Bekijk originele versie : msn geschiedenis
misbaksel
16-09-2009, 04:52
waar kan ik mijn gesprekken terug vinden op mijn pc?
ik heb xp.
Sollozzo
16-09-2009, 04:54
documenten gesprek geschiedenis,
en alles je alles in de prullenbak hebt gegooid,en gewist kan je het nog ergens terug halen.
misbaksel
16-09-2009, 12:29
en alles je alles in de prullenbak hebt gegooid,en gewist kan je het nog ergens terug halen.
zoals waar bijvoorbeeld?
zoals waar bijvoorbeeld?
dat weet ik niet,dat zou ik graag willen weten of het mogelijk als je alles hebt gewist.of het nog terug te halen is.
dat weet ik niet,dat zou ik graag willen weten of het mogelijk als je alles hebt gewist.of het nog terug te halen is.
als je het in de pullenbak hebt gegooid kan je het nog wel terugzetten naar oorspronkelijke map. maar als je zelfs in de prullenbak alles hebt gewist dan is helaas alles verloren.
waar kan ik mijn gesprekken terug vinden op mijn pc?
ik heb xp.
teneerste: bij msn wordt (meestal als ie pas geinstelleerd is) gevraagd of je de gesprekken wel of niet wilt bewaren.
zoja, dan kan je die terugvinden bij Mijn documenten> mijn ontvangen bestanden> gespreksgeschiedenis.
MisSyySoussia
17-09-2009, 14:00
Als je hebt aangegeven dat je gespreksgeschiedenis wilt bewaren, moet je kijken bij mijn documenten
Als je bestanden uit de prullenbak hebt verwijderd kunnen deze nog terug gehaald worden, tenzij je nieuwe bestanden op je pc hebt gezet, dan kan het niet meer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.