Bekijk originele versie : de tokkies
wie woont er in de bos en lommer in de buurt van de vierheemskinderenstraat?
Wisten jullie dat de tokkies daar komen te wonen? er wordt een actie gehouden omdat tegen te houden. dus mensen als jullie die mensen niet in jullie straat willen moet je jullie die petitie tekenen. het wordt allemaal nog stil gehouden door de woningbouw het oosten . maar ze zijn al een huis komen bezichtigen op nummer 20 er wordt binnekort een informatie avond gehouden door de woningbouw maar dan is het al te laat
voormeer informatie neem contact op met Sevil Eski
De Tokkies?
Wat is er mis met De Tokkies?
AAAbracadaver
28-05-2004, 12:39
Dan komen jullie misschien ook nog op tv. En je moet maar zo denken, naast de tokkies steekt iedereen positief af. :D
babyvanbelisma
28-05-2004, 12:41
Doet me altijd denken aan de familie flodder...:D
Origineel gepost door Abracadaver
Dan komen jullie misschien ook nog op tv. En je moet maar zo denken, naast de tokkies steekt iedereen positief af. :D
Hahahaha! Die is goed!!
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Tokkies = :D:D:D
Totdat ze naast je komen wonen :D
nour_el_imen_
28-05-2004, 18:33
Origineel gepost door Deliana
:D hihi
Origineel gepost door Deliana
Hahaha!! Het word oorlog in Bos en Lommer! Al die Marokkanen halen die hele buurt erbij als die tokkies wat tegen hun doen!
Bos en Lommer is al een achterbuurt laat staan als die tokkies daar komen! Hahahaha! Die koopwoningen worden dan gratis aangeboden hahah en toch staan ze dan nog leeg!! Haihihih!!
Ik heb veel over ze gehoord, en een klein fragmentje op t.v., deze familie was de inspiratie om de film: familie flodder te maken... :rolleyes:
Je zal maar zulke buren krijgen zeg, wat doe je dan? Ik neem aan dat je niet zomaar kan verhuizen binnen Amsterdam, mijn zus wacht nl. al een jaartje of 6!
sahira
maluku girl.........
De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Helemaal met je eens!!!
verhuizen is hier ingelderland ook een hele klus.
Lange inschrijftijd enzv.
Maar die familie wordt toch nu opgevoed?
MMMM na toch lijkt het me wel idee rustig dat ze niet hier in de buurt wonen.
Oeps nu benne ikus aan het discrimineren :D
Origineel gepost door Hamas_C
sahira
maluku girl.........
De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Helemaal met je eens!!!
:o
Origineel gepost door gaviel
verhuizen is hier ingelderland ook een hele klus.
Lange inschrijftijd enzv.
Maar die familie wordt toch nu opgevoed?
MMMM na toch lijkt het me wel idee rustig dat ze niet hier in de buurt wonen.
Oeps nu benne ikus aan het discrimineren :D
'k zag laatst iets over 'container-woningen', mensen die in het verleden problemen hadden met omwonenden. Na diverse verhuizingen kregen ze van de gemeente een 'container' als woning. De man op t.v. had al 10 jaar een container, hij had geen last, maar anderen ook niet van hem.
Ergens een container vrij voor de tokkies?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.