Bekijk originele versie : klonbys:er valt 35 duizend euro te verdienen ....
said_denhaag
27-05-2004, 23:59
Nog geen verdachte in onderzoek serieverkrachter 27-05-2004
De politie is nog steeds op zoek naar de Utrechtse serieverkrachter, die ondanks eerdere berichten nog steeds vrij rondloopt. De verkrachter kan worden geïdentificeerd door zijn DNA-profiel. Het onderzoek naar de serieverkrachter is gestart in augustus 1995. Tot nu toe zijn er 3.500 tips naar voren gekomen en onderzocht.
Er zijn 288 mannen onderzocht op DNA-profiel, waarna is vastgesteld dat zij uitgesloten konden worden als mogelijke dader omdat het niet overeenkwam met het DNA-profiel van de dader. Daarnaast zijn detentiebestanden nagetrokken op basis van het signalement van de serieverkrachter. Hetzelfde is gedaan bij tbs-klinieken.
Er wordt gebruik gemaakt van opsporingsberichtgeving en er is een beloning uitgeloofd voor de tip die leidt tot de oplossing van de misdrijven. Er werken gemiddeld vijf rechercheurs aan het onderzoek. Dit heeft echter nog niet geleid tot een verdenking of aanhouding.
De Utrechtse serieverkrachter was aanvankelijk actief in de periode augustus 1995 tot en met februari 1996. In die periode pleegde hij zes verkrachtingen en deed hij twaalf pogingen tot verkrachting. Op 24 oktober 2001 sloeg hij opnieuw toe in Bilthoven. Een beroving van een vrouw twee dagen ervoor wordt ook in verband gebracht met de serieverkrachter. De beloning voor de tip die leidt tot de oplossing van de misdrijven bedraagt 35 duizend euro.
ik denk dat het om en nederlander gaat ,maar weet het niet zeker :D corrie welkom back :giechel:
Yep, het is een blonde blanke man...maar dat was allang bekend.
Is er geen moderator hier die uit Utrecht komt, geven we die gewoon aan. :D
said_denhaag
28-05-2004, 00:12
klonbyz wie zal het anders zijn dan ? dan en blondman .
deliana misschien is hij het wel je weet nooit ,geef hem snel aan
Khanoussi
28-05-2004, 00:32
Ik zit eigenlijk op Klonbyz verslag te wachten over de pantoffelmoord in Brunssum!
Maar hij is een beetje laat er mee
/me wacht nog even af
Origineel gepost door Khanoussi
Ik zit eigenlijk op Klonbyz verslag te wachten over de pantoffelmoord in Brunssum!
Maar hij is een beetje laat er mee
* Khanoussi wacht nog even af
Daar kan je genoeg over lezen bij je vrienden van NR :zwaai:
Doe ze daar gelijk de groeten van Klon...is op 1 dag 3 keer gebanned(even laten rusten en dan ga ik weer)...omdat ze negatieve berichtgeving omtrent hollanders niet echt waarderen.Daar raken ze nogal opgewonden van het pantoffelmoord verhaaltje.
Maar daar hebben we het niet over......het gaat nu om onze blonde blanke seksueel gefrustreerde vriend :zwaai:
Origineel gepost door Deliana
Is er geen moderator hier die uit Utrecht komt, geven we die gewoon aan. :D
DonAgewan :D wel eerst zn haar blonderen :p
DonAgewan
28-05-2004, 11:45
Ja Ja daar zat ik al op te wachten :D
Hij schijnt in zeist 2 maal gesignalleerd te zijn op de fiets door een verpleegster en 1 maal zat ze naast hem in de trein uit Culemborg naar Utrecht.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.