Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : - een vraagje aan de getrouwd,verloofde vrouwelijke leden-

riffiette
27-05-2004, 22:55

Ik vroeg me af hoe het allemaal in zn gangetje ging toen jullie man, verloofde, aanstaande je hand kwam vragen?? Kende je die persoon al op voorhand?? had je der een relatie mee?? of misschien is het gewoon een neef die je via via leerde kennen? of iemand die je pas voor de eerste keer zag toen hij bij je thuis kwam ??? :) kben echt benieuwd shokran :zwaai:

ik_oke_is
27-05-2004, 22:58
ik zag haar in de bakkerij; twee dagen later ging ik naar haar thuis ; een week later waren we verloofd , drie weken later getrouwd :maf:

riffiette
27-05-2004, 23:02
Origineel gepost door ik_oke_is ik zag haar in de bakkerij; twee dagen later ging ik naar haar thuis ; een week later waren we verloofd , drie weken later getrouwd :maf: zou kunne :o ik ken iemand ( man ) die haar zag bij haar thuis, volgende dag , aanvragen, 3 dagen later verloving , 1 maand later getrouwd, en nu tbarkellah een kindje :Iluvu: ni spotten, alles kan :kwaad:

riffiette
27-05-2004, 23:09
safé?? niemand anders die zijn verhaal of iets hierover kwijt wil???? wat hebben jullie liever dames, een relatie of eerst bij je thuis komen en dan pas leren kennen ??

_monsterje_
27-05-2004, 23:12

ik kende hem al had een relatie met hem.. de dag dat hij om mijn hand kwam vragen was ik echt zo zenuwachtig niet normaal.... :maf:

riffiette
27-05-2004, 23:13
Origineel gepost door _monsterje_ ik kende hem al had een relatie met hem.. de dag dat hij om mijn hand kwam vragen was ik echt zo zenuwachtig niet normaal.... :maf: ja, kan ik geloven ja :hoera: nog iemand??

seloua18
27-05-2004, 23:17
Ik kende hem,maar nooit een relatie gehad.Ik praate niet eens met hem.En nu al weer 6 jaar getrouwd alhamdoelillah

riffiette
27-05-2004, 23:19
Origineel gepost door seloua18 Ik kende hem,maar nooit een relatie gehad.Ik praate niet eens met hem.En nu al weer 6 jaar getrouwd alhamdoelillah alhamdolilah :goedzo: veel geluk nog meid :blauwkus:

UndercoverAngel
28-05-2004, 08:35
Ik kende hem een jaar toen hij om mijn hand kwam vragen.. We zijn nu verloofd en gaan Insha Allah over een paar maanden trouwen.. :) Ik was ook heel zenuwachtig toen hij met zijn ouders kwam.. Achteraf besefte ik me dat dat nergens voor nodig was geweest! .:UcA:.

sammy_boeffie
28-05-2004, 09:48
Ik kende hem 2 en een half jaar, en nu zijn we verloofd:D Na de zomer vakantie gaan we trouwen Inscha Allah:Iluvu:

waima19
28-05-2004, 11:12
bij mij was echt graapig gegaan eenmeisje waar ikgewoon soms mee omging vond hem wel leuk en zij een keer tegen mij he meisie wallah als hij mij om een hand zou vragen,zou ik echt wel ja zeggen...ik zij zo ja hoor jij met hem...nou ik vind hem niet echt bij jou passen..hij is heel erg serieus en jij??????????? maar ik had helemaal geen aandacht voor hem of zo almoehim een paar maanden later hoorde ik van mijn moeder..ja lieverd er willen mensen om jou hand komen vragen enzo.. ik vroeg zo wei wie...ze zij ja die jongen die bij de marokkanse winkel werkt..want iedereen kon hem hij had een marokkaanse winkel...ik geloofde gewoon mijn eigen moeder niets eens...daarna kwam mijn vader en hij zij het zelfde tegen mij....o mijn vader vond hem de ideaale man voor mij ,want hij respectvol lief en gelovig.....maar hij er wel bij je moet zelf weten a benti.is jou keuze.... nou ik zei tegen mijn moeder ik ga eerst kijken hoe hij re ookal weer uit zag want ik ging niet meer zo vaak naar die winkel en was hem een beetje vergeten hoe hij eruit zag...mijn moder zij oke moet je zelf weten...maar wel snel een beslissing nemen,want ze willen snel een antwoordt..dus ik daar naar toe...schaamde me volldeig...ik deed net of ik iets wou kopen en nam glazen mee ze3ma..ik zij zo tegen hem wil je het inpakken voor je me en hij zij ja is goed...en weetje dames hij deed daar wel 20 minuten over zodat hij me wat langer kon bekijken hahahah.ewa ik kwam thuis en mijn ma zij ewa ja of nee..ik keek mijn ma aan en zij ja waarom niet hij is wel leuke jongen....maar dames ik vond het een eer toen hij mijkwam vragen...want echt veel meisje s wouden met hem trouwen...toen waren ze bij ons gekomen en nu zijn wij verloofd en over een paar maanden gaan wij inshalah trouwen. en ik ben echt gelukkig met hem...wallah nu pas weet ik wat liefde is echt waar dames... ik hoop inshalh dat het zo blijft ma3a salama zuster van me ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal

_SiMa_FoR_LiFe_
28-05-2004, 11:33
Leuk man Waima19!!!!!!!! Ik ben echt blij voor je en vind het leuk om het te horen :D

miss_rif21
28-05-2004, 11:54
ik ben nu al drie jaar getrouwt met me neef.ik woon in frankrijk waar hij is. ik kende hem niet echt want we praten toen niet met elkaar maar nu hamdoelilah ben ik heel gelukkig.volg je hart en ga er voor als je er klaar voor bent.de eerste stap en de grooste is moeilijk maar het komt insallah in orde. ik wens je echt veel geluk met de toekomstige man . heel veel liefs karima uit Frankrijk

riffiette
28-05-2004, 13:55
Origineel gepost door miss_rif21 ik ben nu al drie jaar getrouwt met me neef.ik woon in frankrijk waar hij is. ik kende hem niet echt want we praten toen niet met elkaar maar nu hamdoelilah ben ik heel gelukkig.volg je hart en ga er voor als je er klaar voor bent.de eerste stap en de grooste is moeilijk maar het komt insallah in orde. ik wens je echt veel geluk met de toekomstige man . heel veel liefs karima uit Frankrijk ahhh mooi :Iluvu: en ja is inderdaad moeilijk :( waima19---> leuk verhaal :goedzo: kwens je nog veel geluk toe :blauwkus: