Bekijk originele versie : Jongens uit MArokko wel of niet te vertrouwen
Salaam, :zwaai: :zwaai:
Dit wil graag weten hoe andere Marokaanse meisjes denken over wel of niet trouwen met een jongen uit Marokko. Zijn ze nou wel of niet te vertrouwen????? Graag serieuze reacties op mijn prive mail
Beslama
KWEENIE...JE HOUDT ALTIJD IN JE AGTERHOOFD DAT ZE HET OOK ALLEEN OM DE PAPIEREN KUNNEN DOEN...
Atlas_Gebergte
28-05-2004, 11:03
Ik ben getrouwd met iemand uit marokko en hij is voor de 100% te vertrouwen, heb geen twijfels aan hem. En trouwens wie geeft je de garantie dat een jongen uit NL te vertrouwen is??????????
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Ik ben getrouwd met iemand uit marokko en hij is voor de 100% te vertrouwen, heb geen twijfels aan hem. En trouwens wie geeft je de garantie dat een jongen uit NL te vertrouwen is??????????
DAS OOK HELEMAAL WAAR JA.. :rolleyes:
marjam123
28-05-2004, 11:16
het verschilt per persoon vind ik... net zoals hier in nederland... de 1 is wel te vertrouwen... de ander niet...
xxx
Rayhane_20
28-05-2004, 11:25
Origineel gepost door nora112
DAS OOK HELEMAAL WAAR JA.. :rolleyes:
Ik ben het ook helemaal met jouw reactie eens ;)
CAMILLIA_3
28-05-2004, 11:37
nora112 ik ben het helemaal eens met wat jij hebt gezegd, dat denk ik
ook altijd. Ik hoor zo vaak dat het hun om de gele papieren, allah hoe ahelam.
Op zo'n moment twijvel je aan de oprechtheid van zo'n iemand.
maar ja niet iedereen is hetzelfde, de maroc nederlandse jongens
zijn misschien ook niet allemaal te vertrouwen en de ander weer wel.
Dus ja dilemma.
Ik denk dat ik het wel aan zou durven als een jongen goed geleerd is dus hoogopgeleid is, en van te voren nederlands wil leren.
Maar ja het belangrijkste wat op 1 staat is de karakter en hoe die jongen is.
Ik weet niet wat ik zou doen, moet eerst gebeuren.
groetjes nora :zwaai:
abrikoosje
28-05-2004, 11:47
Nou .. ik heb al een vanaf vorig jaar een relatie met een jonge uit marokko hij woont gewoon daar maar ik weet wel zeker dat het niet om de papieren gaan ,, we houden van elkaar en hij wil egt geen papieren dat heeft hij zo vaak gezegd .hij is hier in Nl geweest en hij vond het egt erg hij wou hier zo snel mogelijk weg weetje .. maar zijn famillie heeft het erg goed misschien komt het daarom .. maar we willen insha allah wel met elkaar trouwen ,Ik hoop het hehe en ik vertrouw hem voor 100 %
Kusjes
Sjemmelia
28-05-2004, 11:48
Origineel gepost door marjam123
het verschilt per persoon vind ik... net zoals hier in nederland... de 1 is wel te vertrouwen... de ander niet...
xx
Ja ik ben het daar ook wel mee eens, het is alleen zo dat een paar rotte appels(die alleen voor papieren trouwden) dus wel voor wantrouwen hebben gezorgd over mensen uit marokko. Ieder persoon wil natuurlijk een goede start maken en als je in je achterhoofd blijft twijfelen over de trouwreden van je partner doet het je huwelijk geen goed, lijkt mij.
inderdaad Sjemmelia
, het is alleen zo dat een paar rotte appels(die alleen voor papieren trouwden) dus wel voor wantrouwen hebben gezorgd over mensen uit marokko
liefs
Tangaoui_4_life
23-09-2004, 20:34
Met een meisje uit marokko trouwen is ook niet altijd 100%.
Sommigen willen ook alleen maar graag naar europa.. En zodra ze hier zijn, papieren hebben en de taal hebben geleerd.... Dan gedragen ze zich anders. Ik ken veel gevallen waarin gelijk na de papieren te hebben ontvangen een scheiding is aangevraagd. Zelfstandig zijn gaan wonen, en af en toe een "rijke" getrouwde turkse of egyptische vriend hebben. En rijkelijk van het nachtleven gaan "leven"..
Niet iedereen is hetzelfde.. Maar het is moeilijk vantevoren vast te stellen of iemand jou wil.. Of jouw papieren..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.