Bekijk originele versie : Breng je stem uit voor het Europees Parlement
HaninAEL
28-05-2004, 03:57
Ik stem waarschijnlijk Groenlinks maar ben nog niet zeker. Bij de afwezigheid van de AEL zou mijn keuze nog op D66 of toch de sociaal democraten (PvdA) kunnen vallen.
Jullie gaan toch wel stemmen mensen!?
arabchrstn
28-05-2004, 05:00
Jaheem is van het slag volk dat niet stemt maar wél klaagt...
Origineel gepost door jaheem_ar_roes
Wees dankbaar aan jouw Heer die jou uit 2 druppels schiep,
Een rib van Adam was het toch? :confused:
En verder ben ik bang dat ik niet aan je omroep, hoewel hij erg mooi verwoord is, gehoor geef. Ik ben niet gelovig. En nee, ik ga hier nu geen vergelijkbare oproep plaatsen om je over te geven aan de zegeningen van het atheïsme. Ik denk dat ieder voor zich wel kan uitmaken waar hij/zij in wenst te geloven.
Origineel gepost door HaninAEL
Ik stem waarschijnlijk Groenlinks maar ben nog niet zeker. Bij de afwezigheid van de AEL zou mijn keuze nog op D66 of toch de sociaal democraten (PvdA) kunnen vallen.
Jullie gaan toch wel stemmen mensen!?
MDP staat er niet tussen :D (anders had monsieur Jahjah zeker een stem van HaninAEL)
Gegroet,
AAAbracadaver
28-05-2004, 11:18
VVD, Bolkestein heeft hiervoor ook goed zijn werk gedaan en zover wij weten niet op vreemde billen getikt. :D
Helaas stopt hij er nu mee.
Origineel gepost door Peeej
Ik geloof er helemaal niks van.
Is toch normaal, als ongelovige?
Gegroet,
O vijand van Allah en de mensheid
praat niet meer tegen mij, want ik ga ongelovigen niet meer beantwoorden.
Hierbij roep ik je voor de laatste maal op om je over te geven aan de Schepper van hemelen en aarde, jouw Schepper en mijn Schepper. Onderwerp je aan Hem en aanbidt Hem alleen, en weet dat de deur van berouw altijd geopend is tot op het moment dat je doodsgerochel begint...
Wees dankbaar aan jouw Heer die jou uit 2 druppels schiep, jouw gezichtsvermogen, gehoor en een hart gaf, en een vrije wil en verstand opdat jij je kon onderscheiden van de dieren. Wees dankbaar aan de Heer die jou heeft grootgebracht en gemaakt heeft tot degene die je nu bent door Zijn genade. Probeer eens de zegeningen te tellen die Hij je heeft gegeven, en je zult niet in staat ze zijn te tellen. Waarlijk, elke seconde die je hebt geleefd, is getuige van de geweldige gunsten die Hij je heeft gegeven. Wees Hem daarom dankbaar en wendt je daarom tot Hem in berouw en oprechtheid, en aanbidt Hem daarom alleen, voordat de engel des doods je pad zal kruisen, en het te laat zal zijn om nog iets aan je toestand te veranderen.
Vrees jouw Heer, en vrees de dag waarop je ter verantwoording zult worden geroepen voor hetgeen je op deze aarde hebt verricht, en waarop niets zal worden verborgen. Wendt je in dankbaarheid tot je Heer opdat Hij je zal vergeven voor je zonden en Hij jou van Zijn welbehagen zal laten proeven en je toe zal laten tot Zijn paradijs, en je van de bestraffing in het eeuwige brandende vuur zal redden.....
Redt jezelf voordat je doodsgerochel begint...
Vrede zij met degenen die rechtgeleid zijn
ha ha ha grappenmaker
ik kan altijd zoooo hard om jou lachen
keep up the good work, make my day and make me smile!
ik ook VVD.
Tijd voor een wat rechtser beleid in Europa om een 'denkbeeldige' muur te bouwen om ons continentje...
Hoogervorst
28-05-2004, 11:52
Nergens, omdat het Europees Parlement echt werkelijk voor niets staat. Een onwettig instituut in mijn ogen. Daarom zal ik niet stemmen.
Saartje20
28-05-2004, 12:02
O vijand van Allah en de mensheid
praat niet meer tegen mij, want ik ga ongelovigen niet meer beantwoorden.
