Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help, Ik heb serveersters nodig!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
28-05-2004, 00:59

Salamoe alaikoem warahmatoe lahie wabarakatoe zusters, Ik heb binnekort een bruiloft en ik ben dringend op zoek naar serveersters. Dus als er iemand interesse heeft, zou dan iemand alsjeblieft prive willen reageren. Please antwoordt snel, want het is dringend. Djzaka lahoe khairan.

Hbilaatje
28-05-2004, 11:23
Saada zijn hele goeie serveerster ze decoureren de zaal, en serveren eten voor de mensen en je kan ook een lopend buffet doen, waar ze dan achter staan en mensen eten op een bord scheppen ze zijn heel erg goed en hun eten is overheerlijk gewoon:D:iluvu:

Rania25
28-05-2004, 13:51
ik ken goede serveersters inc. afwas hulp ze kosten 75 euro pp maar ik wil wel weten voor welke datum je ze nodig hebt, voor meer info kan je me bellen op 0641885443, en alvast gefeliciteerd groetjes rania

Najib26
29-05-2004, 12:55
Waarom, waarom, waarom zo'n geldverspilling? De beste bruiloft is een bescheiden bruiloft. Geldverspilling is haram. Hoe wil je dat Allah het huwelijk zegent? Ik heb bruiloften van familie meegemaakt en dat was klein en bescheiden, zoals het hoort. Bij de bruiloft van mijn broer heb ik meegeholpen om eten bij de mannen te brengen. Daar heb je echt geen serveersters voor nodig.

jamalb4
29-05-2004, 12:58

Origineel gepost door Najib26 Waarom, waarom, waarom zo'n geldverspilling? De beste bruiloft is een bescheiden bruiloft. Geldverspilling is haram. Hoe wil je dat Allah het huwelijk zegent? Ik heb bruiloften van familie meegemaakt en dat was klein en bescheiden, zoals het hoort. Bij de bruiloft van mijn broer heb ik meegeholpen om eten bij de mannen te brengen. Daar heb je echt geen serveersters voor nodig. Hahaha, ik mag die najib wel! :D

Najib26
29-05-2004, 13:03
Origineel gepost door missxtanger Het is niet voor mij. Ik bn niet degene die gaat trouwen. En je hebt helemaal gelijk. Het is geldverspilling. Waarom help je dan? Als een bekende mij vraagt of ik een muziekband kan regelen, dan zeg ik: sorry ik wil je best helpen, maar niet met het harame, dat mag je zelf doen. Al was het mijn broer of zus, dan zou ik het ook niet doen.

romaisah
30-05-2004, 12:18
Salaam alaikoem, Enerzijds begrijp ik wel dat dit gezien wordt als geldverspilling. Een bruiloft hoort inderdaad bescheiden te zijn en moet nog aan tal van andere dingen voldoen, wil je dat je feest gezegend wordt. Maar als je je bedenkt dat je tegenwoordig serveersters kunt nemen, die de hele avond je feest op rolletje laten lopen, voor een geringe prijs, ipv die dure cateraars van tegenwoordig die per avond makkelijk minstens 6000 euro van je vragen, dan vind ik dit al een stap in de goede richting. Maar Allah 3ehlem. En voorts is het ook vaak zo dat de moeder of de zussen van de bruid het hele feest niet meemaken omdat er toch iemand moet koken en serveren etc. Het is dan wel prettig dat anderen dat werk van je overnemen, mits zij er niet te veel voor vragen, zodat moeders en zussen volop kunnen genieten van de laatste dag met zus of dochter... Heel veel succes met het regelen van het huwelijk van je tante. Beslemma

beni_bouyachie
31-05-2004, 13:59
Sultan decorations - Almere Mob : 06-121 86 364 Website : www.sultandecorations.com Ook voor salades en bediening ©DJNADIA.NL Suc6 meid

soennia83
31-05-2004, 23:02
Salaam alaikom warahmatollah, decoratie e.d. dat is pas geldverspilling en helemaal nergens voor nodig. Maar serveersters zijn bijna altijd wel nodig als je een grote familie hebt. Ik heb afgelopen weekend een bruiloft van mijn nicht meegemaakt en ze had geen serveersters of afwashulp. Al haar zussen, tantes en familieleden hebben geholpen, ze hebben niet eens kunnen genieten van de bruiloft. Dat kan toch niet? Ik bedoel hulp voor 75 euro per persoon dat is VET goedkoop! En dan kunnen je familieleden tenminste uitrusten in plaats van te zeggen: Ik wou dat dit voorbij was. wasalaam

toety
31-05-2004, 23:08
Origineel gepost door soennia83 Salaam alaikom warahmatollah, decoratie e.d. dat is pas geldverspilling en helemaal nergens voor nodig. Maar serveersters zijn bijna altijd wel nodig als je een grote familie hebt. Ik heb afgelopen weekend een bruiloft van mijn nicht meegemaakt en ze had geen serveersters of afwashulp. Al haar zussen, tantes en familieleden hebben geholpen, ze hebben niet eens kunnen genieten van de bruiloft. Dat kan toch niet? Ik bedoel hulp voor 75 euro per persoon dat is VET goedkoop! En dan kunnen je familieleden tenminste uitrusten in plaats van te zeggen: Ik wou dat dit voorbij was. wasalaam helemaal mee eens :goedzo:

chebba_soumaya
01-06-2004, 01:29
hey dame, Ik ken hele goede serveersters, echt waar. Ze zijn professioneel, aardig en snel. Ze wassen af en bedienen alles wat bediend moet worden. tel: 0612186364 en vraag naar najat!! ps: Je zult er echt geen spijt van krijgen!! groetjes soumaya

Pagina's : [1] 2