Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb JE AdvIeSs NoDig Of Wil JE JE VEr HAal KWijT VrAaG HEt mE

misz_maroclady
27-05-2004, 21:42

HEb JE AdVIes NoDiG OF Wil Je jE VerHaAl KwIjT VErtEl Het Me HEt BlIjFt Bij Mij VErtEl VerteL BEn Er erG GoeD In!!!!!!!!MMMMMECht!! heej mensen willen jullie advies of moet je even je verhaal kwijt?? :( :( vertel het me en ik zal je advies geven of je troosten !!!!!!! :D Het verhaal blijft bij mij dus maak je geen zorgen ........ ;) XxxxXhvj :blauwkus: misZ_ mAroCLadY!!mazzzzzels :zwaai:

Mighty_Osama
27-05-2004, 21:44
"Het verhaal blijft bij mij dus maak je geen zorgen" kgeloof er niks van...:D

ik_oke_is
27-05-2004, 21:44
Origineel gepost door misz_maroclady HEb JE AdVIes NoDiG OF Wil Je jE VerHaAl KwIjT VErtEl Het Me HEt BlIjFt Bij Mij VErtEl VerteL BEn Er erG GoeD In!!!!!!!!MMMMMECht!! heej mensen willen jullie advies of moet je even je verhaal kwijt?? :( :( vertel het me en ik zal je advies geven of je troosten !!!!!!! :D Het verhaal blijft bij mij dus maak je geen zorgen ........ ;) XxxxXhvj :blauwkus: misZ_ mAroCLadY!!mazzzzzels :zwaai: :lol: ik wilde je eerst al mijn zorgen toevertrouwen ; maar die zin doet me toch twijfelen :maf:

alhoceimachaima
27-05-2004, 21:46
ewa jah heb so veelt e vertellh maar kan op dit moment neit alleen als ik ga ontploffen:verdriet: en ga huilen dan gooi ik eralles uit

misz_maroclady
27-05-2004, 21:58

heeeeej op die andere mensne reageer ik niet !!!!!!!!!!!!!!!!! maar alleeen op serieuze mensen !!!!! heeej alhoceimachaima maakt niet uit meid vertel het op je tijd . maar meid ik zal er voor je zijn !!!!!!! ;) ik w8 op je antwoord!!;)ik w8 vol smart!!hahha kus hvj misz_maroclady

ik_oke_is
27-05-2004, 22:00
Origineel gepost door misz_maroclady heeeeej op die andere mensne reageer ik niet !!!!!!!!!!!!!!!!! maar alleeen op serieuze mensen !!!!! heeej alhoceimachaima maakt niet uit meid vertel het op je tijd . maar meid ik zal er voor je zijn !!!!!!! ;) ik w8 op je antwoord!!;)ik w8 vol smart !!hahha kus hvj misz_maroclady :lol: :maf:

alhoceimachaima
27-05-2004, 22:00
nou gewoon ben laaste tijd moe en moe en moe gewoon gestress morguh allemaal toetsen heb niet een examen en dus gewoon moe gespannen schouders weet ik veeel wat er met mij is:verdriet:

misz_maroclady
29-05-2004, 14:57
jah meid ik weet wat je bedoeld (alhoceimachaima) ik had ook z'n situatie, je hebt dan geen zin meer in in dingen je voelt je heel leeg van binnen en en moe en stresse heel veel. je hebt zoveel last op jou schouders en je moet even weg even alleen en ontspanne.even niemand die aan je kop zijkt.no problems jep. maar meid volgens mij is er nog iets met liefde of met iets ik weet het niet maar mischien is het school die zo zwaar is ofzoof alles erop en der aan . jah ik denk dat je een beetje depri bent(of heel veel) maar jah huilen hielp bij mij dan was ik meteen opgelucht of een wandelng of juist mensnen om jou heen . als je wat duidelijker was had ik je kunnen zeggen wat je dwars zat maar jah der is iets wat je dwars zit ik weet het zeker!!!!! maar meid komt goed . ik spreek je laterss!! misz_maroclady!