Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht?? Meiden met een gladde trom

sugerbabe_18
27-05-2004, 22:16

:D Alle meiden opgelet!!! Ik wil graag een meiden dakka marrakchia opzetten, stoere spontane, gezellige feestbeesten, die op bruiloften, verjaardagen willen optreden spelen:boogie: Het lijkt me eg leuk, aangezien er vaak vraag naar is: bijvoorbeeld op een verloving of juist een bruiloft die gescheiden wordt gehouden en geen mannen mogen optreden :rolleyes: Nou ik hoor t wel van jullie... Graag meiden met enige ervaringen in het muzikale wereldje ( of erg goed instrumenten kunnen spelen??) Ik ben in ieder geval van de partij:D :D :zwaai: Doei schatjessss

beni_bouyachie
27-05-2004, 22:33
Ik zelf ben er mee bezig maar meer voor mezelf , en als de groep toevallig speelt op een feest waar ik draai , dat ik dan mee speel ... Maar any wayz ik dwaal af , ik ken misschien de goede persoon voor je , hij was de leider en oprichter van ouled el bahja ja idd de eerste dakka marakchia groep in nederland !! Zoals je dan a l weet zijn er verschillende dakka ouled el bahja gekomen , maar g oed zn groep is een tijd geleden uit elkaar gevalleen ... Nu was die bezig met zn grenzen verleggen en dat is dus een vrouwendakka oprichten ... Hij is er al mee bezig, ik moet zeggen dat heel zakelijk en spontaan is dus je hoeft er niet vanuit te gaan dat die je gaat sjanteren ofzo .. ik ken em daar te goed voor .. bussines is bussines.. Mouhiem let me know of je zn nummer wilt hebben , en voor de rest ken ik ook een meid die er mee bezig is ..

sugerbabe_18
27-05-2004, 22:40
:zwaai: Hoi meid, das erg interessant wat je daar zegt.. Maar, ben op zoek naar ijverige meiden en meiden die kunnen spelen... :o alle nr's en mail adressen zijn welkom:)

sugerbabe_18
27-05-2004, 22:41
:o sugerbabe_18@hotmail.com

miszyiman
31-05-2004, 17:24

Origineel gepost door sugerbabe_18 :D Alle meiden opgelet!!! Ik wil graag een meiden dakka marrakchia opzetten, stoere spontane, gezellige feestbeesten, die op bruiloften, verjaardagen willen optreden spelen:boogie: Het lijkt me eg leuk, aangezien er vaak vraag naar is: bijvoorbeeld op een verloving of juist een bruiloft die gescheiden wordt gehouden en geen mannen mogen optreden :rolleyes: Nou ik hoor t wel van jullie... Graag meiden met enige ervaringen in het muzikale wereldje ( of erg goed instrumenten kunnen spelen??) Ik ben in ieder geval van de partij:D :D :zwaai: Doei schatjessss wat d8 je van dansen... :o :boogie: :zwaai:

beni_bouyachie
31-05-2004, 18:05
Origineel gepost door sugerbabe_18 :zwaai: Hoi meid, das erg interessant wat je daar zegt.. Maar, ben op zoek naar ijverige meiden en meiden die kunnen spelen... :o alle nr's en mail adressen zijn welkom:) Hey meid , Dat is dus ook iets , stel je vind meiden die aardig wat skills op derboeka en bendir hebben he , misschien zelfs een beetje op een keyboard en kunnen zingen ... Hoe wou je de rest leren ,als je dr nooit voor hebt geoefend en niet de spullen er voor hebt ??? Je hebt echt veel discipline nodig om die spullen van dakka te bespelen ... Die jongen kan jullie daar echt bij helpen. Mouhiem ik wens je veel suc6,

el_moechoe
31-05-2004, 23:58
druk bezig he nadia....

beni_bouyachie
01-06-2004, 00:54
Ja en met jou spreek ik de komende 100 jaar niet :ego:

MissyR
01-06-2004, 01:31
Origineel gepost door beni_bouyachie Hey meid , Dat is dus ook iets , stel je vind meiden die aardig wat skills op derboeka en bendir hebben he , misschien zelfs een beetje op een keyboard en kunnen zingen ... Hoe wou je de rest leren ,als je dr nooit voor hebt geoefend en niet de spullen er voor hebt ??? Je hebt echt veel discipline nodig om die spullen van dakka te bespelen ... Die jongen kan jullie daar echt bij helpen. Mouhiem ik wens je veel suc6, Sugebabe.. Als k jou was zou k t advies van Beni opvolgen want daar heb je meer aan want zoals als zij al zei als je nooit hebt gespeeld hoe ga je t dan leren, en nu bied zij jou nog een pro aan ook nog...