Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : erwin ik hoop dat je die straf echt krijg ,maar denk het niet ......

Pagina's : [1] 2

said_denhaag
27-05-2004, 23:47

Erwin V. hoort 18 jaar eisen voor moord op de Dam 27-05-2004 Erwin V. heeft donderdag voor de Amsterdamse rechtbank 18 jaar voorwaardelijk horen eisen. V. zou de man zijn die op 6 december 2003 de 33-jarige Bulgaarse crimineel Constantin Dimitrov op klaarlichte dag op de Dam door het hoofd schoot. Dimitrov stierf ter plaatse. Zijn vriendin, het Bulgaarse fotomodel Tsetsi Petkova raakte zwaargewond bij de schietpartij. V. sloeg een arm om Dimitrov heen terwijl hij het pistool op zijn hoofd zette en schoot. De kogel ging door het hoofd en kwam er bij zijn linker wenkbrauw weer uit. Vervolgens kwam de kogel terecht in het hoofd van Dimitrovs vriendin, zo beschrijft de Amsterdamse zender AT5 de schietpartij. ik zeg nee tegen zinloosgeweld :D

Deliana
27-05-2004, 23:55
Ach wat is zinloos geweld. :D Maar voor zo'n koelbloedige daad vind ik 18 jaar wel passend.

said_denhaag
28-05-2004, 00:00
Origineel gepost door Deliana Ach wat is zinloos geweld. :D Maar voor zo'n koelbloedige daad vind ik 18 jaar wel passend. ja dat is waar .daarom hoop ik ook dat hij die straf krijgt :D

Deliana
28-05-2004, 00:02
Zullen we er een poll van maken :D

said_denhaag
28-05-2004, 00:03

Origineel gepost door Deliana Zullen we er een poll van maken :D is goed .jij stelt de vragen en ik beantwoord ze :D

Deliana
28-05-2004, 00:05
Origineel gepost door said_denhaag is goed .jij stelt de vragen en ik beantwoord ze :D Das geen poll, das een quizzzzzzzzzzz :D

said_denhaag
28-05-2004, 00:09
Origineel gepost door Deliana Das geen poll, das een quizzzzzzzzzzz :D nou beging jij maar dan .ik volg je wel :D

arabchrstn
28-05-2004, 00:22
Ach, zolang het een Bulgaarse crimineel is, vind ik het redelijk zinvol geweld. Laat ze elkaar maar afmaken, bespaart ons een hoop belastingcentjes aan rechtzaken enzo...

Deliana
28-05-2004, 00:31
Origineel gepost door arabchrstn Ach, zolang het een Bulgaarse crimineel is, vind ik het redelijk zinvol geweld. Laat ze elkaar maar afmaken, bespaart ons een hoop belastingcentjes aan rechtzaken enzo... Wat dacht je van tbs, weet je wat dat kost :D

arabchrstn
28-05-2004, 00:39
Origineel gepost door Jassino Je zegt eindelijk iets nuttigs. Dank je. Nu jij nog.

Sephiroth
28-05-2004, 01:12
Origineel gepost door said_denhaag Erwin V. hoort 18 jaar eisen voor moord op de Dam 27-05-2004 Erwin V. heeft donderdag voor de Amsterdamse rechtbank 18 jaar voorwaardelijk horen eisen. V. zou de man zijn die op 6 december 2003 de 33-jarige Bulgaarse crimineel Constantin Dimitrov op klaarlichte dag op de Dam door het hoofd schoot. Dimitrov stierf ter plaatse. Zijn vriendin, het Bulgaarse fotomodel Tsetsi Petkova raakte zwaargewond bij de schietpartij. V. sloeg een arm om Dimitrov heen terwijl hij het pistool op zijn hoofd zette en schoot. De kogel ging door het hoofd en kwam er bij zijn linker wenkbrauw weer uit. Vervolgens kwam de kogel terecht in het hoofd van Dimitrovs vriendin, zo beschrijft de Amsterdamse zender AT5 de schietpartij. ik zeg nee tegen zinloosgeweld :D 18 jaar zal hij nooit opgelegt krijgen, hooguit 12 jaar

bisses
28-05-2004, 11:34
Origineel gepost door Jassino Dan moet Balkenende en zijn bende zijn soldaten + apache helikopters uit Irak terug halen als deze zep uit zijn Christelijk sociaal achtergrond een goed voorbeeld wil scheppen over 'zinloos geweld' En waar hebben wij het hierover? een Bulgaar die iemand neer knald.. big deal. wederom: HA HA HA HA HA of nee, deze is eigenlijjk niet zo grappig. Dit is gewoon stieren stront en englais.

arabchrstn
28-05-2004, 20:24
He he Jassino, je zegt eindelijk iets nuttigs.

Pagina's : [1] 2