Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Surinaamse jongen.

Pagina's : [1] 2 3

IkBenSaliha
27-05-2004, 22:23

Vandaag kwam ik toevallig een surinaaamse jongen tegen. Hij is twee jaar terug bekeerd tot de islam. Ik ken hem vrij goed. Ik kwam hem vandaag tegen op de station, hij komt naar mij toe, vraagt of alles goed gaat en zo raakte we aan de praat. Een stel Marokkaanse jongens die ik alleen van zien ken, die liepen langs mij en riepen tazzz. En in het berbers dat ik me moest schamen dat ik met een donkere jongen aan de praat was. Omdat hij een ander huidskleur had, niet te geloven. Ik werd zo kwaad, en vertelde het ook aan die jongen. Hij werd niet kwaad, slecht dat ze hun straf zullen tegenkomen als hun zo door gaan. Ik snap soms sommige Marokaanse jongens niet, zelf doen ze de gekste dingen en dat is geen foute boel.... Maar als een Marokkaans meisje met een donkere jongen die Islamitisch is mee aan de praat is.... Dan is het wel foute boel. Ik ben er van overtuigd dat ik niets slecht heb gedaan. Zelfs iets goeds. Want iedere keer als ik met hem aan het praten ben dan leer ik iets bij wat met de islam te maken heeft en hij ook soms van mij. Dus wat is hier de probleem??

Schatjee
27-05-2004, 22:24
Tja marokkanen he :jammer:

nadorlady15
27-05-2004, 22:27
ewa jah zo doen ze altijd tenminste sommige dan

houdat
27-05-2004, 22:27
Mgharba :jammer:

praatjes
27-05-2004, 22:29

Die jongens hebben gelijk die taz zeiden wat is met jou??

mocro_chicaaa
27-05-2004, 22:33
we willen zo graag dat mensen zich bekeren tot de islam en vinden ze eindelijk de goede weg...worden ze nog steeds door ons buitengesloten :jammer:

IkBenSaliha
27-05-2004, 22:36
Origineel gepost door praatjes Die jongens hebben gelijk die taz zeiden wat is met jou?? Nu is de vraag aan jou... wat is hier verkeerd aan. Waar heb ik die tazz aan verdiend?? :maf: :kwaad:

praatjes
27-05-2004, 22:44
Origineel gepost door IkBenSaliha Nu is de vraag aan jou... wat is hier verkeerd aan. Waar heb ik die tazz aan verdiend?? :maf: :kwaad: Zehma, sinds wanneer zijn jullie marokkaanse meisjes geintresseerd in moslimjongens, als een jongen een gewone moslim is, stoot het jullie marokkaanse meisjes zelfs af! En nu wil jij een neger om het feit dat hij moslim is...ik moet echt mijn lach inhouden sorry...dat ga ik echt niet geloven. Vandaar die tazz ;)

IkBenSaliha
27-05-2004, 22:47
Origineel gepost door praatjes Zehma, sinds wanneer zijn jullie marokkaanse meisjes geintresseerd in moslimjongens, als een jongen een gewone moslim is, stoot het jullie marokkaanse meisjes zelfs af! En nu wil jij een neger om het feit dat hij moslim is...ik moet echt mijn lach inhouden sorry...dat ga ik echt niet geloven. Vandaar die tazz ;) Wie zegt dat ik hem wil... :rolleyes: Wie zegt dat ik niet geintresseerd ben in Moslimjongens. Het trekt me juist heel erg aan. Dat is pas intresse!! de ISLAM

praatjes
27-05-2004, 23:02
Origineel gepost door IkBenSaliha Wie zegt dat ik hem wil... :rolleyes: Wie zegt dat ik niet geintresseerd ben in Moslimjongens. Het trekt me juist heel erg aan. Dat is pas intresse!! de ISLAM Dus jij vertelt mijn dat jij een moslim jongen juist moet hebben, haha nee ik geloof jou niet en geen een ander meisje niet! Ik zeg jou waarom jij geen moslim jongen wil, omdat hij jou hoogstens een hand geeft en niet meer dan dat! De meeste meisjes willen gepakt worden, en dan bedoel ik echt gepakt worden!! Haha jij bent zehma opzoek naar een iemand die jou een hand geeft, en jou met respect behandeld :D :D

miss_curly87
27-05-2004, 23:08
tazzzz 3liek praatjes wallah ik weet egt niet of jij wat jij hier allemaal zegt meent of een grap maakt maar als je het meent dan zul je op een dag jezelf egt gaan tegenkomen en sorry dat ik het zeg ik heb liever een (surinaamse) jongen die moslim is dan tien van jou

IkBenSaliha
27-05-2004, 23:08
Origineel gepost door praatjes Dus jij vertelt mijn dat jij een moslim jongen juist moet hebben, haha nee ik geloof jou niet en geen een ander meisje niet! Ik zeg jou waarom jij geen moslim jongen wil, omdat hij jou hoogstens een hand geeft en niet meer dan dat! De meeste meisjes willen gepakt worden, en dan bedoel ik echt gepakt worden!! Haha jij bent zehma opzoek naar een iemand die jou een hand geeft, en jou met respect behandeld :D :D Zo zo dat ken jij mij beter dan mij. Knap zeg!!! :maf: NOT! Een echte Moslim die zou mij niet eens een hand durven te geven. Wist je dat een Moslim niet eens een hand mag geven aan een niet mahram. Tja waarschijnlijk wist je dat niet anders had je dat ook niet gezegd! :maf:

praatjes
27-05-2004, 23:19
Origineel gepost door IkBenSaliha Zo zo dat ken jij mij beter dan mij. Knap zeg!!! :maf: NOT! Een echte Moslim die zou mij niet eens een hand durven te geven. Wist je dat een Moslim niet eens een hand mag geven aan een niet mahram. Tja waarschijnlijk wist je dat niet anders had je dat ook niet gezegd! :maf: Wat kom je mijn vertellen dat een moslim geen hand mag geven aan een vrouw. Dat is taliban man! Daar heb ik ook weet over, beter begin je daar niet over want een hand niet geven is geschift! Maar zeg eens eerlijk wat wil jij nou? Wil jij niet aangeraakt worden of wil jij gepakt worden?? :)

SABRI_Y
27-05-2004, 23:24
moehim deze topic is onzin.... als het 3 van van die droge mocros waren, schijt aan hun.. doe wat je neit laten kan... voor de mensheid is alles fout en niemand gunt elkaar wat... doe wat ej wil.. intersse in islam, ze *** of ze kleur... succes!! en als je topic opent voor meningen.... accepteer dan ook die mening van tazzzz/... toch!!

praatjes
27-05-2004, 23:31

Origineel gepost door miss_curly87 tazzzz 3liek praatjes wallah ik weet egt niet of jij wat jij hier allemaal zegt meent of een grap maakt maar als je het meent dan zul je op een dag jezelf egt gaan tegenkomen en sorry dat ik het zeg ik heb liever een (surinaamse) jongen die moslim is dan tien van jou Ik zit hier niet op jou te wachten dat jij mijn wil boven de voorkeur van een neger intresseert mijn niet! Ik geef jou aan hun, ik geef jou aan de haaien! Ik heb traag internet vandaag anders had ik jou een klap op je staart gegeven gegarandeerd! Zo ben ik ;)

Pagina's : [1] 2 3