Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kunnen we 1 standpunt hebben??

Pagina's : [1] 2 3 4

Hamas_C
27-05-2004, 23:17

Kunnen wij jongeren wel eens met 1 standpunt over en onderwerp naar buiten komen! Of zitten we nog steeds in groep 3 dat we uit eigenwijsheid gewoon niet het zelfde willen zeggen?? Ik heb het over het algemeen! Maar we kunnen Palestina als voorbeeld nemen!

Hamas_C
27-05-2004, 23:23
Kun je ook uitleggen waarom je die keuze gemaakt hebt??

Hamas_C
27-05-2004, 23:33
Waarom heeft niemand gelijk?? Ik had die leuze weg moeten laten!! Geef een reden!! Ik vind dat Hamas beter zit dan de Joden, omdat de Joden de bezetters zijn en de palestijnen afgemaakt worden en daardoor gaan de palestijnen in opstand komen, dat kan zelfs een ongeschoolde voor spellen! Welk volk die bezet is of was is nooit in opstand gekomen!??? Daarom!! Niemand! En daardoor gaan ze aanslagen plegen! En ik vind dat goed! Omdat de hele wereld niks doet tegen Israel! En dat hun, de moedige strijders het niet opgeven en goed terug vechten!! Kijk naar de feiten en niet naar de onzin die iedereen zegt en verteld! Dan kom je tot de conclusie dat de Jaden 100% verkeerd zitten!

said_denhaag
27-05-2004, 23:36
is het gezellig om in je eentje op en topic te chatten ?ahahahahaha

Deliana
27-05-2004, 23:58

Hij quote zichzelf nog niet, dus het valt nog mee :D

Deliana
28-05-2004, 00:00
Oh, ik heb "geen van bijden" gestemd. Ik zocht naar "geen van beiden" maar die stond er niet bij. Motivatie, allebei hebben ze in hun eigen ogen gelijk, en beiden maken dezelfde domme fout.

said_denhaag
28-05-2004, 00:02
Origineel gepost door Deliana Hij quote zichzelf nog niet, dus het valt nog mee :D mooie avatar trouwens :D

Deliana
28-05-2004, 00:04
Origineel gepost door said_denhaag mooie avatar trouwens :D Thanks, ik werd een beetje misselijk van dat buikdansen, dus vandaar :D

king_of_asilah
28-05-2004, 01:45
Origineel gepost door said_denhaag is het gezellig om in je eentje op en topic te chatten ?ahahahahaha Wat wil je leuk doen? :( Jij bent er toch ook? Jij reageert toch ook? Dan is het dus wel de moeite waard om te reageren. :zwaai: No hard feelings bro!

Blizzard
28-05-2004, 01:47
De enige waar ik voor ben zijn de MOSLIMS.

HaninAEL
28-05-2004, 01:52
In de Palestina kwestie is het moeilijk om niet op 1 lijn te zitten lijkt mij. Het is duidelijk wie de bezetter en dus agressor is en wie de onderdrukten en dus zij die legitiem verzet plegen zijn. Alleen als je een zionist bent of rechtse Israelier dan kun je voor de terroristen (lees Israel) zijn.

AAAbracadaver
28-05-2004, 11:03
Hoewel ik het niet eens ben met de huidige politiek van Sharon, hebben de Palestijnen een groot deel van hun ellende aan hun eigen "leiders" te danken. Dit begon al in 1948 toen ze hun geld op de kaarten van de Arabische leiders inzetten en vervolgens verloren. De Arabische landen zijn door hun herhaaldelijke agressie verantwoordelijk voor het Israel zoals het nu bestaat.

AAAbracadaver
28-05-2004, 11:13
Origineel gepost door Barcelona De VS houdt het in stand, ze moeten op een of ander manier haar wapens aan iemand kwijt..:) Barca De vs steunt Israel de laatste 30 jaar. In 1948 werden zij door niemand gesteunt en de Arabische landen zouden het varkentje wel even wassen. De Palestijnen moesten maar even verhuizen tot de laatste jood was verdreven en dan kregen ze het land wel terug van hun arabische "vrienden". Maar je kan de huid van de beer niet verkopen voordat hij geschoten is. Dit resulteerde dus in grote palestijnse vluchtelingenkampen in Jordanie. Jordaniers hebben net als alle Arabieren echter weinig op met de palestijnen en slachten deze in de jaren 70 op grote schaal af. Iets wat graag vergeten wordt door alle dappere internet muhajedien hier, er kleeft net zoveel palestijns bloed aan arabische handen als aan Israelische. Met dit laatste in gedachten durf ik te stellen dat als de Arabische landen wel ooit Israel hadden overwonnen er nog steeds geen zelfstandig Palestina was geweest, maar dat ze de buit onderling verdeelt was.

AAAbracadaver
28-05-2004, 11:23
Origineel gepost door Barcelona Abra. dat is jouw visie. Ik heb een andere visie.... Een feit blijft dat de VS schuldig en verantwoordelijk is voor de escalatie van geweld en de wapenvoorziening in het Midden-Oosten... Barca Niet alleen de VS, de meeste huidige conflictenhaarden in de wereld zijn uitvloeisels van de koude oorlog waar 1 kant gesteunt werd door de VS en de andere door de USSR. Als de steun werkelijk zo eenzijdig van de VS was afgekomen, had een Arabier met een kromzwaard tegenover een Israelier met een m16 gestaan. Het wapentuig kwam van beide kanten aan de migs en ak47's te zien.

Danielle2
28-05-2004, 14:42

Optie 5, namelijk "vrede voor beide volken". Was je die optie vergeten te vermelden? Heel simpel, kappen met aanslagen, kappen met bezetten, delen dat land en minstens 100 jaar niet met elkaar praten om af te koelen. Maak mij premier en ik heb het in drie dagen gefixed. Shalom Salaam Peace

Pagina's : [1] 2 3 4