Bekijk originele versie : Jonger??
Hallo Allemaal
Zouden Jullie Ooit Vallen Op Een Jongen Die Jonger Is???
Of Heeft Iemand Hier Met Een Jongen Die Jonger Is....Het Komt Niet Vaak Voor..Dus Vroeg Ik Het Me Het Af :D
En Als Je Met Iemand Hebt Die Jonger Is..wat is Het Leeftijd's Verschil??
:zwaai:
greeneyezlady
27-05-2004, 21:13
ikzelf heb liever een jongen die ouder is, minstens 1 jaar.. maar ken genoeg meiden die wel met jongens hebben die jonger zijn..een vriendin van me is 19 en haar vriend is 16, dus ja het komt wel vaak voor volgens mij..
Ik ben 19 iemand die jonger is is 100% afgekeurd. :maf:
miriammetje
27-05-2004, 21:17
salaam alikoem
khadijah moge allah tevreden over haar zijn de 1e vrouw van de profeet mohammed sws was veel ouder dan hem dus in de islaam kan het...
walkoem salaam mir
alhoceimachaima
27-05-2004, 21:18
volgens die islam kan het zie ik hier boven staan maar jah zelf zou ik het niet jah ikw eet gewoon niet
Ja Zelf Zou Ik Het Ook Niet Zo Snel Doen...Maarja Snap Eigenlijk Niet Waarom ;)
Ja maar khadija radiya lahu 3anha was ouder dan 40 jaar en de profeet sallahu 3alayhi wa salam was iets ouder dan 20... dan vind ik het ook prima :D maar nu ben ik zelf amper 19 dus iemand van 16 is een beetje :maf3:
Flower_Girl
27-05-2004, 21:22
Ik zou echt niet voor een jongen kiezen die jonger dan mij is, tenzij ik 'verblind' wordt door de liefde :hihi: . Maar zou zelf ene die even oud of ten hoogste 10 jaar ouder als mij....
ik heb genoeg vrouwen gehad die ouder waren, zelf eeentje van 34...en allemaal 2 tot 4 jaar ouder... maar is nix joh... je voelt je net een kind bij zo een geval...
leeftyd is maar een getal.. als ie maar volwassen is.. is het al genoeg toch!!
maar ja... het is nu wel leuk.. en stoer.. maar als je later opa ben.. is omaatje allang dood.... of heeft ze meer rimpels als jij... dus beter jongere meisje....:P:P:P gaat langer mee...
En Stel Dat Hij Maar 2 Maanden Jonger Is???
Wat Vinden Jullie Daar Van?? Als De Jongen Net 2 Maanden Jonger is :p
Want Iedereen Denkt Bij Ouder Gelijk 3/4 Jaar...Maar Het Kunnen Ook Gewoon 2 Maanden Zijn :p
IkBenSaliha
27-05-2004, 22:07
Origineel gepost door hayete
Hallo Allemaal
Of Heeft Iemand Hier Met Een Jongen Die Jonger Is....Het Komt Niet Vaak Voor..Dus Vroeg Ik Het Me Het Af :D
Mijn vriendin van 22 gaat trouwen met een man van 20.
Het gaat harstikke goed tussen die twee. Dus waarom ook niet.
Al klinkt het raar in je oren.
:maf:
miss_saliha
27-05-2004, 23:32
Waaaaaa nee dat kan niet!!!
In iedergeval niet bij mij...voel me dan gewoon te oud,nee niks voor mij!!! :D
Origineel gepost door hayete
Hallo Allemaal
je bent verliefd op iemand die jonger is yekkkk :giechel:
Liefde kent geen leefttijd ;)...
Maar voor mij zeker wel :D...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.