Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 29 augustus meidenfeest voor

LZN
28-05-2004, 11:21

Hoi allemaal ik nodig jullie meiden hierbij uit om allemaal op 29 augustus naar het meidenfeest te komen met als thema 'oosters', waar je lekker uit je dak kan gaan en lekker kunt eten... voor meer info kun je me mailen.. Farida_asserti@hotmail.com (in Den Haag) :zwaai:.

gaviel
28-05-2004, 19:01
Jammer dan zijn wij op vakantie en eten we al heel lekker (marokkaans) . Maar misschien zijn er nog genoeg die niet op vakntie zijn, veel plezier. ;)

Hamas_C
28-05-2004, 19:03
Wat!! HE! Wij mannen hebben ook rechten! Worden wij dan uitgesloten?? Noemen ze dat niet discriminatie?? Wij arme jongens!!

smileyy
30-05-2004, 18:31
veel plezier.... als het dichterbijder was zou ik misschien wel komen.. :zwaai:

amina01
30-05-2004, 20:22

Origineel gepost door Jassino ben je gek?? laat ze onderling hun lol hebben, je zou daar gek worden van hun gekakel, giechel en geschreeuw, je kan tegenwoordig niet eens rustig in de bioscoop zitten of je word gek van hun gepiep en getut, tfoe! je kan niet eens ongestoord naar een film kijken! laat ze effe alleen..dan hebben wij mannen even rust! Bezaaf aliek.

naoual1985
30-05-2004, 23:09
Origineel gepost door Hamas_C Wat!! HE! Wij mannen hebben ook rechten! Worden wij dan uitgesloten?? Noemen ze dat niet discriminatie?? Wij arme jongens!! Als jij niet gaat dan ga ik ook niet... hallo ik ga echt nergens heen zonder jou!! ;)

klonbyz
01-06-2004, 01:00
Origineel gepost door Tarifscht Hoi allemaal ik nodig jullie meiden hierbij uit om allemaal op 29 augustus naar het meidenfeest te komen met als thema 'oosters', waar je lekker uit je dak kan gaan en lekker kunt eten... voor meer info kun je me mailen.. Farida_asserti@hotmail.com (in Den Haag) :zwaai: Mannen,ik heb nog een aantal Burka's thuisliggen.......aanmelden kan bij mij :D

MissyR
01-06-2004, 01:17
Waarom allemaal sjow ver....:jammer: