de vrouw altijd de man moet volgen naar de stad van zijn familie?

dinalina22
28-05-2004, 13:25
neeeeeeeeeeeeee liever niet de straat die ik haat is de abbijstraat en ik woon er 2a3 straten van. tfoe maar ja zal wennen en ook je doet het voor iets yak toch.

Nadia_Antwerpen
28-05-2004, 13:28
alles went op den duur dinalina.. maar hoe lang dat 'op den duur' betekent, dat weet ik niet.. :p

dinalina22
28-05-2004, 13:29

ja dat wel hahahha;) en als het toch niet gaat kan je nog steeds verhuizen.

Pagina's : [1] 2 3