Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens zijn net als oude auto's!

Pagina's : [1] 2 3

LadyBerkania
28-05-2004, 11:55

Marokkaanse jongens zijn net als oude auto's! Er mankeert altijd wel wat aan... :rolleyes: Ik doe ff iemand na..........

miss_curly87
28-05-2004, 11:57
hahahahahaah now your talking, maar niet alle jongens alleen die jongens die hier op deze forum rondhangen en altijd wel iets negatiefs te zeggen hebben over marokkaanse meiden

HalveWaarheid
28-05-2004, 11:57
Be3da wij zakken niet zo snel in waarde als jullie... :)

LadyBerkania
28-05-2004, 13:17
Origineel gepost door HalveWaarheid Be3da wij zakken niet zo snel in waarde als jullie... :) Aangezien je nickname Halve waarheid is......enne je ondertekening erbij getelt.......geloof ik er geen shit van.......dus beterzzz ga j de mocro chicks eens een keer met rust laten......enne je op iets anders storten..... De groeten........enne die DC Crew ofzow........ga spelen.......met je eigen ofzow......

LadyBerkania
28-05-2004, 13:18

Origineel gepost door dhc_creww :melig:die zit :melig: ..................................... :rolleyes:

LadyBerkania
28-05-2004, 13:19
Origineel gepost door miss_curly87 hahahahahaah now your talking, maar niet alle jongens alleen die jongens die hier op deze forum rondhangen en altijd wel iets negatiefs te zeggen hebben over marokkaanse meiden Halve waarheid is volgens mij hard genaaid ofzow..door een meid.......enne komt ie zo l*u*l*l*e*n*...... :D

IkBenSaliha
28-05-2004, 13:25
Origineel gepost door HalveWaarheid Be3da wij zakken niet zo snel in waarde als jullie... :) Ik voel me niet aangesproken :toink:

Sjemmelia
28-05-2004, 13:41
Origineel gepost door HalveWaarheid Be3da wij zakken niet zo snel in waarde als jullie... :) Das ook niet zo moeilijk hè aangezien jullie waarde niet lager KAN zakken :hihi:

ik_oke_is
28-05-2004, 13:47
Origineel gepost door Sjemmelia Das ook niet zo moeilijk hè aangezien jullie waarde niet lager KAN zakken :hihi: ik voel me niet aangesproken :ego: :maf:

LadyBerkania
28-05-2004, 13:49
Ik voel me zekers ook niet aangesproken.....maar ik vind het een schande dat men zo over marokkaanse meiden praat......alhoewel sommige ontzettend ziek zijn in hun hoofd......maar dan moeten ze maar per individu aangepakt worden.......... Yalah sbabab ma3a salama

ik_oke_is
28-05-2004, 13:51
Origineel gepost door LadyBerkania Ik voel me zekers ook niet aangesproken.....maar ik vind het een schande dat men zo over marokkaanse meiden praat......alhoewel sommige ontzettend ziek zijn in hun hoofd......maar dan moeten ze maar per individu aangepakt worden.......... Yalah sbabab ma3a salama ik ben het volledig met U eens :o :maf:

LadyBerkania
28-05-2004, 13:52
Origineel gepost door ik_oke_is ik ben het volledig met U eens :o :maf: :ego: bedoel je het sarcastisch

ik_oke_is
28-05-2004, 13:57
Origineel gepost door LadyBerkania :ego: bedoel je het sarcastisch huh ? nee :confused:

nouredinne_el
28-05-2004, 13:57
halve waarheid heeft wel gelijk... jongens zijn altijd wel lastig gewwest enzo maar die meisjes damnnnnnnnnn

nouredinne_el
28-05-2004, 14:09

Origineel gepost door HalveWaarheid Be3da wij zakken niet zo snel in waarde als jullie... :) precies maar de meisjes die zulke dingen doen zijn er volgens mij niet veel van, gelukkig maar :)

Pagina's : [1] 2 3