Hierbij roep ik je voor de laatste maal op om je over te geven aan de Schepper van hemelen en aarde, jouw Schepper en mijn Schepper. Onderwerp je aan Hem en aanbidt Hem alleen, en weet dat de deur van berouw altijd geopend is tot op het moment dat je doodsgerochel begint...
Wees dankbaar aan jouw Heer die jou uit 2 druppels schiep, jouw gezichtsvermogen, gehoor en een hart gaf, en een vrije wil en verstand opdat jij je kon onderscheiden van de dieren. Wees dankbaar aan de Heer die jou heeft grootgebracht en gemaakt heeft tot degene die je nu bent door Zijn genade. Probeer eens de zegeningen te tellen die Hij je heeft gegeven, en je zult niet in staat ze zijn te tellen. Waarlijk, elke seconde die je hebt geleefd, is getuige van de geweldige gunsten die Hij je heeft gegeven. Wees Hem daarom dankbaar en wendt je daarom tot Hem in berouw en oprechtheid, en aanbidt Hem daarom alleen, voordat de engel des doods je pad zal kruisen, en het te laat zal zijn om nog iets aan je toestand te veranderen.
Vrees jouw Heer, en vrees de dag waarop je ter verantwoording zult worden geroepen voor hetgeen je op deze aarde hebt verricht, en waarop niets zal worden verborgen. Wendt je in dankbaarheid tot je Heer opdat Hij je zal vergeven voor je zonden en Hij jou van Zijn welbehagen zal laten proeven en je toe zal laten tot Zijn paradijs, en je van de bestraffing in het eeuwige brandende vuur zal redden.....
Redt jezelf voordat je doodsgerochel begint...
Vrede zij met degenen die rechtgeleid zijn
Ja en toen kwam er ene ridder genaamd Parcival of zo met zijne paard en zwaard tevoorschijn uit de bosjes, om samen met zijne vazal in een tergende queeste die heilige graal te vinden,het vuur van het boze oog te bestrijden en "Zij die zijn pad kruisen en zijne vijanden" het hoofd af te hakken! "Zie daar! o Gij tergende vuurzee, land van de ondergaande zon! Nimmer zal ik mij in uwe pad laten ontsluieren!! Minne lieftallige jonkvrouw Brunhilde wachtet in ene donkere kerker,al smachtende naar de verlossing van hare geliefde ." Ja en toen ging zijn mobiel af :rolleyes:
Zo dat was leuk, nog iemand een verhaaltje?
Origineel gepost door Abracadaver
VVD, Bolkestein heeft hiervoor ook goed zijn werk gedaan en zover wij weten niet op vreemde billen getikt. :D
Helaas stopt hij er nu mee.
Partij komt me niet bekend voor, maar het feit dat bisses het met u eens is, geeft me al de neiging om je net als bisses te beschouwen. Dit nadat ik hubal iets hoger begon in te schatten.
Gegroet,
Origineel gepost door Saartje20
Ja en toen kwam er ene ridder genaamd Parcival of zo met zijne paard en zwaard tevoorschijn uit de bosjes, om samen met zijne vazal in een tergende queeste die heilige graal te vinden,het vuur van het boze oog te bestrijden en "Zij die zijn pad kruisen en zijne vijanden" het hoofd af te hakken! "Zie daar! o Gij tergende vuurzee, land van de ondergaande zon! Nimmer zal ik mij in uwe pad laten ontsluieren!! Minne lieftallige jonkvrouw Brunhilde wachtet in ene donkere kerker,al smachtende naar de verlossing van hare geliefde ." Ja en toen ging zijn mobiel af :rolleyes:
Zo dat was leuk, nog iemand een verhaaltje?
een kus ben je vergeten toe te voegen aan jouw verhaaltje.
Gegroet,
Origineel gepost door amina01
Partij komt me niet bekend voor
't Is nochthans één van de grootste partijen van Nederland.
Origineel gepost door dArc
't Is nochthans één van de grootste partijen van Nederland.
Waarschijnlijk net niet interessant, ik gok op iets als Vlaams Blok?
Gegroet,
Origineel gepost door bisses
ik ook VVD.
Tijd voor een wat rechtser beleid in Europa om een 'denkbeeldige' muur te bouwen om ons continentje...
Alsof het beleid nu niet rechts genoeg is :D
Rechtser kan je het niet krijgen, tenzij je dus echt een muur bouwt om Europa -type- Berlijnse muur :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.