Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat willen jullie later in de toekomst berijken??????

islamlove
18-11-2002, 12:00

sallam erlikom brothers en sisters, wat willen jullie later in de toekomst bereiken!!!! ik vind het leuk om te weten hoe jullie er over denken in de toekomst. je hoe niet dingen te zeggen die je niet wil zeggen je kunt me dan ook gewoon mailen zo dat ik het weet als je het wil????? liefs jullie sister (moslima)

Truth
18-11-2002, 12:05
Origineel gepost door islamlove sallam erlikom brothers en sisters, wat willen jullie later in de toekomst bereiken!!!! ik vind het leuk om te weten hoe jullie er over denken in de toekomst. je hoe niet dingen te zeggen die je niet wil zeggen je kunt me dan ook gewoon mailen zo dat ik het weet als je het wil????? liefs jullie sister (moslima) Je schrijfvaardigheid is niet echt optimaal! Berijken= bereiken

Truth
18-11-2002, 12:08
Origineel gepost door fardou Moet dat dan??? Ik wilde haar hierop wijzen, zodat ze het voor de toekomst niet meer fout schijft! capice!

Military_Minded
18-11-2002, 12:35
Origineel gepost door Truth Ik wilde haar hierop wijzen, zodat ze het voor de toekomst niet meer fout schijft! capice! Het is schRijft....niet schijft!!!!! P-

Military_Minded
18-11-2002, 12:37

Origineel gepost door islamlove sallam erlikom brothers en sisters, wat willen jullie later in de toekomst bereiken!!!! ik vind het leuk om te weten hoe jullie er over denken in de toekomst. je hoe niet dingen te zeggen die je niet wil zeggen je kunt me dan ook gewoon mailen zo dat ik het weet als je het wil????? liefs jullie sister (moslima) Dan zie ik ernog beter uit....heb ik nog meeer geld....ook nog eens een paar kinderen......en een vrouw natuurlijk....inshallah!!! P-

esina
18-11-2002, 12:43
Blijkbaar wil men hier bereiken om zoveel mogelijk op elkaars fouten te letten....

Gentlemen
18-11-2002, 12:46
:confused: hahaha

loella
18-11-2002, 12:48
Ik wil ehmmmmmm Allah hoe 3lem... ik zie wel wat de toekomst brengt... Een ding weet ik wel: Dat mn ouders trots op me zijn en kunnen zeggen kijk dat is nou onze dochter!!! :D:D:D:D

Samiratoen
18-11-2002, 12:52
Later wil ik.... - met de dag jonger worden... - goed leventje en gelukkig zijn - mooie carriere. - en natuurlijk.. een goede moslim zijn INSJA ALLAH xx

ferozkalloe34
13-01-2003, 11:26
het inhoudelijke en het oppervlakkige zijn 2 dingen maar hoe diep wil je graven je zal op een gegeven moment achter komen dat je het leven beter kan nemen zoals het komt en onder tussen je uiterste best doen je hebt het leven en de dood enalles wat er tussen is je gegeven om goede kwaliteiten en eigenschappen op te doen welk weer bepalend is voor later . ik zou de tevredenheid van allah wensen en smeken