Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vreselijke vergissing...ik heb spijt

Pagina's : [1] 2

LZN
27-05-2004, 20:32

dus vandaag, ik loop op straat vlakbij de winkels...zie ik zo'n lekkere marokkaanse meisje daar staan.....lachend kijkt ze naar me, ik had haar nog nooit gezien, meestal ken ik ze wel....dus ze lacht en vraagt me vriendelijk of ze effe gebruik mag maken van mijn mobiel.....ik met me verlegen koppie biedt haar mijn telefoon aan......na gebruik gemaakt te hebben van mijn telefoon bedankt ze me en neemt ze afscheid....doei he! opeens bedenk ik mij hoe dom ik ben geweest en wilde gewoon nog effe met haar prate maar ze was al weg.....ik met me domme kop, ik kijk naar het laatst gebelde nummer en sms het volgende....Hallo, nog geen kwartier geleden is er met mijn telefoon naar je gebeld door een heel leuk meisje, ik wil kennis maken met haar....kusje..... na een half uur nog geen sms terug, dus ik bel anoniem naar dat nummer......neemt er een gast op..... EY MEISJE ALS JE DIT LEEST SORRIE HE!!!.

maryam87
27-05-2004, 20:34
hahahahahahahhahahaha :lol:

Benkiro
27-05-2004, 20:34
...tja, wat zal ik zeggen; shit happens...

SABRI_Y
27-05-2004, 20:35
hahaha maroc kid.... uit het oog verloren is wel iets voor jou dit keer.. en tsja.. als het je echt overkomen is... wel dom van je... maar ja... blijf die jongen gewoon stalken.. tot hij het aan dat meisje verteld en het meisje jou terugbelt misschien...!!!

NadiaBorgerhout
27-05-2004, 20:38

oneee meskien heb je dan niet gevraagd wie het was ?? mss was het maar dr neef ofzo als het dr broer is, denk ik niet dat die meid nog de kans heeft gekregen dit te kunne lezen, laihfad natuurlijk he en als het dr vriendje is, dan zit jij in de s.hiiieeettt !! veel geluk verder nog ...

NadiaBorgerhout
27-05-2004, 20:45
Origineel gepost door Marockid Maar moet ik me excuus aanbieden aan die gast en gewoon dat nummer vragen van dat meisje? excuses aanbieden ,is altijd een goed begin !!! maar je moet wel weten tegen wie je spreekt als het dr vriend is gaat ie het niet graag hebben dat je achter ze vriendin vraagt he :D :D ook al zeg jij dan tegen hem dat jij haar dan maar zal vergeten tog gaat hij het niet leuk vinden dat zijn vriendin zomaar onbekenden aanspreekt, dus zorg je mss voor een breuk tss hen en dan kan je je kans slaan hahahahahahahahahahahahaha nee nee seri, kom beter eerst te weten wie hij is mss was het maar een goeie vriend van die meid en is er wel een kansje voor jou en haar ik hoop het voor je ;) ;)

greeneyezlady
27-05-2004, 20:45
haha kan ook gewoon een klasgenoot zijn ofzo, dus ik zou zeggen vraag het aan hem! :D

xXJessXx
27-05-2004, 20:46
Beter dat je hem gewoon nog een keer belt en gewoon vraagt wie hij is... Als het dan haar vriend is bied je je excuus aan... Als het haar neef is ofzo kan je gewoon haar nummer vragen en vragen wie dat meisje is... En als het haar broer is... Tja dan heb je pech denk ik... Kus Jess

MissBlaBla
27-05-2004, 20:52
Je stond toch bij het gesprek? Kon je niet opmaken wat voor gesprek ze voerde? Tegen je broer praat je namelijk anders dan tegen je vriend. Maar dan nog, al heb je haar teruggevonden... Wil je dan ze3ma om haar hand gaan vragen? Het zal toch wel voor een haramrelatie zijn. BlaBla

alhoceimachaima
27-05-2004, 20:56
wou je zegguh dat niemand een haram relatie heeft gehad

NadiaBorgerhout
27-05-2004, 21:11
Auteur Discussie Klap alles uit | Klap alles in Marockid Biossex Offline Gisteren 10:11 Marockid Junior Lid Offline Lid sinds: 24-05-2004 Geslacht: Man Locatie: Adam Aantal berichten: 244 Biossex (Bericht #) laatst was ik met me vriendin in de bios...zij betaalde uiteraard...we gingen naar een dode film, we dachte daar gaat toh niemand heen alleen wij .(twee geile mensjes)...de film begon, de zaal werd donker, en net als bij elke film, hoe dfruk het ook is, ging haar riem los met mijn hand...maar door die kk leuning die in de weg staat altijd, kon ik echt moeilijk bij haar poes....maar jaa, julie hebben nu wel door dat me vriendin zo gEil als boter is, en zij bedacht zich terplekke en kwam op me schoot zitten... ik kon nu makkelijker bij haar poesje. ik soppen joh...als een gek.SMEKSMEKSMEK..daarna ging mijn knoopjes los, en zij haalde mijn Ghattaar van 17 cm naar buiten en begin te trekken joh. NET EEN Trekpop.. Meld dit bericht bij de beheerder | IP: Gelogd Gisteren 10:11 UUUHHHHHMMMMMM WAT NU ?????? JE HEBT AL EEN VRIENDIN EN DNA WIL JE ER DEZE OOK NOG BIJNEMEN ????? NOU JAH !!!!

IkBenSaliha
27-05-2004, 21:56
Origineel gepost door Marockid dus vandaag, ik loop op straat vlakbij de winkels...zie ik zo'n lekkere marokkaanse meisje daar staan.....lachend kijkt ze naar me, ik had haar nog nooit gezien, meestal ken ik ze wel....dus ze lacht en vraagt me vriendelijk of ze effe gebruik mag maken van mijn mobiel.....ik met me verlegen koppie biedt haar mijn telefoon aan......na gebruik gemaakt te hebben van mijn telefoon bedankt ze me en neemt ze afscheid....doei he! opeens bedenk ik mij hoe dom ik ben geweest en wilde gewoon nog effe met haar prate maar ze was al weg.....ik met me domme kop, ik kijk naar het laatst gebelde nummer en sms het volgende....Hallo, nog geen kwartier geleden is er met mijn telefoon naar je gebeld door een heel leuk meisje, ik wil kennis maken met haar....kusje..... na een half uur nog geen sms terug, dus ik bel anoniem naar dat nummer......neemt er een gast op..... EY MEISJE ALS JE DIT LEEST SORRIE HE!!! Jeetje dat is niet zo slim van je geweest!! Domkoppie :D

MissBlaBla
27-05-2004, 22:50
Origineel gepost door alhoceimachaima wou je zegguh dat niemand een haram relatie heeft gehad Dus moeten we ons er maar bij neerleggen en het normaal gaan vinden? BlaBla

Pagina's : [1] 2