Bekijk volle/desktop versie : Een palestijnse baby is geboren met een steentje in zijn handje. Genaamd Mohamed Joua



27-05-2004, 23:57

Citaat door cyberhicham82:
Wasalaam 3Alikoêm WaRahmatu'Allah Wa Ta'Ala WaBarakatuhu lieve broeders en lieve zusters
---------------------------------------------------------------------------------


Soubhana'Allah zal dit messchien een teken kunnen zijn voor de moslims om op jihaad te gaan??

Allah de meest verhevene zegt in de qoran over jihaad

Allah heeft het strijden (Jihaad) verplicht gemaakt voor de Moslims en Allah heeft hieraan vele hoofdstukken en verzen in de Quran opgedragen zoals:
€œRukt uit, licht of zwaar, en strijd met jullie bezittingen en jullie levens op de Weg van Allah, dat is beter voor jullie, als jullie het weten.” Attauba(9) vers 41
En: “De strijd is jullie verplicht, terwijl jullie er een afkeer van hebben. Maar het kan zijn dat jullie afkeer van iets hebben, terwijl het goed is voor jullie; en het kan zijn dat jullie van iets houden, terwijl het slecht is voor jullie. En Allah weet, terwijl jullie niet weten.” Al-Baqara(2) vers 216
Het strijden is van nature niet geliefd door de menselijke ziel vanwege de kans om gedood te worden, gevangen genomen te worden, verwondingen op te lopen, bezittingen te verliezen of de vernietiging van het land waarin iemand leeft. Maar hiertegenover heeft Allah een onvoorstelbare beloning klaar gemaakt, die niet voor mogelijk gehouden kan worden door een menselijke ziel, voor degenen die gehoor geven aan Zijn oproep.

De verzen uit de Qoran en de Soenna van de Profeet s.a.w.s. moedigen aan om Jihaad te verrichten en hebben de beloning voor deze daad heel duidelijk gemaakt. Degenen die Jihaad praktiseren worden door Allah geprezen en hun worden de gunsten uitgelegd die zij zullen ontvangen van hun Heer. Dit is zo omdat de Moejahidien de soldaten van Allah zijn. Allah zal hun gebruiken om Zijn godsdienst op aarde te vestigen, de macht van Zijn vijanden te vernietigen en door hun zal Hij de Islam beschermen
En het zijn de Moejahidien die tegen de vijanden van Allah vechten, zodat alleen Allah gediend zal worden, zonder deelgenoten en zodat Zijn woord superieur aan alle andere godsdiensten en ideologieën word. Allah nodigt de gelovigen hiernaar uit, en belooft hen in de volgende verzen een immense beloning.

deel1 willen jullie nog meer weten dan stuur ik nog oke
.

28-05-2004, 00:45


heb je ook een tekst waarin staat dat die baby met een steentje in zijn hand is geboren....

28-05-2004, 10:53

Citaat:
Origineel gepost door Omar17
heb je ook een tekst waarin staat dat die baby met een steentje in zijn hand is geboren....
Inderdaad

28-05-2004, 14:43
soebhannaALLAH

28-05-2004, 15:03



Citaat:
Origineel gepost door cyberhicham82
er staat ook foto baby als je wil zien geeft me je email
oke is goed ik pm je wel...

28-05-2004, 15:05

Citaat:
Origineel gepost door cyberhicham82
er staat ook foto baby als je wil zien geeft me je email
maar ik had er eentje gezien met ALLAH op de voorhoofd van een tweeling.... in maleisie

30-05-2004, 15:48
omar_ighar@hotmail.com

ik heb die foto nog van die maleise tweeling...

30-05-2004, 16:09
ik weet alleen niet meer waar....

07-06-2004, 19:59
die heb ik omar ...maar stuur jij eerst deze picca ...naar me toe