Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gekeurd worden

Pagina's : [1] 2 3 4

ik_oke_is
27-05-2004, 21:35

mijn ma wil mijn vriendin keuren :maf: maar ik durf dat niet aan mijn vriendin te zeggen, toch niet op die manier . mijn vraag aan de meisjes hier: hoe moet ik het vragen ? :moe: ps; voor de moderators: dit is een serieuze topic met een serieuze vraag dus niet verplaatsen :engel: kan er toch ook niets aan doen dat sommige hem komen verpesten :kwaad: :kwaad:

LaLa_SoFiA
27-05-2004, 21:38
zeg gewoon ik zou je graag aan mijn moeder voor willen stellen...toch?

lalla_fatima147
27-05-2004, 21:39
vraag eb zeg het niet ik doe een voorstel stel je gaat toevallig met je mama boodschappe doen en oh je belt haar en wilt haar zien maar je zegt er niet bij dat je mammie erbij is en dan kunnen ze zo kennis maken zonder dat zij zich ongemakkelijk moet voelen omdat ze weet dat ze "gekeurd" word of als ze bij je langskomt of zo kweet ni of ze dat doet maar ja kan toch bij sommige mensen?? ma3a salama

ik_oke_is
27-05-2004, 21:40
Origineel gepost door LaLa_SoFiA zeg gewoon ik zou je graag aan mijn moeder voor willen stellen...toch? . iets inventiefs a timschoemin niet zo doodnormaal ze kent de reputatie van mijn moeder ze legt je op een rooster en als je erdoor valt dan mag je het vergeten :D dus ze zegt ; kom jij maar gewoon mijn hand vragen :maf2:

LaLa_SoFiA
27-05-2004, 21:46

hahahahahaa ooohh....ewa ja dan is het moeilijk hahahaha :maf: is het trouwens serieus bedoelt?? :p haha

Schatjee
27-05-2004, 21:48
Origineel gepost door ik_oke_is mijn ma wil mijn vriendin keuren :maf: maar ik durf dat niet aan mijn vriendin te zeggen, toch niet op die manier . mijn vraag aan de meisjes hier: hoe moet ik het vragen ? :moe: ps; voor de moderators: dit is een serieuze topic met een serieuze vraag dus niet verplaatsen :engel: kan er toch ook niets aan doen dat sommige hem komen verpesten :kwaad: :kwaad: Mijn moeder wilt je keuren je moet er niet omheen draaien :moe:

ik_oke_is
27-05-2004, 21:48
Origineel gepost door lalla_fatima147 vraag eb zeg het niet ik doe een voorstel stel je gaat toevallig met je mama boodschappe doen en oh je belt haar en wilt haar zien maar je zegt er niet bij dat je mammie erbij is en dan kunnen ze zo kennis maken zonder dat zij zich ongemakkelijk moet voelen omdat ze weet dat ze "gekeurd" word of als ze bij je langskomt of zo kweet ni of ze dat doet maar ja kan toch bij sommige mensen?? ma3a salama hmm , nee ze spreekt niet met me af in het weekend ofzo alleen op school onder de appelbpom daar zitten wij elke middag samen te praten over de belangrijke zaken in het leven :Iluvu: :maf:

ik_oke_is
27-05-2004, 21:50
Origineel gepost door LaLa_SoFiA hahahahahaa ooohh....ewa ja dan is het moeilijk hahahaha :maf: is het trouwens serieus bedoelt?? :p haha zie ik eruit alsof ik humoristisch aangelegd ben ofzo :maf: jah serieus dus :o

LaLa_SoFiA
27-05-2004, 21:52
hahahahaahahaha uuhmmmmm of je eruit ziet alsof je humoristisch bent aangelegd weet ik niet want ik heb je nog nooit gezien :maf: maar ik heb al heeel veel topics/reacties van je gelezen....zegt denk ik genoeg of niet? :p

Benkiro
27-05-2004, 21:52
jonge, vertel gewoon over je ouders; hoe ze zijn en wat ze van jouw partner(vriendin) verwachten.. als zij serieus is heeft ze dat tijdelijke 'verandering' wel voor je over

alhoceimachaima
27-05-2004, 21:56
maak ni uit bij jou is het na 2 se tog weer uit:D

ik_oke_is
Origineel gepost door LaLa_SoFiA hahahahaahahaha uuhmmmmm of je eruit ziet alsof je humoristisch bent aangelegd weet ik niet want ik heb je nog nooit gezien :maf: maar ik heb al heeel veel topics/reacties van je gelezen....zegt denk ik genoeg of niet? :p :hihi: jullie hebben een verkeerde indruk van mij :ego: ik ben een heel lieve zachte romantische en leuke jonge :maf:

ik_oke_is
Origineel gepost door alhoceimachaima maak ni uit bij jou is het na 2 se tog weer uit:D néééééééé deze keer niet :maf:

ik_oke_is
27-05-2004, 21:58
Origineel gepost door Schatjee Mijn moeder wilt je keuren je moet er niet omheen draaien :moe: jah ik met mijn stomme kop heb dat de eerste keer gezegd; en toen keek ze me heel beledigd en boos aan :kwaad: :kwaad: dus nu moet ik iets anders verzinne :maf:

LaLa_SoFiA
27-05-2004, 22:00

Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: jullie hebben een verkeerde indruk van mij :ego: ik ben een heel lieve zachte romantische en leuke jonge :maf: aaaah dus wij ALLEMAAL hebben een verkeerde indruk van je? :p hihhihihi Maja k geloof je wel hoor :maf: k bedoel...Als jij het zegt zal het wel zo zijn :o

Pagina's : [1] 2 3 4